Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Smlouva o obchodním zastoupení
Leitmančík, Ondřej ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Čech, Petr (oponent)
Resumé Tato práce pojednává o zákonné úpravě smlouvy o obchodním zastoupení dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se zaměřením na celkový popis jednotlivých pojmů a institutů, které se se smlouvou o obchodním zastoupení pojí. Práce je členěna do pěti kapitol, Hlavním cílem této práce je popsat základní vymezení smlouvy o obchodním zastoupení. V první kapitole byla popsána a rozebrána základní charakteristika smlouvy o obchodním zastoupení, zejména pak postava obchodního zástupce, vnímání dlouhodobosti ve smlouvě o obchodním zastoupení, definice pojmu určité druhy obchodů, a zaobírali jsme se i písemnou formou a výhradním a nevýhradním zastoupením. V druhé kapitole se práce zaměřila na práva a povinnosti stran smlouvy o obchodním zastoupení s bližším zaměřením na otázku provizí. V kapitolách 3, 4 a 5 se práce věnovala zániku obchodního zastoupení, konkurenční doložce a zmínce i o Švarcsystému. Některé kapitoly jsou pak pro větší přehlednost děleny na subkapitoly, které svým názvem uvozují téma, kterému se daná subkapitola věnuje. Práce přitom také odkazuje na komentářovou literaturu a judikaturu vztahující se k zákonné úpravě obsažené v zákoně č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník. V závěru práce je zhodnoceno, zda bylo dosaženo cílů práce, které byly vymezeny v úvodu práce. Název: Smlouva o obchodním...
Smlouva o obchodním zastoupení
Leitmančík, Ondřej ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Čech, Petr (oponent)
Resumé Tato práce pojednává o zákonné úpravě smlouvy o obchodním zastoupení dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se zaměřením na porovnání změn mezi právní úpravou smlouvy o obchodním zastoupení obsaženou v zákoně č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, a právní úpravu smlouvy o obchodním zastoupení dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. I když je hlavní náplní práce popis a rozbor provedených změn, práce se také, alespoň okrajově, dotýká praktického užití smlouvy o obchodním zastoupení, když pojednává mimo jiné o tzv. švarcsystému. Cílem práce je popsat změny, které byly provedeny zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a které byly vysvětleny důvodovou zprávou k zákonu č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a dále pak poukázat na ty změny, o kterých se tato důvodová zpráva nezmiňuje. Práce je členěna do pěti kapitol, přičemž první čtyři kapitoly postupně popisují jednotlivé provedené změny a případné problémy, které se mohou objevit. Závěrečná, tedy pátá, kapitola pojmenovaná "Další informace vztahující se ke smlouvě o obchodním zastoupení" se od ostatních kapitol liší tím, že nepopisuje změny zákonné úpravy, ale věnuje se praktickým problémům užití smlouvy o obchodním zastoupení, o kterých bylo dle autora této práce nutné pojednat. Jedná se o problémy rozpoznání smlouvy o obchodním zastoupení od...
Smlouva o obchodním zastoupení
Krupanská, Petra ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Liška, Petr (oponent)
Smlouva o obchodním zastoupení Tato diplomová práce pojednává o smlouvě o obchodním zastoupení, která je upravena v ustanovení § 652 až § 672a zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění. Smluvní strany jsou obchodním zákoníkem označovány jako zastoupený a obchodní zástupce. Na základě smlouvy o obchodním zastoupení se obchodní zástupce jako nezávislý podnikatel zavazuje dlouhodobě pro zastoupeného vyvíjet činnost spočívající buď ve zprostředkování uzavření určitého druhu smluv, nebo v přímém zastoupení zastoupeného, kdy je obchodní zástupce oprávněn jménem a na účet zastoupeného činit právní úkony a uzavírat smlouvy. Takováto forma obchodního zastoupení vyžaduje udělení plné moci obchodnímu zástupci ze strany zastoupeného. Ustanovení upravující smlouvu o obchodním zastoupení byla harmonizována se směrnicí Rady 86/653/EHS ze dne 18. prosince 1986, o koordinaci právní úpravy členských států týkajících se nezávislých obchodních zástupců, a to na základě zákona č. 370/2000 Sb. Tato práce se v jednotlivých kapitolách zabývá právním rozborem právní úpravy smlouvy o obchodním zastoupení, charakteristickými znaky tohoto smluvního typu, vznikem obchodního zastoupení, problematikou jednání obchodního zástupce, dále právy a povinnostmi obou smluvních stran, právní úpravou provize, vzniku práva...
Mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce
Nevřela, Marek ; Hrubý, Martin (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje vývoj mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce. Cílem je vytvořit aplikaci, která umožňuje plánování událostí a online přístup k databázi, která obsahuje informace o zákaznících. Práce popisuje základní principy CRM, které byly použity při vývoji. Aplikace je vyvíjena pro mobilní telefony s operačním systémem Android, který je v této práci stručně představen. Součástí práce je analýza podobných, již existujících aplikací a analýza požadavků ze strany potenciálních uživatelů. V dalších částech je popsán návrh a postup implementace jednotlivých částí. V závěru je popsáno testování aplikace z několika různých hledisek a popsána zpětná vazba od uživatelů.
Problematika úvěrů v bankovním a nebankovním sektoru
Kratochvílová, Olga ; Cvik, Eva Daniela (vedoucí práce) ; Pikola, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou úvěrových produktů bankovního a nebankovního sektoru v České republice. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení klíčových slov, popis aktuálně nabízených úvěrových produktů na českém trhu propojená legislativním výkladem relevantních pojmů týkajících se úvěrové problematiky. V praktické části je provedena deskripce úvěrových produktů nabízených předními zástupci bankovního a nebankovního sektoru, následná komparace spotřebitelského úvěru, dotazníkové šetření, a rozhovory se zaměstnanci zastupující vybrané finanční instituce. Na základě analýzy provedených šetření a zkušeností získaných vlastní praxí autorky byly navrženy inovativní úvěrové produkty, které by díky svým parametrům poskytovaly klientům vstřícnější podmínky.
 Manažerská a marketingová komunikace ve stavebnictví
Klein, Čeněk ; Hort, Martin (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá manažerskou a marketingovou komunikací ve stavebnictví. Cílem práce je zjistit, jak v dnešní době funguje marketingová komunikace na stavebním trhu a komunikace manažerská uvnitř stavebních firem. Teoretická část se zabývá definováním základních pojmů a teoriemi, které souvisí s tématem bakalářské práce. Empirická část je věnována dotazníkovému průzkumu a řízeným rozhovorům. Praktická část slouží k ověření stanovených hypotéz. Závěr práce je zaměřen na vyhodnocení empirické části a doporučení pro stavební podniky.
Obchodní zástupce Současný stav a perspektiva
ŠTIKA, Jiří
Tato diplomová práce se v první části zabývá problematikou oblasti práce obchodních zástupců a poskytuje tak vysvětlení základních pojmů. Ve druhé části je představena společnost UniCredit Leasing CZ, u které je analyzováno řízení práce obchodních zástupců zaměstnanců a obchodních zástupců OSVČ. Práce porovnává dva modely pozice obchodního zástupce, a to externí řízení externích obchodních zástupců a zástupců jako zaměstnanců. V závěru práce je zhodnocena situace společnosti a navrhnuta doporučení ke zlepšení řízení obchodní výkonosti a zároveň určit, zda pozice obchodního zástupce, který je řízen externě, má potenciál a perspektivu v budoucnu.
Návrh změn systému hodnocení a odměňování obchodních zástupců ve vybraném podniku
Popolanský, Tomáš ; Macura, Michal (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tématem hodnocení a odměňování obchodních zástupců v konkrétní společnosti. Cílem práce je uvést takové návrhy, které povedou k zefektivnění systému hodnocení a odměňování, a zároveň ke zvýšení produktivity a spokojenosti samotných zaměstnanců.
Návrh změny konceptu řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti SALIX INTERNATIONAL, a.s.
Švandová, Zuzana ; Ing.Vladimír Stojar (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je změna konceptu řízení vztahu se zákazníkem, který společnost SALIX INTERNATIONAL, a. s. doposud praktikovala. Je zjištěno, jakým způsobem lze dosáhnout zlepšení vztahu se zákazníky prostřednictvím zkvalitnění přístupu společnosti (zejména obchodních zástupců) k zákazníkovi. Tato skutečnost bude zjištěna pomocí systému CRM a metodou 360stupňové zpětné vazby. Pozornost bude zaměřena na rozvoj samotných obchodních zástupců, jejich dovedností a znalostí a na rozvoj zákaznického managementu.
Návrh na zvýšení efektivity práce obchodních zástupců
Miškeříková, Martina ; MBA, Jan Miškeřík, (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaobírá nedostatky v řízení a motivaci obchodních zástupců. Na základě analýzy současné situace navrhuje opatření vedoucí ke zlepšení výkonnosti a efektivnosti práce obchodních zástupců. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti manažerských funkcí a motivace. Praktická část zjišťuje pomocí analýzy současnou situaci a navrhuje na základě návrhů a doporuční změny důležité pro plnění plánů oblastního pracoviště.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.