Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 171 záznamů.  začátekpředchozí157 - 166další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové prostředí v Číně
Valieva, Nailia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce je poskytnout komplexní analýzu marketingového prostředí Číny, která by umožnila podnikům lépe pochopit zásadní charakteristiky čínského trhu. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola slouží jako seznámení s teoretickým základem, druhá kapitola se věnuje moderní historií a základním charakteristikám čínské kultury. PEST analýza marketingového prostředí Číny tvoří klíčovou a zároveň nejobsáhlejší část diplomové práce. Pátá kapitola pojednává problematiku spotřebního chování Číňanů, včetně předpovědi změn, ke kterým dojde v důsledku specifického demografického vývoje, zvýšení disponibilních příjmů čínských domácností, preferencí samotného spotřebitele atd. Dílčím cílem práce je poskytnout na základě analýzy marketingového prostředí a spotřebního chování výchozí doporučení pro tvorbu marketingového mixu.
Marketingová strategie konzultační společnosti
PETROVKOVÁ, Šárka
Jako téma své bakalářské práce jsem si vybrala Marketingovou strategii konzultační společnosti. Jedná se o konzultační společnost, která se zabývá efektivním využíváním energie. V bakalářské práci jsem se nejprve věnovala četbě odborné literatury získávala informace na dané téma. Dále jsem se pokusila vypracovat analýzu marketingového prostředí a to jak mikroprostředí tak makroprostředí, které je pro společnost velice důležité. Pro tuto analýzu jsem využila STEP analýzy a Porterova modelu pěti sil. Cílem této práce bylo vypracovat marketingovou strategii pro danou společnost.
Analýza mikroprostředí firmy Jitona, a. s.
ALEXOVÁ, Lenka
Hlavním cílem bakalářské práce na téma Analýza mikroprostředí firmy Jitona, a. s. je zjištění postavení vybrané firmy na českém trhu co se týče oblasti konkurence, zákazníků, dodavatelů, a distribučních cest za pomoci Porterova modelu pěti sil. Dílčím cílem práce je provedení dotazníkového šetření formou náhodného výběru respondentů.
Analýza marketingového prostředí firmy ACR auto, a.s.
BLÁHOVÁ, Simona
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí ve firmě ACR auto, a.s., která se zabývá prodejem vozů BMW a Ford. Práce je zaměřená na analýzu mikroprostředí a makroprostředí firmy a je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky dané problematiky a druhá část se zaměřuje na praktické zpracování jednotlivých analýz. Závěr práce obsahuje zhodnocení současného marketingového prostředí firmy a opatření na zlepšení stávající situace.
Zjištění příležitostí na trhu pro vybranou firmu
KRINESOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo zjistit příležitosti na trhu pro vybranou firmu. Abych stanoveného cíle dosáhla, provedla jsem vlastní hodnocení úrovně makroprostředí pomocí STEP analýzy a úrovně mikroprostředí pomocí Porterova modelu, hodnocení firmy pomocí finanční analýzy a marketingového mixu. Všechny zjištěné poznatky jsem shrnula a vyhodnotila formou SWOT analýzy, pomocí které jsem identifikovala slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby.
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
KRINESOVÁ, Michaela
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového prostředí se záměrem identifikace a určení trendů pro budoucí vývoj firmy. Vybrala jsem si firmu TVAR, výrobní družstvo Klatovy. Tato společnost vyrábí převážně nábytek pro mateřské školy. Vlastní hodnocení úrovně marketingového prostředí jsem provedla pomocí Porterova modelu, ekonomické analýzy a STEP analýzy.
Analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě
ČERNÁ, Jana
Marketing má v současné době stále větší význam a každá firma by se jím měla důkladně zabývat. Aby firma mohla v daném odvětví obstát, musí získávat co nejpřesnější informace o konkurenci, dodavatelích, zákaznících a s pomocí těchto údajů vypracovávat marketingové strategie. V teoretické části této bakalářské práce je popsán marketing, marketingové prostředí a analýzy marketingového prostředí. V praktické části jsou tyto analýzy aplikovány na konkrétní podnik {--} ARBO, spol. s r. o. Marketingové prostředí je analyzováno pomocí Porterova modelu pěti sil a STEP analýzy.
Analýza marketingového prostředí
CIBUZAROVÁ, Romana
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit marketingové cíle zvolené firmy a navrhnout případné změny. Teoretická část je věnována marketingu, marketingovému prostředí a analýzám marketingového prostředí. V praktické části jsou aplikovány PEST analýza a Porterův model "Pěti sil" na firmu, která se věnuje mezinárodní nákladní dopravě provozované vozidly nad 3,5 tuny. Závěr obsahuje navržené změny pro tento podnik.
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
RADOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je stanovit trendy na základě analýzy marketingového prostředí dané firmy a vytipovat silné a slabé stránky, popřípadě odhadnout ohrožení a možnosti firmy. Byla aplikována analýza marketingového prostředí na podnik Potrefená husa. Rozdělena je do dvou částí, přičemž v první, analýze mikroprostředí, je rozebrán podnik a aplikován Porterův model pěti sil. A v části druhé je zanalyzováno makroprostředí pomocí STEP analýzy.V závěru došlo ke stanovení trendů a vytipovaní silných a slabých stránek, popřípadě ohrožení a možností pro podnik Potrefená husa.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 171 záznamů.   začátekpředchozí157 - 166další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.