Název: Marketingové prostředí v Číně
Překlad názvu: Marketing environment in China
Autoři: Valieva, Nailia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingové prostředí; PEST analýza; spotřební chování Číňanů; Čína; China; Chinese consumer behaviour; Marketing environment; PEST analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25261

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73621


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet