Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 184 záznamů.  začátekpředchozí155 - 164dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Automatické generování UML diagramu tříd
Brázdil, Martin ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací aplikace pro automatické generování UML diagramu tříd. Aplikace je koncipována jako webová služba, což umožňuje vzdálený přístup, ale především neustálou aktuálnost vygenerovaného diagramu tříd. Vstupem služby je již přeložená libovolná aplikace psaná pro platformu C# .NET nebo Java. V práci je čtenář obeznámen se základy reverzního inženýrství pro zmíněné platformy a strukturou UML diagramu tříd. Následně jsou tyto znalosti aplikovány v návrhu a implementaci. Hlavním cílem práce je usnadnění a urychlení činnosti členů softwarových vývojových týmů.
Sestavení a ověření funkčnosti domácí 3D tiskárny
Tesař, Jaroslav ; Zouhar, Jan (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Práce byla vypracována jako diplomový projekt na FSI VUT v Brně. V teoretické části práce byla představena aditivní technologie Rapid Prototyping a její nejrozšířenější metody. Dále byly posouzeny výhody a nevýhody této nové technologie a možnosti využití v nejrůznějších oborech lidské činnosti. V experimentální části práce byla sestavena domácí 3D tiskárna a poté provedeno nastavení parametrů tisku. Následně byly vytisknuty porovnávací modely na domácí 3D tiskárně a na profesionální tiskárně Dimension uPrint. Po vytisknutí bylo provedeno srovnání přesnosti obou 3D tiskáren. Na konci práce bylo provedeno technicko-ekonomické zhodnocení.
Zvýšení plnicí účinnosti zážehového motoru na CNG o výkonu 140 kW
Hadrava, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu proudění pracovní náplně v přeplňovaném motoru na CNG. Metodou výzkumu je reverzní inženýrství. Sací kanál je odlit a poté naskenován 3D skenerem ATOS. CAD model je vytvořen v programu Creo Parametric 2.0. Vytvořeným interaktivním modelem je simulováno proudění v CFD programu Star CCM+. Sací systém je modifikován pro zvýšení plnicí účinnosti motoru.
Konstrukční úprava těhlice osobního vozidla
Coufal, Jiří ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukční úpravou konkrétní těhlice v závislosti na změně brzdiče za nesériový. Je zaměřena na tvorbu a následnou úpravu 3D modelu vycházejícího z rozměrů a tvaru reálné těhlice získaných pomocí 3D skenu. Pro upravovanou část je provedena pevnostní kontrola pomocí MKP a výsledky jsou porovnány s hodnotami původní těhlice.
Návrh referenčních modelů kluzáku L23 Blaník
Šenkýř, Miroslav ; Mališ, Michal (oponent) ; Urík, Tomáš (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce je vytvorenie použiteľných referenčných modelov klzáku L-23 Super Blaník a ich využitie pri rámcovom návrhu technológie výroby, ktorá zlepší presnosť a zmenší prácnosť výroby. Práca v úvode opisuje históriu samotného klzáku a historický prehľad prenosu geometrie z hľadiska konštrukcie. Nasledujúca kapitola práce sa zaoberá opisom referenčných modelov a pravidiel ich tvorby. Časť opisujúca súradné systémy je úzko spojená z predchádzajúcou kapitolou. Ďalšia časť práce je venovaná významu referenčných modelov v životnom cykle výrobku. Samotná tvorba a ladenie referenčných modelov klzáku je opísaná v ďalšej kapitole tejto prace. Predposledná kapitola sa venuje experimentu, ktorý umožnil kontrolu referenčného modelu a výrobku. Záver práce opisuje návrh technológie výroby pri využití preverených referenčných modelov a moderných nástrojov CAD systémov, ktoré spresňujú a uľahčujú výrobu. Pri vytváraní referenčných modelov bolo hlavným cieľom vytvorenie kvalitných a použiteľných plôch. Taktiež návrh technológie výroby bol spracovaný tak aby zaručil zlepšenie a zjednodušenie výroby.
Retrofit parní turbiny 250 MW na biomasu
Novák, Martin ; Josef, Švagr (oponent) ; Josef, Švagr (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
V této diplomové práci je popsána modernizace čtyřtělesové turbíny Rateau – Schneider, při současném snížení výkonu z 250 MW na 160 MW. Práce je rozdělena do dvou hlavních celků. První část se zabývá návrhem bilančního schématu a v druhé části je vlastní konstrukční řešení průtočného kanálu. Výsledkem této diplomové práce je bilanční schéma a podélný řez nového průtočného kanálu.
Konstrukce formy pro výrobu trupu ultralehkého letounu
Zatočilová, Aneta ; Dočkal, Aleš (oponent) ; Paloušek, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukcí formy trupu ultra lehkého letounu, z hlediska softwarového zpracování digitálních dat. Výsledný digitální model splňuje nároky na vyrobitelnost pomocí CNC strojního obrábění. Realizace dle přístupu reverzního inženýrství byla koncipována do čtyř etap, které musely být řešeny postupně z důvodu návaznosti jednotlivých kroků. Jednotlivé etapy odpovídají hlavním kapitolám praktické části diplomové práce. První část se zabývá trojrozměrnou digitalizací trupu letounu s využitím optického skeneru ATOS a fotogrammetrického systému Tritop. Výsledkem této části práce jsou digitální data geometrie trupu letounu ve formě polygonální sítě. Následující část se zabývá softwarovou rekonstrukcí naměřených dat – optimalizací polygonální sítě za účelem zajištění vhodného podkladu pro zpracování plošného modelu. Třetí, časově nejnáročnější část práce, se zabývá tvorbou plošného modelu trupu letounu. Geometrie musí splňovat nároky na hladkost a tečné, nebo křivostní napojení ploch, včetně dalších nároků vyplývajících z využití modelu. V poslední části práce je popsán postup odvození formy z geometrie trupu letounu.
Výroba prototypu automobilu s využitím moderních metod a technologie CAD/CAM
Horák, Aleš ; Zouhar, Jan (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci inženýrského studia, řeší problematiku výroby prototypu automobilu pomocí moderní technologie reverzního inženýrství a aplikace CAD/CAM. Na základě literární studie dané problematiky, byl navržen postup digitalizace fyzického modelu automobilu, včetně jeho úpravy a zpracování získaných dat. Navazujícím krokem bylo ověření výroby modelu aditivní technologií rapid prototyping – metodou FDM. Verifikace dosažených výsledků byla provedena na konzolové vertikální frézce FV 25 CNC, s řídicím systémem Heidenhain iTNC 530 s využitím obráběcích strategií pomocí CAM software PowerMILL. Na závěr byly vzniklé modely dle potřeby upraveny.
Vytvoření technologie obrábění lopatkového kola
Urbánek, Aleš ; Sedlák, Josef (oponent) ; Zouhar, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá technologií výroby lopatkového kola. Nejprve je zde uveden popis zařízení používaných pro reverzní inženýrství. Následují možnosti upínání obrobků při obrábění. Součástí diplomové práce je kontrola polotovaru pomocí systému ATOS a návrh vhodné varianty ustavení a upnutí. Cílem práce je technologická příprava výroby a výroba přípravku pro upínání odlitku při frézování na obráběcím centru MCV 1210.
Technologie výroby kopie osobního automobilu pomocí digitalizace
Eis, Jiří ; Dvořáček, Jan (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Tato práce, vypracovaná jako diplomový projekt na VUT v Brně, v teoretické části shrnuje nejpoužívanější metody, technologii reverzního inženýrství a rapid prototyping, včetně jejich využití v praxi. Experimentální část práce se zabývá aplikací těchto technologií na praktickém příkladu. Cílem práce bylo získání digitalizovaného modelu automobilu pomocí optického skeneru ATOS a fotogrametrického systému TRITOP, včetně úpravy a zpracování získaných dat, která budou dále použita k verifikaci modelu metodou FDM.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 184 záznamů.   začátekpředchozí155 - 164dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.