National Repository of Grey Literature 1,565 records found  beginprevious1531 - 1540nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Marketing Strategy of a Multinational Company for Emerging Markets of CIS States
Bartes, Karel ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Sedlacký, Martin (referee)
The saturation of Western markets, strong and predatory competition, and the end of supranational state units, all these factors have contributed to eminent interest of multinational companies in the newly created markets of the Commonwealth of Independent States. For that reason, the thesis discusses marketing theories as well as a wide range of marketing strategies and tools tailored to local specific cosmetics markets based on executed situation analysis.
Návrh strategie podniku Alantic Studio
Dočkalová, Petra ; Černá, Jitka (advisor) ; Daněk, Pavel (referee)
Autorka za pomocí marketingového výzkumu a strategické analýzy, tj. hodnocení vnějších a vnitřních faktorů podniku, navrhuje strategická opatření.
Proposal of strategy for czech photo bank
Musilová, Zuzana ; Černá, Jitka (advisor) ; Nováček, Jan (referee) ; Cenkl, Přemysl (referee)
Cílem této práce je na základě komplexní analýzy činnosti Fotobanky, portfolia služeb, pozice na trhu a ekonomických výsledků i vnějšího prostředí, identifikovat klíčové problémy, jejich příčiny, silné a slabé stránky a navrhnout novou strategii Fotobanky, která by jí umožnila realizovat její strategické cíle: zlepšit její pozici na trhu i výši realizovaného obratu a další v souladu s celofiremními cíli ČTK.
Strategy of a controlled winding-up of an organization
Vopravil, Richard Bc. ; Pirožek, Petr (advisor) ; Obruča, Pavel (referee)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat strategii efektivně řízeného zániku organizace jako základní dominantu jednoúčelových společností, společností speciálních (SPV), společností založených na dobu určitou a společností získaných akvizicí s cílem likvidace konkurence. Na příkladu konkrétní organizace realizovat studii tvorby takové strategie se zaměřením na průřezovou analýzu strategického plánovacího cyklu. Konkrétní organizací je společnost Konpo, s.r.o., dceřiná společnost a zároveň součást finanční skupiny státem vlastněné České konsolidační agentury.
Strategická analýza podniku Moreau Agri, s.r.o.
Bosáková, Dana ; Kovář, František (advisor)
Práce je zaměřena na zpracování strategické analýzy podniku Moreau Agri, s.r.o. na základě vývoje minulých let. Jsou zde použity strategické modely a nástroje, které jsou nejprve teoreticky popsány a poté aplikovány na konkrétní podnik.
Tvorba marketingové strategie pro tržní segment kreditních karet Citibank a.s.
Studeník, Peter Bc. ; Hesková, Marie (advisor) ; Vacíková, Hana (referee)
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou marketingovej strátégie pre spoločnosť Citibank v Českej republike, pre produkt - kreditná karta. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú čast. V teoretickej časti popisujem postup zostavenia marketingovej stratégie na základe přeštudovanej literatúry a poznatkov, ktoré som si osvojil počas štúdia na Fakulte managementu v Jidřichově Hradci. V úvode praktickej časti charakterizujem Citibank, ktorá je mojim zamestnávatelom od roku 2001. Neskor analyzujem interné a externé prostredie Citibank, ktoré doplňujem dokladnou SWOT analýzou. V poslednej časti poukazujem na nedostaky súčasnej marketingovej strátegie. Na základe uskutočnenej analýzy a súčasnej podnikovej stratégie Citibank, navrhujem novú marketingovú stratégiu.
Marketing strategy of SG Snowboards
Vácha, Václav ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Mach, Petr (referee)
Práce se zabývá marketingovou strategií firmy SG Snowboards. Popisuje teoritický přístup k plánovaní marketingové strategie a následně na to využívá teoretické poznatky k stanovení optimální strategie pro zavádění nové značky na trh.
International Marketing Strategy of Web Driving Book
Smrček, Ondřej ; Bílková, Jana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Práce popisuje analýzu trhu a tvorbu komplexní marketingové strategie pro novou internetovou aplikaci Internetová Kniha jízd. Podrobně je zde rozebrána příprava jednotlivých složek marketingového mixu, zejména cenové a komunikační politiky a obchodního modelu. Kromě českého trhu je zpracována i strategie pro espanzi na Slovensko.
Oskar - from the entry to its sale
Sedlacký, Martin ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Chmelař, David (referee)
Na příkladu mezinárodní telekomunikační firmy je vysvětlena marketingová strategie úspěšné firmy v průběhu jejího založení, následného vývoje a prodeje. To vše v kontextu současné technologicky vyspělé globální ekonomiky, ve které má komunikace nesmírný význam.
Strategie podniku v kontextu současného vývoje
Krause, Josef ; Kohoutová, Helena (advisor) ; Dedouchová, Marcela (referee) ; Bartes, František (referee)
Určení základní strategické orientace podniku je v dnešní době nesmírně obtížné. Svět se významným způsobem mění a objevují se nové faktory, na které podniky nejsou často připraveny. Cílem práce je provést srovnání a zhodnocení různých přístupů ke strategiím a ke zdrojům konkurenční výhody, identifikovat základní trendy, které v současné době v podnikovém okolí probíhají. Dalším cílem je identifikovat hlavní problémy, které podniky v České republice musí řešit při tvorbě a realizaci strategie. Součástí práce je rovněž vyhodnocení dopadu vybraných faktorů na tvorbu hodnoty podniků.

National Repository of Grey Literature : 1,565 records found   beginprevious1531 - 1540nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.