| |
|
Analýza marketingové strategie značky Telka
Titlbachová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bojdová, Lenka (oponent)
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Telka společnosti Opavia-LU. Teoretická část shrnuje poznatky o strategickém řízení, nástrojích marketingu a budování hodnoty značky. Aplikační část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí značky Telka, dále analýzu marketingové strategie do roku 2007 a důvody její neúčinnosti. Na základě výsledků spotřebitelského výzkumu je sestavena nová marketingová strategie značky, která je v roce 2007 implementována.
|
|
Strategická analýza České spořitelny, a. s.
Holerová, Jitka ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Nekula, Leoš (oponent)
Zpracování strategické analýzy ČS,a.s. Zhodnocení prostředí, ve kterém se nachází.Analýza makrookolí - PESTEL analýza, mikrookolí - analýza odvětví, konkurence a Porterův model pěti sil. Analyzovány též vnitropodnikové zdroje a schopnosti ČS,a.s. V závěru nastíněna strategie ČS, a.s.
|
|
Ekonomické a právní aspekty problematiky brownfieldů
Koščová, Petra ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Zeman, Karel (oponent)
Charakteristika problematiky brownfieldů, základní přehled mezinárodních zkušeností. Důvody vzniku brownfieldů a současná situace v České republice se zaměřením především na nástroje řešení, příslušné instituce a jejich programy a související legislativu. Příklady některých realizovaných projektů. Stručný návrh strategie, včetně institucionálního zajištění a výčtu některých možností, jak předcházet vzniku nových brownfieldů.
|
|
Analýza marketingové strategie Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR
Broncová, Daniela ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR. Na tomto příkladu uvádím specifika trhu luxusní kosmetiky a odlišnosti marketingu v této oblasti. Diplomová práce obsahuje a popisuje vývoj trhu s luxusní kosmetikou, současné trendy a faktory, které trh ovlivňují. Dále prezentuje nejvýznamnější společnosti, věnuje se historii a prezentaci společnosti L´Oréal, představuje i jejího největšího konkurenta, společnosti LVMH. Dále analyzuje marketingovou strategii všech značky obsažené v portfoliu Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal.
|
|
Marketing Strategy of a Multinational Company for Emerging Markets of CIS States
Bartes, Karel ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sedlacký, Martin (oponent)
The saturation of Western markets, strong and predatory competition, and the end of supranational state units, all these factors have contributed to eminent interest of multinational companies in the newly created markets of the Commonwealth of Independent States. For that reason, the thesis discusses marketing theories as well as a wide range of marketing strategies and tools tailored to local specific cosmetics markets based on executed situation analysis.
|
| |
|
Návrh strategie české fotobanky
Musilová, Zuzana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Cenkl, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je na základě komplexní analýzy činnosti Fotobanky, portfolia služeb, pozice na trhu a ekonomických výsledků i vnějšího prostředí, identifikovat klíčové problémy, jejich příčiny, silné a slabé stránky a navrhnout novou strategii Fotobanky, která by jí umožnila realizovat její strategické cíle: zlepšit její pozici na trhu i výši realizovaného obratu a další v souladu s celofiremními cíli ČTK.
|
|
Strategie řízeného zániku organizace
Vopravil, Richard Bc. ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Obruča, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat strategii efektivně řízeného zániku organizace jako základní dominantu jednoúčelových společností, společností speciálních (SPV), společností založených na dobu určitou a společností získaných akvizicí s cílem likvidace konkurence. Na příkladu konkrétní organizace realizovat studii tvorby takové strategie se zaměřením na průřezovou analýzu strategického plánovacího cyklu. Konkrétní organizací je společnost Konpo, s.r.o., dceřiná společnost a zároveň součást finanční skupiny státem vlastněné České konsolidační agentury.
|
| |