Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 220 záznamů.  začátekpředchozí150 - 159dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro mobilní telefon zpracovávající data z GPS (WM)
Skácel, Dan ; Zbořil, František (oponent) ; Horáček, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem aplikace pro mobilní telefon, který spolupracuje s GPS modulem. Teoretická část práce stručně informuje o systému GPS, možnosti ukládání dat obdržených z tohoto systému a možnosti vývoje aplikací na telefony s operačním systémem Windows Mobile. V praktické části jsou popsány řešené problémy, návrh a implementace aplikace GPS Training, která slouží jako tréninkový deník.
Inovativní uživatelské rozhraní pro smartphone
Utěkal, Jan ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o inovativním uživatelském rozhraní pro operační systém Symbian S60 páté generace. Popisuje proces vývoje novátorského ovládání mobilního telefonu. Začíná nastíněním problematiky a pokračuje k tvorbě návrhu od dílčích myšlenek až ke konečné podobě ovládacího prvku, jehož účelem je zjednodušit a zefektivnit práci s přístrojem. Poté se zabývá realizací v programovacím jazyce Symbian C++ a testováním na skupině uživatelů. Celé téma pak uzavírá zamyšlení nad budoucím rozvojem projektu a jeho případným dalším využitím.
Rychlý správce agendy pro platformu Android
Halíček, Josef ; Láník, Aleš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se věnuje návrhu uživatelského rozhraní mobilní aplikace pro správu agendy. V teoretické části je analyzovány současné trendy vývoje uživatelského rozhraní pro platformu Android, vybraní zástupce aplikací a postupy testování uživatelského rozhraní. Praktická část popisuje postup návrhu uživatelského rozhraní a ověření položených hypotéz testováním uživatelského rozhraní.
Portace Perlu pro operační systémy Windows Mobile
Schad, Filip ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Ráb, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá portováním interpretru skriptovacího jazyka Perl na zařízení podporující operační systémy Windows Mobile. V první části se zaměřuje na představení operačního systému Windows Mobile a samotného jazyka Perl. V dalších částech pak popisuje nástroje a nutné úpravy potřebné pro úspěšný překlad. Poslední kapitola je věnována testování interpretru na cílové platformě.
Android aplikace využívající vyhledávání podle obsahu obrázku
Ligač, Filip ; Angelov, Michael (oponent) ; Bartoš, Peter (vedoucí práce)
Tento dokument se zabývá vývojem aplikací na mobilní platformu Android a algoritmy pro porovnávání obrázků. V práci jsou popsané různé způsoby získávání informací, reprezentace obrázků a jejich vzájemného porovnávání. V teoretické části jsou popsány všechny důležité nástroje, které jsou pro vývoj potřebné spolu s krátkým popisem, k čemu slouží. Praktická část se věnuje samotnému návrhu realizované aplikace na detekci hokejových kartiček na základě fotografie, která byla zhotovena uživatelem aplikace. V rámci této části jsou taky shrnuty výsledky testování, kde je zhodnocena úspěšnost jednotlivých algoritmů a jejich využitelnost na mobilní platformě. V závěru jsou zhodnoceny celkové výsledky a možné rozšíření aplikace.
Zabezpečená komunikace pro zařízení typu smartphone
Tvrdoň, Tomáš ; Petrlík, Jiří (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro zabezpečený přenos SMS zpráv. Dále je v texu zmapováno programovací rozhraní chytrých mobilních telefonů a metody šifrování. Hlavní důraz při návrhu aplikace byl kladen na uživatelsky přívětivé přidávání kontaktů, bezpečnou výměnu šifrovacích klíčů a snadné intuitivní ovládání.
Rozšířená realita v mobilech pro lokální vizuální navigaci pro Android
Bezděk, Dušan ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která využívá technik rozšířené reality a slouží jako navigace pro chytré telefony s operačním systémem Android. Navigace je realizována pomocí rozšířené reality, kdy je do obrazu reálného světa vykreslena cesta směřující k požadované adrese. Tento program využívá pro získání mapových dat rozhraní Google directions API a informaci o poloze zařízení poskytují GPS souřadnice. Dokument seznamuje čtenáře s detailním návrhem a realizací aplikace a popisuje vybrané problémy při řešení implementace. Závěr je věnován procesu testování a shrnutí výsledků práce.
HTML5 aplikace pro smartphone a tablet umožňující značkování míst v mapě
Kasper, Valter ; Drahanský, Martin (oponent) ; Procházka, Boris (vedoucí práce)
Rozvoj webových technologiím na čele s HTML5 standartem, dovoluje vývoj pokročilých mobilních aplikací jen s použitím HTML, CSS a JavaScriptu. V mnoha případech je tento přístup lepší, jako vytvářet nativní mobilní aplikaci zvlášť pro každou platformu. Představíme možný postup při vývoji reálné aplikace. Aplikace bude přistupovat k periferiím zařízení jen za pomoci HTML5.
Informační systém na chytrém telefonu pro učitele
Živnůstka, Ondřej ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou informačním systémů na základních a středních školách s využitím chytrých telefonů vyučujícími v hodinách. Cílem práce je vytvořit aplikaci spustitelnou na operačních systémech Android a iOS, která vyučujícím zprostředkuje práci se školním informačním systémem. V dokumentu je popsána problematika mobilních aplikací a implementace aplikace. Pro vytvoření programu bylo použito nástrojů PhoneGap a JQuery Mobile a programovacích jazyků JavaSript a HTML. Dále byla vytvořena databáze a server, který přes síť komunikuje s aplikací.
Implementace poštovního klienta pro mobilní platformu OpenMoko
Krátký, Pavel ; Bartoň, Radek (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Openmoko je revoluční mobilní linuxová platforma s rozšiřující se vývojářskou komunitou. Cílem práce je vytvořit uživatelsky přívětivého poštovního klienta v jazyce Java a analyzovat problematiku vývoje aplikací na této platformě. V práci jsou popsány možnosti vývoje takovýchto aplikací, a to především prostřednictvím grafického toolkitu SWT. Popsána je také knihovna JavaMail pro práci s elektronickou poštou. V závěru jsou demonstrovány výhody a nevýhody vytvořené aplikace. Výsledkem praktické části práce je poštovní klient, určený pro mobilní linuxová zařízení s dotykovým ovládáním a úvod do problematiky vývoje softwaru pro platformu Openmoko.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 220 záznamů.   začátekpředchozí150 - 159dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.