Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace sítě obchodů s oděvy GATE
Sliačan, Marek ; Sarová, Zuzana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalarska praca sa zameriava na marketingovu komunikaciu spolocnosti Gate s.r.o, ktora podnika v oblasti odevov a modnych doplnkov. Praca sa sklada z troch casti, prva je tvorena teoriou marketingu a je vychodiskom teoretickych poznatkov o marketingovej komunikacii a marketingovom mixe spolocnosti. V druhej casti je rozbor spolocnosti a opisany sucasny stav marketingovej komunikacie. Posledna cast obsahuje navrh na vylepsenia, ktore by mali naplnit stanoveny ciel.
Návrh a implementace e-marketingu firmy.
Gabzdyl, Adam ; Pieczka, Marian (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem e-marketingu pro firmu Mgr. Barbara Wilczková, advokát. Cílem je charakterizovat problematiku e-marketingu, analyzovat problémy, zhodnotit dosavadní situaci firmy, navrhnout a implementovat řešení pro zviditelnění společnosti na internetu.
Prezentace na internetu a redakční systémy
Wisla, Jan ; Pučok, Libor (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu internetových prezentací s využitím redakčních systémů. Práce se skládá ze dvou částí a to z části teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřena na problematiku internetu, webových stránek a jejich vývoje. Dále pak na redakční systémy (CMS), vysvětlení jejich principů, jejich funkční možnosti a důvody proč a kdy redakční systém použít. V praktické části je vytvořen kompletní návrh webové stránky pro firmu AR CARS s.r.o., který bude nasazen na již hotový open source redakční systém.
Návrh e-marketingu pro Kitemaniacs.cz
Kinzel, Roman ; Bielik, Igor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh e-marketingu pro sportovní klub „kitemaniacs“. Práce se skládá z teoretické, analytické a praktické části. Získané data z analýz budou sloužit jako podklad pro praktickou část práce. V první části vypracuji návrh webové prezentace a implementuji ji do Word Wide Web. Následovně provedu optimalizaci webové prezentace pro internetové vyhledávače. V poslední části budu monitorovat a kontrolovat úspěch provedeného e-marketingu.
Website concept
Úradníček, Lukáš ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
My bachelor’s thesis is devoted to evaluation of official website of Faculty of business and management, Brno University of technology (http://www.fbm.vutbr.cz). Usability, accessibility and information architecture are evaluated. The modified version of website is suggested, based on findings, which secures a higher user comfort and is consistent with „Best practice – Pravidla pro tvorbu přístupného webu“ accessibility rules, issued by Department of informatics Czech Republic.
Telový dizajn
Bobáková, Natália ; Olivová, Kateřina (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Dlhodobou témou môjho umeleckého záujmu je pokus o prepojenie športu s umením prostredníctvom skúmania ľudského tela a pohybu. V bakalárskej práci nadväzujem na svoje predošle diela a snažím sa ďalej rozvíjať túto myšlienku. Zaoberám sa v nej športom ako očistným rituálom a pracujem s potom ako fenoménom fyzickej aktivity. Nachádzam pôvab v tejto telesnej tekutine a využívam ju v komerčnej hladine. Použitím potu vytváram unikátne potlače na tričká a prezentujem ich pomocou webovej stránky vytvorenej práve na túto príležitosť.
Automatická konfigurace síťových prvků Cisco akademie
Verner, Lukáš ; Pust, Radim (oponent) ; Komosný, Dan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací systému pro automatickou konfiguraci síťových zařízení Cisco. Systém se jmenuje AutoConf a je určen pro vzdálené kopírování konfiguračních souborů z eagle-serveru na přepínače a směrovače v učebně Cisco akademie. Ovládán je pomocí webových stránek umístěných na eagle-serveru. V tomto systému smí uživatel vytvářet nové laboratorní cvičení s konfiguračními soubory pro síťová zařízení, a pak je použít v konfiguracích. Informace o vykonaných konfiguracích jsou umístěny v relační databázi MySQL. Síťová zařízení, která budou konfigurována pomocí systému AutoConf, musí byt spojena s eagle-serverem. Pro nastavení spojení mezi síťovým zařízením a eagle-serverem byl vytvořen mechanizmus rozhodování. Pokud při startu síťového zařízení mechanizmus detekuje fyzické spojení síťového zařízení s eagle-serverem, nastaví dané zařízení pro komunikaci s eagle-server.
Monitorování pracovních stanic Cisco akademie
Hrabal, Zdeněk ; Kubánková, Anna (oponent) ; Komosný, Dan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací webové stránky, která umožňuje manipulaci s daty na serveru a stanicích v laboratoři. Dále je možné o těchto stanicích získat bližší informace, např. o nainstalovaných virtuálních systémech, volném místu na disku nebo obsah daných adresářů. Údaje o stanicích obstarávají skripty napsané v jazyku Bash, z toho důvodu práce řeší problematiku spouštění skriptů v různých režimech – na pozadí nebo přes pseudoterminál. Součástí práce je i vytvoření databázové struktury, která umožňuje zaznamenávat prováděnou činnost na stanicích. Stránky jsou dostupné z Internetu, proto byla věnována pozornost také bezpečnosti a ochraně proti pokusům o neoprávněné vniknutí do systému. Stránky tedy nabízí možnost vytváření uživatelských účtů s různým oprávněním.
Srovnání webů městských částí Prahy
Hain, Tomáš ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Práce je zaměřena na srovnání webových stránek vybraných městských částí Prahy. Přínosem práce je zjištění kvality vybraných stránek na dané úrovni veřejného sektoru a rovněž závěry jednotlivých testování obsahující nejzávažnější nedostatky a návrhy na zlepšení. Dalším přínosem je vymezení vztahu uživatelského a heuristického testování uvedeného v závěru práce.
Marketingově-obchodní analýza webů vybraných retailových obchodníků
Zapletal, Ondřej ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Sajal, Martin (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze webových stránek retailových obchodníků obecně. Autor vychází z vlastních zkušeností správy webů jednoho z předních retailových řetězců působících v České republice. Významnost tohoto tématu je zejména v jeho aktuálnosti, kdy na konci první dekády 21. století roste využívání internetu v mnoha oblastech lidské aktivity a prodej zboží koncovému spotřebiteli je jednou z nich. Cílem práce je zmapovat současné trendy v oblasti využívání webového rozhraní pro komerční účely retailovými obchodníky a na jejich základě doporučit konkrétní nástroje, které zajistí konkurenceschopnost obchodní společnosti v oboru v současnosti i do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.