Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 143 záznamů.  začátekpředchozí131 - 140další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
marketing HN,LN, MF Dnes a Práva
Vránová, Helena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Svobodová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem seriózních českých deníků (Hospodářských novin, Lidových novin, MF DNES a Práva) se zaměřením na možné modely ocenění hodnoty jejich obchodních značek. Hlavním cílem práce je marketingová analýza uvedených čtyř subjektů s využitím elektronických zdrojů dat. Analýza obsahuje základní údaje o vydavatelích deníků, jejich vlastnických vztazích a výsledcích hospodaření v letech 2005 až 2009. Následuje představení zkoumaných deníků, včetně popisu jejich obsahové náplně, profilu čtenářů a nových technologií. Součástí praktické části je výběr vhodné metody pro ocenění obchodních značek deníků. Pro zajištění správné aplikace zvoleného přístupu ocenění byla provedena externí, finanční a SWOT analýza. Výsledky ocenění ukázaly, že nejvyšší finanční hodnotu má značka Mladá Fronta DNES, druhé v pořadí je Právo, následují Hospodářské noviny a Lidové noviny.
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
HLAVÍN, Ondřej
Práce pojednává o aplikaci regionální značky {\clqq}Šumava originální produkt\regm{}`` na výrobky a služby v regionu Šumavy. Současně práce hodnotí dopad užívání této značky a přínosy pro její uživatele. Výsledkem je vyhodnocení spokojenosti uživatelů se značkou, případné doporučení změn k nápravě zjištěných nedostatků.
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
ŘEZÁČOVÁ, Jiřina
Hlavním cílem mé práce je provést analýzu využití regionální značky a dopadů u výrobců certifikovaných produktů v regionu Šumava. Konkrétně je výzkum zaměřen na značku Šumava {--} originální produkt. Součástí mé práce byly řízené rozhovory, které byly zpracovány a analyzovány formou případových studií.
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
RANDÁK, Lukáš
Předmětem bakalářské práce je posouzení přínosů regionálního značení výrobků. V první části je rozebráno regionální značení tradičních výrobků na území České republiky. Následuje popis regionální značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. Jádro práce tvoří popis přidělených producentů a rozbor jejich názorů a zkušeností s užíváním značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. V předposlední části jsou zanalyzována všechna posbíraná data od držitelů značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. V závěru práce jsou obsaženy vlastní návrhy změn v činnostech agentury udělující certifikát Šumava {--} originální produkt\regm{}, inspirované získanými informacemi.
Maloplošné lesní celky a jejich využití pro příměstskou rekreaci
ZIEGLER, Tomáš
Diplomová práce se věnuje otázce příměstské rekreace, ve které hraje důležitou roli přírodní prostředí, jehož dominantou je les. Lesy přitahují své návštěvníky díky své specifické atmosféře a většinou lesní prostředí nepotřebuje další specifické zařízení, aby v rámci cestovního ruchu mohlo plnit svou funkci. To bohužel neplatí pro menší lesní porosty, tzv. maloplošné lesní celky, které pouhou svou existencí přitahují pouze minimální pozornost. Maloplošné lesní celky však skýtají potenciál odpočinkového místa, který je ale nutno rozvíjet. Vhodnou úpravou, výbavou prostředí a propagací těchto lesních celků je možno získat nové rekreační lokality. Tato práce se věnuje rozvoji těchto maloplošných příměstských lesních celků v okolí města Tábora.
Branding finančních institucí
Tonar, Jiří ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou finančních trhů z hlediska nakládání se značkou. Řeší různé druhy strategií při vstupu na trh, při akvizicích nebo splynutích a při dalších změnách.
Vliv aktuální situace Itálie na pověst státu
Havelcová, Jana ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Zemanová, Štěpánka (oponent)
Práce obsahuje analýzu veřejné diplomacie Itálie. Dále se zabývá aktuální situací v Itálii a nakonec hodnotí dosáhnutou pověst Itále pomocí Nation Brands Indexu.
Personální marketing bankovní instituce v období očekávané recese
Dudová, Štěpánka ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Mercelová, Katarina (oponent)
Diplomová práce zachycuje problematiku personálního marketingu (tj. budování zaměstnavatelské značky a proces získávání zaměstnanců) ve vybrané bankovní instituci v období očekávané recese. Práce zahrnuje jednak marketingovou stránku personálního marketingu a popis procesu získávání zaměstnanců, tak popis hlavních důsledků recese na trh práce v České republice včetně vlivu na procesy získávání zaměstnanců. Po popisu vybrané organizace následuje analýza činností, personálního marketingu, jejich zhodnocení a návrhy na opatření k nápravě zjištěných chyb. Východiskem analýzy podnikových činností je studium odborné literatury, periodik a vybraných článků,stejně jako podniková školení a interní dokumenty.
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.
Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
Asamoah, Emmanuel Selase ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Přikrylová, Jana (oponent)
Důležitý koncept, který prošel významnou transformací je management značky. Značka je základním prvkem pro podnikání, jelikož veškeré faktory, které jsou pro podnikání přínosné jsou na značce závislé. Zvýšená hodnota globálních společností, která je způsobena výsledkem správného řízení značky nesmí být přeceněna. Toyota je jednou z nejúspěšnějších značek na globálním trhu a tato úspěšnost jde i za hranice automobilového průmyslu. Mezi různé automobilové společnosti, které operují v Ghaně, se Toyota zařadila mezi velké hráče. Tato diplomová práce se zabývá způsobem, jak společnosti vytvářejí hodnotu značky správným řízením značky, při použití příkladu společnosti Toyota Ghana limited. Práce se zabývá různými strategiemi řízení značky společnosti Toyota, a jak tyto strategie přispěly k úspěchu této firmy. Některé tyto strategie jsou popsány v této práci. Závěry z této práce ukazují jak se úspěšný management značky pozitivně projevuje na tržním podílu značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 143 záznamů.   začátekpředchozí131 - 140další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.