Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kompetence personalisty
Krčmářová, Barbora ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Resumé Kompetence personalisty byly v posledních letech mnohokrát podrobeny výzkumu. Kompetence profesionálů v oblasti personálního řízení je poměrně složité určit, je potřeba zvažovat typ a velikost organizace, ve které personalista působí, její kulturu, strategii, postavení personalistiky v ní, atd. Ve stále větší míře jsou pravomoci a odpovědnost za rozhodování s personálními důsledky delegovány na liniové vedoucí pracovníky. Ti mají rozhodující slovo při výběru pracovníků, odpovídají za hodnocení výkonu a odměňování pracovníků, spolurozhodují o řízení jejich kariéry, atd. Linioví řídící pracovníci tak získávají odpovědnost nejen za odbornou činnost, ale i za personální řízení. Dochází k posunu od tradiční, reaktivní a administrativní role personálního útvaru k roli aktivní, poradenské, kde se prvky tradiční role personálního útvaru přesouvají na liniové manažery. Toto vše ovlivňuje postavení personalisty ve společnosti i jeho kompetence. Podobným způsobem pak dochází i k posunu kompetencí liniového manažera. Chápeme-li kompetence jako znalosti, schopnosti a dovednosti pracovníka na určité pozici, je možné stanovit čtyři základní oblasti kompetencí personalisty. Osobnostní kompetence v sobě skrývají osobní předpoklady pro práci personalisty. Vztahové a řídící kompetence charakterizují schopnosti...
Analýza a řízení rizik technologických etap výstavby zděných konstrukcí
Sáček, Petr ; Bednářová, Bronislava (oponent) ; Vymazal, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením kvalitativních, environmentálních a bezpečnostních rizik, nebezpečí a aplikací vhodné metodiky na konkrétní stavební dílo. Pro aplikaci je zvolena klíčová stavební technologie – zdění. Diplomová práce stanovuje rámec pro řízení rizik na základě zavedeného integrovaného systému řízení (ISM), definuje cíle a nastavení mechanismů kontrolujících dodržování standardů, vyhodnocení podnikových rizik, definování strategií pro řízení rizik, návrh postupů pro řízení rizik, sledování jejich fungování, vyhodnocení jejich fungování a případné zdokonalování a podpora procesu dodáváním potřebných informací.
Marketingový mix hotelu Panon
Burdová, Lucie ; Šebestová,, Zuzana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu hotelu PANON, který nabízí ubytování na jihu Moravy ve městě Hodonín v kategorii *** v jednolůžkových, dvoulůžkových i třílůžkových pokojích. Výjimkou nejsou apartmány různých kategorií, stravovací služby a velké množství doplňkových služeb. Tato práce je zaměřena především na zefektivnění marketingového mixu daného hotelu, které by mělo hotelu zajistit nejen posílení stávajícího počtu hostů, ale především získání nových tuzemských i zahraničních hostů, které povede k růstu zisků hotelu PANON a posílení pozice na trhu cestovního ruchu.
Návrh na zlepšení personální činnosti v organizaci
Tokošová, Irena ; Sklenář, Petr (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena především na řízení lidských zdrojů. Analyzuje efektivitu práce v podniku s orientací na nedostatky personálního charakteru, tzn. na organizační strukturu, kompetence manažera, systém odměňování a hodnocení zaměstnanců a na stresovou zátěž v práci. Obsahuje návrhy řešení týkajících se zlepšení efektivity práce formou personálních změn.
Vytvoření dokumentace pro certifikaci ATO dle PART-FCL
Zedníčková, Kristýna ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Hammer, Jaromír (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je vytvoření dokumentace pro tvorbu schválené organizace pro výcvik (ATO), která bude přijatelná pro Úřad pro civilní letectví a na základě jíž bude vydáno Úřadem výcvikové organizaci oprávnění podle nových pravidel dle PART-FCL.
Řízení služeb ve zvoleném hotelu (Hotel Savoy**** České Budějovice)
MAŘÍKOVÁ, Veronika
Hlavním tématem této bakalářské práce je řízení služeb ve zvoleném hotelu - hotelu Savoy. Je zaměřena na návrh zlepšení v řídících procesech hotelu. V teoretické části jsou popsány a definovány hotelové služby, cestovní ruch, vývojové trendy v obalsti hotelnictví apod. Praktická část se zabývá konkrétním hotelem Savoy. Analyzuje jeho dostupná data, vypracovává finanční analýzu a dotazníkové šetření. Výsledkem je vypracování návrhu na zlepšení managementu.
Získávání a výběr pracovníků vybraného podniku
ŠUSTROVÁ, Pavla
Bakalářská práce je zaměřena na proces získávání a výběru pracovníků. Práce se skládá z rešerže a vlastní práce, která je zaměřena na daný podnik.
Účetní audit Zemský hřebčinec Písek, státní podnik - ověření pravdivého a poctivého obrazu účetnictví
ŠPETA, Jan
Na základě provedeného auditu v Zemském hřebčinci Písek, státní podnik zjistit, zda jeho účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz o účetnictví. Zjistit, zda účetnictví podniku je vedeno v souladu s účetními předpisy platnými v České republice. Na základě použitých vybraných auditorských postupů konkrétně demonstrovat pravdivost a reálnost jednotných složek majetku a závazků státního podniku.
Komparace charakteristických prvků řízení lidských zdrojů v domovech důchodců a zařízeních hospicové péče
EKANDJO, Joas Ndjulume
Teoretická část popisuje historii a součastný stav řízení lidských zdrojů v domovech důchodců a hospicích. V poslední kapitole teoretické části je zdůrazněn význam a potřeba duchovní a psychologické pomoci v těchto zařízeních. Cílem diplomové práci bylo zmapovat společné a individuálně pojaté prvky řízení lidských zdrojů v zařízeních domovů důchodců a v hospicích z hlediska kvalitativního rozvoje zaměstnaneckých sil
Personální marketing bankovní instituce v období očekávané recese
Dudová, Štěpánka ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Mercelová, Katarina (oponent)
Diplomová práce zachycuje problematiku personálního marketingu (tj. budování zaměstnavatelské značky a proces získávání zaměstnanců) ve vybrané bankovní instituci v období očekávané recese. Práce zahrnuje jednak marketingovou stránku personálního marketingu a popis procesu získávání zaměstnanců, tak popis hlavních důsledků recese na trh práce v České republice včetně vlivu na procesy získávání zaměstnanců. Po popisu vybrané organizace následuje analýza činností, personálního marketingu, jejich zhodnocení a návrhy na opatření k nápravě zjištěných chyb. Východiskem analýzy podnikových činností je studium odborné literatury, periodik a vybraných článků,stejně jako podniková školení a interní dokumenty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.