|
Využití celebrit v marketingové komunikaci
Adamová, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací s využitím celebrit. Jedná se o možnou cestu, jak v dnešní době zaujmout pozornost spotřebitele. Teoretická část přibližuje čtenáři tvorbu účinné marketingové komunikace, následně pak otázky spojené se zapojením celebrity do marketingové komunikace (kdo jsou celebrity a jaký je jejich vliv na spotřebitele, historie použití celebrit, způsoby zapojení celebrit do marketingové komunikace, úskalí spojená s touto problematikou). Praktická část prezentuje výsledky původního průzkumu zkoumajícího zastínění značky celebritou a odlišností vnímání marketingové komunikace s celebritou dle pohlaví a věku.
|
| |
| |
|
Vývoj a specifika komunikačního mixu na bankovním trhu v České republice
Veselík, Marek ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Jenčušová, Michala (oponent)
Hlavním cílem mé diplomové práce je na základě analýzy a následné komparace reklamních kampaní vybraných bankovních ústavů nalézt odpověď na otázky, jak vnímají lidé bankovní reklamu, jaký charakter mají bankovní reklamy, na jaké cílové skupiny ve svých reklamních sděleních banky cílí, která média k těmto účelům používají, jak vysoké částky ročně vynakládají na nákup mediálního prostoru, jak se následně tyto reklamní kampaně projevují v ziscích bank a v neposlední řadě navrhnout bankovním institucím nové možnosti komunikace, kterými mohou oslovovat své současné i potenciální klienty.
|
|
Marketingová komunikace při zavedení nového titulu na knižní trh
Vášková, Kateřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je monitoring propagačních aktivit nakladatelství Maxdorf, které byly provedeny v souvislosti s uvedením knihy Slovník nespisovné češtiny na knižní trh. Práce se dále zabývá distribucí titulu do partnerské sítě knihkupectví na území České republiky a také činnostmi pro podporu prodeje. Výsledky propagace budou srovnány s náklady, které byly na propagaci vynaloženy a také s tržbami za prodané výtisky. V závěru práce budou popsány možné příležitosti a hrozby, které mohou ovlivnit další prodej i propagaci Slovníku nespisovné češtiny.
|
|
Analýza reklamní kampaně produktu Kofola
Kubovčíková, Veronika ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Engel, Filip (oponent)
Práce pojednává o reklamní kampani produktu Kofola. Snaží se zodpovědět základní otázky: Kdo je a kdo není konzumentem Kofoly? Jaký je vztah dotazovaných k reklamním kampaním společnosti Kofola a proc zaujímají zrovna tento postoj? Jsou reklamní kampaně Kofoly známé pro konzumenty i nekonzumenty Kofoly? Jsou reklamní kampaně Kofoly důvodem k nákupu tohoto produktu? Veškeré závěry jsou vyvozeny na základě dotazníkového šetření.
|
|
Analýza komunikačního mixu společnosti Memos Software s.r.o.
Pikartová, Ivana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kudláček, Petr (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Memos Software s.r.o., která se zabývá vývojem software na zakázku. Samotné analýze předchází teoretická část, kde jsou vysvětleny nejprve tradiční složky komunikačního mixu, poté je věnována pozornost komunikačnímu mixu uskutečňovanému prostřednictvím internetu. V praktické části je pak představena analyzovaná společnost a následně detailně popsán současný stav jejího komunikačního mixu. Na základě provedené analýzy jsou potom v závěru práce podána doporučení s cílem odstranění nedostatků a optimalizace komunikačního mixu této organizace.
|
|
Marketingová komunikace cestovní kanceláře KOVOTOUR PLUS
Maruniaková, Magda ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce poskytuje komplexní pohled na problematiku marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu. Hlavními cíli této práce bylo použít poznatky získané v teoretické části pro analýzu marketingové komunikace ostravské cestovní kanceláře Kovotour Plus a na základě vlastního dotazníkového šetření vyhodnotit její úspěšnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována analýze základních teoretických východisek marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu a předpokladů její úspěšnosti. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na cestovní kancelář Kovotour Plus a je zde vyhodnoceno dotazníkové šetření úspěšnosti její marketingové komunikace.
|
|
Marketingová komunikace AC Sparta Praha
Jůzová, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Křivda, Tomáš (oponent)
Tato práce pojednává o marketingové komunikaci českého prvoligového fotbalového klubu AC Sparta Praha. V práci jsou popsány jednotlivé komunikační směry: fanoušci, obchodní partneři, média a zaměstnanci. Nějvětší pozornost je věnována komunikaci s důrazem na fanoušky. V závěru je zhodnocení komunikační strategie klubu a doporučení pro efektivnější komunikaci.
|
| |