Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 135 záznamů.  začátekpředchozí123 - 132další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza obchodní strategie firmy Invia
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Práce Analýza obchodní strategie firmy Invia je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na principy trhu cestovního ruchu. Popisuje subjekty, které na tomto trhu vystupují a specifika služeb a produktů cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována prodeji zájezdů přes Internet. Druhá část práce analyzuje obchodní strategii cestovní agentury Invia., největšího prodejce zájezdů online v České republice. Nejdříve je popsána firma základní charakteristikou, poté jsou rozpracovány jednotlivé části obchodní strategie, včetně SWOT analýzy.
Analýza a strategie firmy GAMA Fobos na českém trhu a možnosti spolupráce se zahraničím
Jiruchová, Hana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Skalický, Mojmír (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a definování strategie firmy podnikající na gastronomickém trhu, který disponuje mnoha specifiky. První kapitola je věnována základním informacím o analyzované firmě, v jakém oboru podniká, jakou má historii, cíle, atd. Druhá kapitola se zabývá situační analýzou podniku. Tato část je rozdělena na interní a externí analýzu. Výsledky zkoumání jsou prezentovány pomocí SWOT analýzy. Ve třetí kapitole se podíváme jaké existují strategie podniku a jakou strategii dosud uplatňovala firma GAMA Fobos s.r.o. Cílem této části je stanovení budoucí strategie podniku na domácím trhu. Čtvrtá kapitola popisuje možnosti vstupu na zahraniční trh a jejím cílem je stanovení strategie firmy na zahraničním trhu.
Strategie podniku
Polcarová, Martina ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracovat strategickou analýzu společnosti Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod a. s. Provést externí a interní analýzu a na základě těchto analýz zpracovat strategii budoucího vývoje podniku.
Strategie podnikatelského subjektu
Janeta, Zdeněk ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce Strategie podnikatelského subjektu je rozdělena do tří částí. První teoretická část je věnována strategickému managementu společně se strategickou analýzou, která je složena z analýzy externí a interní. Druhá část popisuje fungování trhu s kurzovým sázením. Především pak současný charakter českého trhu, jeho vývoj a aktuálně nabízené služby. Poslední část je zaměřena na analýzu strategie společnosti Tipsport. Jsou zde uvedeny základní charakteristiky společnosti a následně jsou zpracovány jednotlivé prvky obchodní strategie. Součástí je SWOT a PEST analýza spolu s marketingovou strategií.
Diverzifikace výroby a strategie podniku
AMEROVÁ, Veronika
Tato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern dostal do špatné ekonomické situace. Prostředkem pro její řešení bylo rozhodnutí o prodeji 51% podílu společnosti investorovi - investiční společnosti, která se velmi významně odlišuje svými cíli. Původní mise společnosti byla podpora prodeje vozů koncernu (růst hodnoty skupiny), minimalizace nákladů a maximalizace tržního podílu. Cílem nového investora je maximalizace hodnoty společnosti a zhodnocení kapitálu. Předmětem této diplomové práce je poskytnout strategickou analýzu, předefinování obchodních strategií jednotlivých strategických obchodních jednotek v souladu s novými potřebami a požadavky v návaznosti na vstup nového investora.
Strategické řízení a tvorba strategie podniku
KLOUZALOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce bylo posouzení činnosti strategického managementu ve vybraném výrobním podniku. Zkoumaný objekt, podnik A, se zabývá všeobecnou zakázkovou výrobou pro strojírenský průmysl. Veškeré analýzy (finanční analýza, SWOT analýza, STEP analýza) byly provedeny v letech 2006 až 2008 . Na těchto základech byly stanoveny předpoklady budoucího vývoje. Tyto předpoklady ovlivňovaly faktory z vnějšího i vnitřního prostředí podniku. Byly stanoveny tři varianty budoucího vývoje, a to likvidace konkurence, spolupráce s novým dodavatelem a vstup na nové trhy. Strategičtí manažeři podniku A svůj úspěch vidí v růstu podniku, ve zlepšování kvality svých výrobků, ve snižování nákladů, v rychlosti plnění zakázek a ve včasném placení odběratelů. Jedině pomocí těchto faktorů lze dosáhnout kladného výsledku hospodaření.
Stanovení obchodní strategie vybraného podniku služeb
KOLÁŘOVÁ, Veronika
Hlavním cílem mé diplomové práce je analýza stávající obchodní strategie zkoumaného subjektu. Na základě podrobné analýzy marketingu, konkurence a pozice cestovní kanceláře na trhu je vytvořena nová obchodní strategie, prostřednictvím které je na trh zaveden nový produkt cestovní kanceláře - zájezd. Nový zájezd je vytvořen na základě dotazníkového šetření, které vyjadřuje potencionální zájem spotřebitelů o určitý produkt.
Komunikační strategie společnosti Škoda Vagonka a.s.
Klíma, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Rotrekl, Radoslav (oponent)
Práce se zabývá problematikou praktického užití prvků marketingové komunikace ve firmě ŠKODA VAGONKA a.s. V úvodní části práce jsou definována teoretická východiska pro pozdější analýzu. Ve druhé kapitole je firma představena spolu s tržním prostředím oboru výroby osobních elektrických kolejových vozidel, v němž působí. Následuje popis stávající komunikační strategie této firmy. V závěru se nachází srovnání komunikační strategie společnosti s teoretickými východisky z první části a také její hodocení.
Vztah Enterprise Architecture a strategického managementu
Vašíček, Václav ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Matějovský, Jan (oponent)
Enterprise Architecture je zatím nejvyšším vývojovým krokem architektonického popisu podniku oddělením IT. Nejprve existovala pouze technologická architektura. S rostoucí komplexitou IT však rychle vznikly další oblasti, které bylo potřeba zmapovat, jako jsou informace anebo aplikace. IT pak zjistilo, že je ještě potřeba přidat business pohled k IT architekturám a z toho důvodu vznikla disciplína Enterprise Architecture. Strategický management je klíčový pro budoucí vývoj každého podniku. Diplomová práce se soustředí na strategický management businessu a strategický management IT. Strategický management businessu se skládá z business strategie a z operačního modelu. Ke strategickému managementu IT pak patří informační strategie a IT governance. Business-IT alignment dále zkoumá a zajišťuje soulad mezi strategickým managementem businessu a strategickým managementem IT. Cílem práce je popsat vztah mezi Enterprise Architecture a různými formami strategického managementu a vyjádřit, v jaké míře je Enterprise Architecture podporuje. Zkoumané vztahy jsou: - Vztah Enterprise Architecture a business strategie - Vztah Enterprise Architecture a operačního modelu - Vztah Enterprise Architecture a informační strategie - Vztah Enterprise Architecture a IT governance - Vztah Enterprise Architecture a business-IT alignmentu Cíle jsou v práci dosaženy prostřednictvím teoretického výzkumu a následného usuzování. Osobní přínos autora spočívá ve vytvoření hierarchického modelu Enterprise Architecture, v definici reakcí Enterprise Architecture na business strategii, v modifikaci metodiky MMDIS co se týče informační strategie, v prokázání, jak Enterprise Architecture lze využít v IT governance, ve znázornění, kde Enterprise Architecture přispívá k business-IT alignmentu a v určení, v jaké míře Enterprise Architecture podporuje jednotlivé formy strategického managementu.
Strategie firmy podnikající v oblasti prodeje (sortiment oděvy)
Vítek, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Zhodnocení obchodní strategie firmy New Yorker. Zpracování teoretických hledisek obchodní strategie a porovnání s reálnou situací. Formulace doporučení k vylepšení stávající obchodní strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 135 záznamů.   začátekpředchozí123 - 132další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.