Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 131 záznamů.  začátekpředchozí121 - 130další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dvoukolejný železniční most
Loučka, Miroslav ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem železničního mostu v Ústí nad Labem. Délka mostu je 200,00 m, výška nosné konstrukce je 32,61 m a šířka nosné konstrukce je 12,10 m. Hlavní nosný systém je tvořen prostorovou příhradovou konstrukcí. Most převádí významnou železniční trať mezi nádražími Ústí nad Labem Západ a Ústí nad Labem Střekov. Součástí návrhu je lávka pro pěší.
Lávka přes kolejiště
Mojžíš, Jan ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem ocelové nosné konstrukce lávky pro pěší přes kolejiště v Havířově. Celková délka lávky je 101,6 m. Lávka se skládá ze čtyř částí. Základní konstrukční systém první části je trám ztužený obloukem. Ostatní části jsou tvořeny příhradovými nosníky. Volná šířka lávky je 3,2m. Lávka bude sloužit pro spojení místní části Havířov - Šumbark s vlakovým nádražím.
Půdorysně zakřivená oblouková lávka pro pěší
Trenz, Jan ; Romportl, Tomáš (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Náplní práce je navrhnout zakřivenou obloukovou lávku. Hlavní nosnou konstrukci tvoří spřažená mostovka podepřená ocelovým obloukem. Důraz je kladen na nalezení optimálních tvaru oblouku a průřezů prvků. Lávka je posouzena dle teorie mezních stavů.
Lávka pro pěší v Nové Karolině v Ostravě
Havelka, Jiří ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší. Lávka překlenuje pozemní komunikace a železniční trať. Jedná se o návrh nové konstrukce v Nové Karolině v Ostravě. Lávka má rozpětí 200 m. Nosnou konstrukci tvoří dvě dvojice k sobě skloněných oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořená komorovým nosníkem. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene “V”. Mostovka je mezilehlá ocelová ortotropní. Oblouky jsou spojeny v horní části zavětrováním. Větrové ztužidlo má tvar příhradové soustavy.
Návrh lávky přes vlečku
Mertová, Eliška ; Krejčík, Vladimír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh nové lávky pro pěší vedoucí přes vlečku namísto stávajícího železobetonového nadchodu v areálu cementárny v Mokré u Brna. Lávka slouží k převedení pěší dopravy přes zmíněnou železniční dráhu. Práce se skládá z návrhu lávky jako železobetonové spojité rámové konstrukce, vypracování modelu lávky pro analýzu vnitřních sil, dimenzování a posouzení konstrukce na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem Scia Engineer 2013. V celkové statické analýze nejsou zohledněny vlivy fází výstavby konstrukce.
Analýza ocelové konstrukce mostu metodou konečných prvků na účinky statických zatížení
Skorunka, Ondřej ; Hradil, Petr (oponent) ; Salajka, Vlastislav (vedoucí práce)
Mostní konstrukce patří mezi nejnáročnější inženýrská díla. Plní důležitou společenskou a ekonomickou funkci při rozvoji daného území. Z tohoto hlediska je nutné věnovat značnou pozornost procesu návrhu, analýzy, realizace a také provozu. Tato práce se zabývá statickou analýzou prostorově zakřivené, nesymetrické a zavěšené lávky pro pěší a cyklisty. První část je věnována analýze deformací konstrukce, zatímco druhá část je zaměřena na analýzu vybraných částí konstrukce z hlediska jejich namáhání.
Sportovní centrum Královo Pole
Kostíková, Lenka ; Teplý, Vladimír (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Tématem mé práce byl návrh zázemí pro sportovní centrum v Brně Králově Poli. Pozemek se nachází poblíž stávajícího sportovního areálu na ulici Vodova. Součástí navrženého centra jsou 4 objekty. Hlavní budovou je objekt se zázemím pro stávající venkovní kluziště. Zde se nacházejí šatny pro návštěvníky a kanceláře pro vedení centra. V dalším z objektů se nachází kavárna, obchody a zázemí pro fotbalový stadion. Každý z objektů je přístupný pro vozíčkáře. Všechny objekty mají dvě nadzemní podlaží. Objekty jsou v úrovni 2.NP propojeny lávkou. Ta slouží nejen pro bezbariérový přístup do všech objektů, ale i pro sledování dění na ledě. Objekty jsou navrženy jako ocelový skelet z profilů HEB. Hmotové a tvarové řešení vychází z několika stejných kvádrů, které jsou u každého z objektů různě seskládány. Lávka je navržena z ocelových sloupů. Fasády všech objektů jsou navrženy z modřínového dřeva.
Lávka pro pěší podporovaná kabely
Tichavská, Andrea ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Náplní práce je návrh lávky pro pěší podporované kabely. Konstrukci lávky tvoří betonová mostovka podporovaná externími kabely. Přenos předpětí je realizován pomocí ocelových konstrukčních prvků. Hlavním cílem projektu je navržení předpjaté betonové nosné konstrukce. Fáze výstavby nebudou řešeny.
Lávka pro pěší tvořená předpjatým pásem
Sedlářová, Lucie ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh pěší lávky pro přemostění koryta řeky. Hlavní náplní je statické řešení pěší lávky tvořené betonovým předpjatým pásem. Výpočet vnitřních sil byl proveden pomocí výpočtového programu Scia Engineer. Ostatní výpočty pro posouzení a návrh výztuže byly provedeny ručně dle platných norem. Bakalářská práce zanedbává fáze výstavby a reologické jevy, které by na tuto konstrukci působily.
Experimental and numerical verification of vortex-induced vibration of hangers on the footbridge
Urushadze, Shota ; Pirner, Miroš ; Pospíšil, Stanislav ; Král, Radomil
The paper deals with vortex-induced oscillations of footbridge hangers at a very low wind speed. The two-spans (2x50m) reinforced concrete structure with the central pylon (25m height) is designed as the harp system of hangers with circular cross-section. The oscillations were observed at the low wind speed and the high double amplitudes has been measured. The wind-excited deformation shape corresponded to the 6th, 7th and 8th natural modes of a hanger. The individual hanger as well as thein group were analysed to estimate the dynamic response, possible aeroelastic vibration and special interference or coupling effects. It also includes proposal for the elimination of the extensive vibration. The analysis is complemented by numerical investigation using Computational Fluid Dynamics methods.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 131 záznamů.   začátekpředchozí121 - 130další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.