Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,213 záznamů.  začátekpředchozí1199 - 1208další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků hotelu Antik City
Mazal, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Volkmerová, Blanka (oponent)
Cílem mé bakalářské práce bylo pomocí vytvořeného dotazníku zjistit příčiny zákaznické spokojenosti a nespokojenosti. Výsledky šetření analyzovat a po konzultacích s hlavní recepční pokračovat v činnostech, které zákazníci označili pozitivně. Příčiny nespokojenosti pak pokud možno odstranit, nebo alespoň eliminovat.Celkovým cílem pak bylo zlepšit spokojenost zákazníků v hotelu Antik City.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Pruner, Petr ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Švecová, Lenka (oponent)
Práce se zabývá marketingovým výzkumem, jeho členěním, metodami a fázemi marketingového výzkumu. Náplní práce provedení písemného šetření ve Stavebním závodě Zevosu, a.s., analýza zjištěných dat a zpracování výsledků spokojenosti zaměstnanců. Závěrem je managementu doporučeno, jak zvýšit spokojenost zaměstnanců.
Celebrity v reklamě
Morávková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce je zaměřena především na nejnovější trendy v oblasti reklam, jejichž hlavními aktéry jsou celebrity. Sleduje jednak společnosti, které celebrity užívají ke své propagaci nejčastěji, a jednak také nejobsazovanější celebrity. Mezi zkoumané skupiny patří především sportovci, modelky a hudební hvězdy. Součástí práce je rovněž výzkum, který se snaží objasnit, zda má obsazování celebrit do reklam smysl či nikoli.
Propagační projekt vybrané sportovní akce
Šikolová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Práce popisuje postup stanovení propagačního projektu Mistrovství světa v klasickém lyžování 2009 pro předem zvolenou cílovou skupinu. Práce je pojata jako dopuručení nebo návod pro sestavení propagačního projektu pro podobné akce. Práce je vypracována po jednotlivých bodech propagačního projektu, tj. cíl, cílová skupina, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V práci je použit dotazníkový výzkum.
Spotřebitel a ambivalence cen
Mejsnar, David ; Simmová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce na základě internetového dotazníkového šetření popisuje základní schémata v chování spotřebitele při koupi řezaných květin. Důvodem průzkumu je odlišnost květiny jako produktu od produktů běžné spotřeby. Cílem je charakteristika základních modelových parametrů v rozhodování spotřebitele při koupi květin s důrazem na úlohu ceny. Smyslem je návrh doporučení prodejnám s květinami.
Analýza dat z průzkumů spokojenosti zákazníků s prostředím NetBeans
Horčic, Michal ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mirilovič, Marián (oponent)
Cílem práce je zpracovávání dotazníku o spokojenosti uživatelů s aplikací NetBeans od firmy Sun Microsystems. Výstupem z dotazníku je informace o (ne)závislosti odpovědí vybraných otázek. Celý proces je zautomatizován a není tedy třeba žádného vnějšího zásahu. K dosažení cíle je použito několika technologií, zejména: - web forms - pro sběr dat od uživatelů - MySQL - databázový systém pro uložení odpovědí z webových formulářů - R - statistický software pro zpracování dat a jejich převod do dále zpracovatelného formátu Práce je rozdělena do čtyř základních kapitol: - Zadání - přesné zadání a vymezení základních předpokladů pro další postup - Teorie - postup výběru statistické metody a technologie pro zpracování - Praxe - postup implementace zvolených technologií, vysvětlení fungování jednotlivých částí - Vyhodnocení - interpretace výsledků a možné využití práce pro plánování software
Výzkum spotřebitelských zvyklostí u středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu
Svoboda, Martin ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce analyzuje spotřebitelské zvyklosti středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu. Odpovídá na otázky, jak často studenti tuto formu nákupu využívají, jaké výrobky či služby přes internet nakupují a v čem vidí hlavní výhody a nevýhody elektronického nákupu. Mimo to se také zabývá srovnáním těchto spotřebitelských zvyklostí mezi dívkami a chlapci, stejně jako mezi studenty prvních a čtvrtých ročníků střední školy
Návrh opatření na zvýšení prosperity firmy Coms, a.s.
Tseveenbayar, Munkhtuya ; Černá, Jitka (vedoucí práce)
Společnost Coms, a.s. je příjemcem franchisingu od světoznámé britské společnosti Marks and Spencer působící na českém trhu od roku 1996. Je to práce, která navrhuje opatření na zvýšení prosperity založené na zjištění spokojenosti zákazníků této společnosti pomocí dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření proběhlo formou osobího dotazování přímo v pražských prodejnách Marks and Spencer. Výsledky jsou vypracovány pomocí tabulek a grafů.
Analýza spokojenosti zaměstnanců společnosti ABC, s.r.o.
Dvořáková, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Václavková, Lucie (oponent)
Práce je zaměřena na zjištění úrovně spojenosti zaměstnanců nejprve obecně a následně v konkrétní společnosti. V teoretické části je všeobecně pojednáno o marketingovém výzkumu, o jeho členění a fázích, dále jsou vysvětleny odlišnosti v případě výzkumu spokojenosti a charakterizovány faktory, které spokojenost ovlivňují. Aplikační část zahrnuje provedení výzkumu spokojenosti pomocí písemného šetření, analýzu zjištěných dat a vyvození závěrů, včetně návrhů na zlepšení pracovních podmínek.
Analýza spokojenosti zákazníků lékárny Farmakum
Škrabánek, Tomáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vyskočil, Vlastimil (oponent)
Spokojenost zákazníků v podnikatelském prostředí je obecně důležitým faktorem. Moje bakalářská práce se zabývá zjištěním důvodů jak zákaznické spokojenosti, tak na druhé straně případných faktorů nespokojenosti zejména z hlediska prostředí lékárny, jejího odborného personálu a dále charakteru a rozsahu poskytovaných služeb. K dosažení tohoto cíle napomáhá marketingový výzkum ve formě dotazníkového šetření, jehož výsledky přinášejí určité podněty pro eventuální zlepšení spokojenosti zákazníků a potažmo se tedy mohou stát podkladem pro další manažerské rozhodování lékárny Farmakum.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,213 záznamů.   začátekpředchozí1199 - 1208další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.