Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí116 - 125dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zvýšení motivace a spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Marková, Denisa ; Babák, Dalibor (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti a motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s danou problematikou. V praktické části je spokojenost zaměstnanců zjišťována pomocí dotazníkového šetření a motivace zaměstnanců metodou volných asociací slov. Výsledkem práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení spokojenosti a motivace zaměstnanců, a tím ke zvýšení produktivity práce.
Návrh systému stimulace pracovníků
Pepuchová, Valéria ; Šlemr, Martin (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Práce pojednává o problému společnosti Copy General se spokojenosti zaměstnanců. Předkládám zde novou variantu dotazníkového šetření vytvořeného optimalizací původní varianty, navrženou dle okolností a požadovaných výstupů. Dále analyzuji aktuální stav spokojenosti zaměstnanců. V práci předkládám návrhy řešení na základě výstupu z výzkumu a konverzací s vedoucími pracovníky.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
Podéšť, Jaroslav ; Čermáková, Kristýna (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je, na základě výsledků z provedených průzkumů spokojenosti zákazníků a zaměstnanců, vytvořit návrhy a doporučení, vedoucí k jejich větší spokojenosti. V teoretické části je především věnována pozornost samotným službám a dále pak spokojenosti zákazníků a zaměstnanců a možným vztahům mezi nimi. Pro lepší analyzování spokojenosti těchto dvou skupin respondentů byl podniknut terénní výzkum a primární data byla sbírána pomocí dotazníkového šetření. Výsledky těchto průzkumů jsou následně diskutovány. Věří se, že analýza spokojenosti zákazníků i zaměstnanců bude mít velký přínos pro společnost a pomůže k jejich lepšímu pochopení.
Analýza systému zaměstnaneckých výhod ve vybrané organizaci
Myšková, Markéta ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zaměstnanecké výhody ve vybrané organizaci. V první části jsou shrnuty základní teoretické poznatky získané z odborné literatury. V druhé části je představena vybraná organizace, její historie a současný systém zaměstnaneckých výhod, který je dále zkoumán pomocí dotazníkového šetření. Cílem práce je analyzovat spokojenost zaměstnanců se zaměstnaneckými výhodami a identifikovat silné a slabé stránky tohoto systému. V závěru práce jsou definovaná opatření, jejichž realizace by měla vézt ke zlepšení fungování zaměstnaneckých výhod ve vybrané organizaci.
Postavení personálního útvaru v mezinárodní společnosti
Švarcová, Karolína ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Houštecká, Tereza (oponent)
Tato práce se zabývá tématem postavení personálního útvaru v očích zaměstnanců mezinárodního podniku. Cílem bylo zjistit spokojenost pracovníků se službami personálního oddělení. V rámci praktické části práce bylo provedeno dotazníkové šetření mezi vedoucími zaměstnanci firem A a B o jejich intenzitě využívání personálních procesů a spokojenosti s nimi i s přístupem personalistů. V rámci vyhodnocení daného šetření vyplynulo, že respondenti z firmy A jsou méně spokojeni s personálními procesy než dotazovaní z firmy B, a to ve všech zkoumaných procesech (nábor, firemní vzdělávání, odměňování, interní komunikace a personální administrativa). V závěru práce tak byly především firmě A, ale i firmě B navrhnuta doporučení, jejichž cílem je napomoci personalistům obou firem zlepšit své postavení i reputaci celého HR oddělení v podniku.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Baraćová, Kristina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vlková, Jarmila (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zaměstnanců. Cílem mé práce je provést analýzu spokojenosti zaměstnanců v konkrétní společnosti, zjistit potenciální zdroje nespokojenosti a vypracovat návrh doporučení, která pomohou ke zvýšila pracovní spokojenost zaměstnanců dané firmy. V teoretické části vymezuji pojem pracovní spokojenost a faktory které na ni mají vliv. V další části popisuji metodický postup práce, metody získávání dat a postup jejich zpracování. V praktické části následuje charakteristika dané společnosti, analýza výsledků šetření doplněna doporučením pro danou firmu.
Analýza zaměstnaneckých benefitů
Fuková, Kateřina ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Quigley, Martin John David (oponent)
Hlavním cílem této práce je představit systém zaměstnaneckých benefitů v konkrétní společnosti a na základě dotazníkového šetření posoudit spokojenost zaměstnanců s tímto systémem. Teoretická část bakalářské práce definuje pojem zaměstnanecké benefity, jejich význam, cíle, členění a způsoby poskytování. Dále se zabývá aktuálními trendy v oblasti benefitů a outsourcingem. Praktická část charakterizuje společnost Toyota Peugeot Citroën Automobile,s.r.o. a její systém zaměstnaneckých benefitů. Součástí praktické části je také vlastní průzkum zaměstnanecké spokojenosti s aktuálně nabízenými benefity. V závěru práce jsou výsledky tohoto průzkumu zhodnoceny a doplněny o případné návrhy na změny.
Analýza motivačního programu ve společnosti AdFinance, s.r.o.
Rýznarová, Pavla ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Suchý, Tomáš (oponent)
Každý účastník trhu, ať už jednotlivec podnikatel či firma, hledá a snaží se vytvářet těžko napodobitelné konkurenční výhody proto, aby se odlišil od ostatních a uspěl. Doba postoupila a je stále těžší být dlouhodobě unikátní v dnešním globalizovaném světě. Určitou výhodou tedy je, že každý člověk je jedinečný, a tak má každý zaměstnavatel v ruce eso v podobě svých zaměstnanců, se kterým je zapotřebí "jen" správně naložit. Díky tomu se podíváme na ústřední komponent úspěchu podniků -- motivaci. Motivace zaměstnanců je klíčová již při samotném výběru uchazečů o místo, nadále při snaze udržovat maximální výkon zaměstnanců, zvyšování jejich produktivity, zajištění jejich loajality a spokojenosti, aby neodešli ke konkurenci, a tak je zapotřebí disponovat řádně propracovaným a vhodně nastaveným motivační programem.
Nové metody v oblasti managementu lidských zdrojů
Ibragimova, Yuliya ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vztahem mezi spokojeností zaměstnanců a použiváním nových metod HR managementu, především pak coachingu a talent managementu. V teoretické části práce je také diskutován vztah mezi spokojeností zaměstanců a výkonností firem, neboť je průkazné, že právě spokojenost zaměstnanců má výrazný dopad na hospodaření firem. Cílem práce je odvození vztahu mezi použítím nových metod HR managementu (coaching a talent managemement) a spokojeností zaměstnanců. Práce se skládá ze čtyř kapitol. První dvě kapitoly "Measurement Systems in an Organization" a "Methods in HR Management" jsou teoretickou částí, která je nutným metodologickým minimem pro splnění hlavního výzkumného cíle. Třetí kapitola se věnuje samotnému výzkumu. Zaměstnanci pěti společností v Rusku (mezi společnosti jsou zařázené jak ty, co používají coaching nebo talent management v oblasti HR, tak i ty, co nepoužívají ani jednu z těchto dvou metod) jsou testováni z hlediska spokojenosti. V poslední kapitole jsou porovnávány výsledky výzkumu s teoritickými předpoklady. Práce rovněž poskytuje konkrétní doporučení jednotlivým firmám.
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
Fuhrmannová, Petra ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma "Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity" je popsat oblast motivace zaměstnanců, vliv zaměstnaneckých benefitů na spokojenost zaměstnanců a ovlivnění jejich motivace pro pracovní výkon. Teoretická část práce se zabývá obecnými pojmy motivace, teorií z oblasti motivace, druhy zaměstnaneckých benefitů, jejich vlivu na motivaci zaměstnanců. Na teoretickou část práce navazuje praktická část zabývající se uplatněním teorie v praxi. Pomocí empirického šetření je zkoumáno, co zaměstnance motivuje, jaký přikládají význam benefitům, jejich spokojenost s nastavením zpětné vazby. Pro účely empirického šetření byli osloveni zaměstnanci společnosti Elanor s.r.o. Výsledky šetření jsou zpracovány, vyhodnoceny a na jejich základě je vytvořeno doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí116 - 125dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.