Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 135 záznamů.  začátekpředchozí115 - 124dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Realizace šablony pro CMS Wordpress s důrazem na přístupnost a použitelnost
Šubr, Vladimír ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Cílem mé práce je komplexně zhodnotit a popsat postup tvorby šablony pro redakční systém WordPress na praktickém příkladu. Mnou vytvořená šablona by zároveň měla splňovat trendy moderního webdesignu, v nichž je kladen důraz zejména na přístupnost a použitelnost. Nejdříve popíšu redakční systém WordPress a jeho možnosti. Následně se zaměřím na fungování šablonovacího systému WordPressu a náležitosti, které musí splňovat každá šablona. V další části práce se budu zabývat pojmy přístupný a použitelný web. Také se zaměřím na základní prvky, které musí splňovat web, jejž je možné označit za přístupný a použitelný. V poslední kapitole vysvětlím samotný postup tvorby šablony zahrnující všechny fáze od vstupní analýzy, přes možnosti návrhu a realizace, až po konečné vytvoření šablony.
Vzorový audit webové stránky podle Web Content Accessibility Guidelines
DRN, Tomáš
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením správnosti provedení webové stránky tak, aby web byl validní, optimalizovaný a přístupný všem uživatelům. Podle známých a celosvětově uznávaných metodik jako SEO, WCAG apod., byla stanovena testovací pravidla a faktory, které byly nazvány Vzorový audit. Tento audit byl následně aplikován na vybrané webové stránky, se zaměřením na školy a Odbor Školství v Jižních Čechách. Byly vyhodnoceny výsledky, označeny chyby a provedena ukázka jejich nápravy.
Metodika auditu webových stránek
Jirsa, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Webové stránky mají významný vliv na konkurenceschopnost organizací, proto je třeba se zabývat aspekty, které ovlivňují jejich úspěšnost. Minimálně se vyplatí odhalit nedostatky, u kterých existuje jednoduchá náprava, a které brání efektivnímu použití stránek. K tomuto účelu lze využít celou řadu metod a nástrojů auditu, které však postrádají komplexní přístup k problematice. Cílem práce je vytvoření metodiky auditu webových stránek a její následná implementace do online nástroje tak, aby bylo možné audit provádět automatizovaně. Z tohoto důvodu jsem nejdříve popsal aspekty úspěšnosti webových stránek, jako je optimalizace pro vyhledávače, přístupnost, použitelnost, informační architektura a informační hodnota. Dále jsem analyzoval metody a nástroje auditu webových stránek a zkoumal možnosti jejich systémové integrace. Díky tomu jsem mohl navrhnout optimální postup auditu a realizovat zmiňovaný nástroj, který tvoří hlavní výstup práce, a je na přiloženém CD. Přínos nástroje spočívá především v komplexním pojetí auditu, který se nezaměřuje jen na určitou oblast, ale snaží se vyhodnotit všechny možné skutečnosti v rámci jedné analýzy. Výhodou nástroje je možnost jeho masového využití. Dovoluje s minimálními náklady a bez nároků na jakékoliv znalosti odhalovat chyby webových stránek a doporučovat řešení. Nástroj obsahuje několik unikátních algoritmů, které provádějí kontrolu určitých aspektů stránky, díky čemuž odpadá nutnost manuálního ověřování.
Audit webových stránek internetových obchodů deskových her
Dvořák, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou auditu webových stránek vybraných internetových obchodů deskových her. V dnešní době existuje veliké množství webo-vých prezentací různé kvality, a tak je nutno mezi nimi vybírat. S vývojem internetu se dostáváme od kladení důrazu na kvantitu k vyzdvihování kvality. S tímto faktem při-chází oblast auditu webových stránek. První část práce se zabývá teoretickými výcho-disky auditu webových stránek v jednotlivých oblastech. Druhá část obsahuje nejdříve představení trhu deskových her a jeho cílové skupiny. Z první teoretické části jsou ná-sledně vytvořeny hodnotící kritéria pro audit sedmi vybraných stránek internetových obchodů deskových her. Tento audit je v další kapitole vyhodnocen, z čehož pak vychá-zí závěr práce v podobě doporučení pro změny ke zvýšení konkurenceschopnosti jed-notlivých e-shopů.
Analýza internetového marketingu Citibank
Rytíř, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou internetového marketingu společnosti Citibank. Hlavním cílem práce je identifikovat silné a slabé stránky prezentace banky na internetu a navrhnout doporučení pro další rozvoj. Toho bude docíleno především provedením analýz přístupnosti a použitelnosti internetových stránek, PPC reklamy, SEO a komunikace na sociálních sítích. Druhotným cílem je zhodnocení využití internetového marketingu na českém bankovním trhu, které je založeno na výsledcích realizovaných analýz.
Podklady pro vývoj konkurenceschopného hudebního portálu
Vencovský, Josef ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat konkurenci na poli hudebních webových prezentací a vytvořit podklady k vývoji konkurenceschopného hudebního webového portálu. Pro porovnání jsou vybrány dva české portály, jimiž jsou t-music.cz a Koule.cz. Tyto dva portály byly vybrány z důvodu jejich významu na českém internetu a tematické podobnosti s vyvíjeným portálem. Dále byl vybrán zahraniční portál MTV.com, jenž je světovou ikonou na hudebním poli, aby došlo k porovnání přístupu webů českých a zahraničních. Teoretická část je zaměřena na vytvoření metodiky, pomocí které je možné jednotlivé prezentace ohodnotit. Metodika zohledňuje kritéria, jež ovlivňují výsledné webové stránky a to z pohledu grafického designu, přístupnosti, technické stránky a informačního obsahu. Tato kritéria jsou v teoretické části popsána a specifikována. V analytické části jsou jednotlivé webové stránky podle této metodiky ohodnoceny a dále jsou porovnávány z hlediska jejich konkurenceschopnosti, se zaměřením na jejich konkurenční výhody a naopak i na jejich slabé stránky. V poslední kapitole jsou uvedeny návrhy designu, struktury, obsahu a funkcionalit pro vyvíjený portál. Výsledky této analýzy by měly posloužit při vývoji konkurenceschopné hudební webové prezentace a pomoci při rozhodování o funkcionalitách, které budou do vznikající webové prezentace aplikovány.
Optimalizace pro vyhledavače a přístupnost webu
RÜCKL, Jan
Tato práce se zabývá tvorbou internetové prezentace a vhodným využitím některých prvků kódu webové stránky takovým způsobem, aby tato prezentace byla optimalizovaná pro internetové vyhledávače a zároveň navržená tak, aby informace, které jsou v této prezentaci obsažené, byly správně interpretovány i zdravotně handicapovaným uživatelů a uživatelům, kteří nepoužívají běžné internetové prohlížeče.
University Reform and Accessibility of Higher Education: Conference on University Reform and Higher Educational Accessibility with a Special Focus on Eastern and Central Europe
Matějů, Petr
The main idea behind the conference was that post-communist can move forward in reforming their higher education more successfully if their cooperation in this field is strengthened. The conference main goal was to promote collaborative interdisciplinary policy-oriented research on higher education in EU accession candidate countries in Eastern and Central Europe and to develop a common strategy for implementing reforms in financing higher education in the EU accession states.
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost organizací se zaměřením na koupelnová studia
Ezr, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bičík, Petr (oponent)
Hlavním smyslem této diplomové práce je analýza vybraných internetových obchodů vybraných firem se zaměřením na prodejce koupelnového vybavení. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá základními aspekty webových eshopů z hlediska využívaných technologií a trendů. Je rozdělena na tyto části: Grafické zpracování a design webových stránek, Viditelnost na internetu, SEO, Komunikace -- informace, Technické řešení, Přístupnost a Eshop. Tyto jednotlivé prvky jsou základem pro vytvoření hodnotící metodiky, pomocí které dojde k zhodnocení vybraných eshopů. Praktická část práce obsahuje samotné hodnocení dle vytvořené metodiky. Je zhodnoceno celkem 11 vybraných eshopů, přičemž jeden eshop je zhodnocen detailním auditem, jedná se o eshop na adrese www.bathshop.cz. Dále jsou všechny výsledky shrnuty a jsou z nich vyvozeny závěry a doporučení. Hlavním přínosem diplomové práce je komplexní srovnání vybraných eshopů vůči eshopu firmy Bathshop s.r.o. a tvorba doporučení na základě srovnání.
Analýza grafického uživatelského rozhraní konkrétních webových stránek
Hejda, Jan ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je vytvořit metodiku sloužící k porovnání grafického uživatelského rozhraní webových stránek, aplikovat ji na určitý segment webu a tím získat zpětnou vazbu na vhodnost této metodiky. V úvodní kapitole je probrán význam webových služeb a je nastíněn vývoj internetu. Následuje výběr segmentu s popisem specifik. Vlastní metodika je popsána v následující části a hned je použita na vybrané webové stránky. V závěru je popsáno a zhodnoceno toto srovnání. Práci uzavírá zhodnocení zvolené metodiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 135 záznamů.   začátekpředchozí115 - 124dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.