Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie podniku
Broklová, Jaroslava ; Vlčková, Michaela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je zhodno-tit současný stav komunikačního mixu a na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navrhnout vhodný komunikační mix. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marke-tingu, komunikačního mixu, marketingového prostředí a marketingového průzkumu. Druhá část seznamuje se základními údaji rekondičního studia, analyzuje vnitřní a vnější prostředí a na základě dotazníkového šetření jsou vybrány vhodné segmenty. Poslední praktická část zhodnocuje současný komunikační mix a na základě výsledků z druhé části diplomové práce je navržen nový komunikační mix rekondičního studia Figuraline.
Stratégia rozvoja cestovnej kancelárie Freibus s.r.o. po pandémii Covid-19
Freivaldová, Mária
Freivaldová, M., Strategie rozvoje cestovní kanceláře Freibus s.r.o. po pandemii Covid-19. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Předmětem bakalářské práce je zhodnocení současné situace cestovní kanceláře Freibus s.r.o. v důsledku celosvětové pandemie Covid-19 a následné formulování strategických návrhů, které povedou k rozvoji a zvýšení jejího povědomí. V literární rešerši práce jsou vymezeny základní teoretické poznatky cestovního ruchu, strategického managementu a analytických nástrojů. Pozornost v literární rešerši se současně věnuje i vymezení specifik koronaviru. Analytická část hodnotí vnější prostředí pomocí modelu PESTE a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní prostředí podniku je zanalyzováno rozšířeným marketingovým mixem 8P, týkajícího se cestovního ruchu a provedením finanční analýzy. K následnému zhodnocení identifikovaných faktorů slouží matice EFE a IFE, z nichž vyplývají doporučené návrhy. Konkrétní návrhy jsou nakonec časově ohraničené a ekonomicky podložené.
Případová studie managementu kritických zdrojů servisní organizace pomáhající samoživitelkám v době Covid-19
Voleman, Tereza ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (vedoucí práce) ; Čada, Karel (oponent)
V diplomové práci se zabývám případem managementu kritických zdrojů servisní organizace pomáhající samoživitelkám v době pandemie Covid-19. Především zde popisuji kritické zdroje, důležité pro plnění cílů vybrané OOS. Přináším porozumění jejich získávání a managementu závislosti na nich. Zásadním vodítkem práce je teorie závislosti na zdrojích. V kontextu pandemické krize doplňuji teoretický rámec o institucionální teorii. Výzkumný design použitý v této práci je holistický design případové studie s jedním případem managementu servisní organizace Klub svobodných matek. Použité metody při získávání dat jsou kvalitativní povahy, tedy polostrukturovaný rozhovor a tematická analýza veřejně dostupných dokumentů a informací digitálních zdrojů. Výsledná zjištění plynoucí z triangulace dat jsou interpretovány v empirické části do tematických kapitol, které se vztahují k nastaveným cílům výzkumu a k výzkumným otázkám. Klíčová slova: Covid-19, management, teorie závislosti na zdrojích, organizace občanské společnosti, vnější prostředí, zdroje.
Strategický plán společnosti provádějící elektroprojekční a montážní činnost
Hrabalík, Michal
Tato diplomová práce řeší problematiku stanovení strategie společnosti působící na složitém elektrotechnickém trhu. Cílem bylo zpracovat konkrétní podobu mož-ných strategií na základě důkladné analýzy jak vnitřního, tak vnějšího prostředí společnosti. Nástroje, které sloužily tomuto účelu, jsou například Porterův model 5 konkurenčních sil, PEST analýza či metoda SPACE. Výsledkem práce jsou velmi konkrétní doporučení a návrh dalšího postupu společnosti v rámci zvyšování své konkurenceschopnosti a zvyšování tržního podílu. Tato doporučení povedou v horizontu 5 let ke zvýšení marže a v delším horizontu také k signifikantnímu ná-růstu tržeb.
Návrh strategie pro Familypark Valachy
Nohavicová, Lenka
Bakalářská práce se zabývá návrhem vhodných strategií pro dětské zábavní cen-trum Familypark Valachy. Vnější prostředí bylo analyzováno s využitím PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní prostředí bylo posouzeno prostřednictvím Šťastného atomu "7 S" firmy McKinsey. Na základě provedených analýz byly identifikovány příležitosti a hrozby a zároveň silné a slabé stránky podniku. Pro návrh jednotlivých strategií byla využita Ansoffova matice Produkt-trh. Výsledkem práce je výběr nejvhodnější strategie, která byla rovněž po-souzena z ekonomického hlediska.
Marketingová strategie středního vinařství
Motyčková, Marie
Motyčková, M., Marketinková strategie středního vinařství. Bakalářská práce, Brno: PEF MENDELU v Brně, 2014 Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií středního vinařství. Pro vytvoření strategie byla použita analýza vnitřního a vnějšího prostředí, strategie konkurenceschopnosti, marketingového mixu, vnitropodnikového prostředí a SWOT analýza. Závěr práce vyhodnotí analýzy a doplní návrhy plynoucí z analýz a doporučí vhodnou marketingovou strategii.
Analýza vnějšího prostředí vybrané firmy
HANSA, Václav
Moje práce se zabývá problematikou vnějších vlivů firmy na výrobu krmných směsí. V práci jsem použil různé druhy analýz pro získání potřebných dat. Získaná data jsem zpracoval a vyhodnotil v závěru mé práce.
Analýzy prostředí vybraného odvětví
BENDA, Petr
Bakalářská práce nabízí pohled na dvě společnosti působící na poli komunálního odpadového hospodářství. Jejich současné situace zhodnocuje pomocí analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Nejprve se věnuje vymezení základních pojmů týkajících se strategického managementu a vysvětlení vybraných analýz prostředí, poté jsou realizovány postupy předem popsané v metodice. Vnitřním prostředím se zabývá finanční analýza, okolí společností je zkoumáno pomocí STEP analýzy a Porterova modelu pěti sil, vše na závěr shrnuje SWOT analýza. Zjištěné situace jsou zhodnoceny, vzájemně srovnány a dochází k navržení optimálních strategií a opatření pro rozvoj obou společností.
Analýza marketingového prostředí firmy: Výstaviště České Budějovice, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Zájem každé firmy, která usiluje o úspěšné působení ve svém oboru, bez ohledu na to, zda se jedná o firmu malou, střední či velkou, se neustále a čím dál více zaměřuje na získání údajů, informací a znalostí ve svém předmětu oboru, a tedy o svém prostředí. Cílem je získat potřebné údaje a charakteristiky vnitřního i vnějšího prostředí. Podnik orientující se ve svém prostředí má výhodnější pozici v boji o trh. Vybaven těmito informacemi má předpoklad uspět, lépe než ostatní, a konkurovat ostatním subjektům, snadněji vytvořit strategii dobývání trhu a tím získat potřebné pole působnosti, bez kterého není možné se obejít. Významným krokem v této činnosti, která je součástí marketingových postupů, je správné zhodnocení a zařazení údajů a dat potřebných k provedení následné analýzy a nalezení optimálního spojení a vzájemných vztahů vnitřních podmínek a faktorů vnějšího prostředí. Pro zjištění jednotlivých charakteristik mikroprostředí podniku jsem využila analýzu Porterova modelu pěti sil. Shromážděné informace jsem rozdělila do dvou skupin. První skupina obsahovala informace, které se vázaly přímo k podniku samotnému a druhá popisovala okolí podniku (zákazníci, dodavatelé, konkurence). První důležitou skupinou, která tvoří okolí podniku jsou zákazníci. Zákazníky českobudějovického výstaviště lze rozdělit na dvě skupiny, první skupinu tvoří vystavovatelé a obchodníci a druhou návštěvníci. Dodavatelé pro společnost realizují různé propagační a reklamní tiskopisy. V rámci republiky představují konkurenci převážně ty veletržní správy, které organizují výstavy se stejnou nebo podobnou tématikou. Makroprostředí společnosti lze analyzovat a vyhodnotit území celé České republiky, ale nejdůležitější oblastí pro Výstaviště České Budějovice byl, je a vždy bude region jižních Čech. V jihočeském regionu je nutné počítat s působením faktorů charakteristických pro tuto oblast: nižší ekonomická síla regionu, nižší kupní síla a vyšší spořivost obyvatel v regionu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.