Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Architektonická studie cyklistického stadionu /dráhy/ Favorit Brno /na volné ploše v Brně Komárově/.
Lukeš, Jaroslav ; Hrabec,, Josef (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Diplomní projekt se zabývá územím sportovně rekreačního areálu v Brně Komárově. Hlavní částí je návrh nového cyklistického stadionu Favorit Brno. Součástí zadání je zpracování i urbanistického plánu přestavby a dostavby rozlehlého území na jihu Brna v městské části Brno Komárov. Urbanistický návrh je koncipován jako převedení celého území pro sportovní aktivity různého druhu pro, co nejširší veřejnost. Samotný návrh cyklistického stadionu vychází z myšlenky využití prvků kola jako architektonicky zajímavé součásti stavby, v tomto případě zejména výpletu kola. Stadion by se stal novou dominantou okolí a přilákal tak širokou veřejnost.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / architektonická studie - design / druhá etapa
Slunečková, Magdaléna ; Vostrejž, Dušan (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je architektonická studie cyklistického stadionu, tzv. velodromu, pro sportovní organizaci Favorit Brno jako součást sportovního areálu Hněvkovského v Brně – Komárově. Nový velodrom je situován na ploše navazující na současný bikrosový areál a slouží zejména jako zázemí pro dráhovou cyklistiku, sálovou cyklistiku a BMX. Jádro velodromu tvoří dřevěná klopená dráha dlouhá 250 m, která spolu s dalšími parametry sportoviště splňuje požadavky mezinárodní cyklistické unie na pořádání mezinárodních soutěží. Cyklistický stadion obsahuje prostory pro sportovce, diváky (tribuny jsou navrženy pro 2700 diváků), administraci organizace Favorit Brno i plochy pro skladování a servis kol. Součástí stadionu je i tělocvična, posilovna, wellness a fyzioterapie, ubytovna pro sportovce. Velodrom je zastřešen membránou ve tvaru dvojitého sedla, kotvenou do masivního věnce, který je v přední části sveden ve tvaru písmene „V“ k zemi a spolu s geometrií membrány udává dynamický výraz stavby.
Architektonická studie cyklistického stadionu /dráhy/ Favorit Brno /na volné ploše v Brně Komárově/.
Pappová, Martina ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je architektonická studie cyklistického stadionu v Brně Komárově. Jedná se o krytou halu pro dráhovou cyklistiku, která na území České republiky zatím chybí. V rámci studie byla zpracována celá lokalita sportovního areálu Hněvkovského v Komárově. Cílem návrhu bylo přilákat do dané lokality široké spektrum návštěvníků, proto nebyly navrženy stavby pouze pro sport, ale i dva soubory budov jako modulární výstavba z kontejnerů poskytující prostory k pronájmu. Objekt velodromu je navržen jako kombinace monolitického železobetonového skeletu a ocelové příhradové konstrukce. Obvodový plášť je navržen ze sendvičových panelů.
Architektonická studie cyklistického stadionu /dráhy/ Favorit Brno /na volné ploše v Brně Komárově/.
Žaludová, Kristýna ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Tématem mé práce bylo navržení sportovně rekreačního areálu v Komárově, jehož hlavní dominantou je cyklistický stadion. Tato stavba bude plnit funkce moderního stadionu ve všech požadovaných faktorech. Jeho kapacita bude pro 3 000 diváků. Stadion se řadí do kategorie staveb, kde forma následuje funkci, kterou je v tomto případě především umožnění kvalitního výhledu na hrací plochu pro velký počet diváků. Vzhled stadionu určuje transparentní fasáda s pravidelným rozmístěním betonových sloupů, která umožňuje okolí vidět dění ve stadionu a zároveň poskytuje zajímavé výhledy ven.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / architektonická studie - design / etapa 2021/22
Janska, Petr ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je architektonická studie cyklistického stadionu, tzv. velodromu, pro TJ Favorit Brno v Brně-střed Pisárky. Nový velodrom je situován na stávajícím pozemku cyklistického stadionu. Velodrom disponuje dřevěnou dráhou o délce 250 m společně se všemi požadavky, pro pořádání mezinárodních soutěží. Velodrom Brno naskýtá prostory pro sportovce, diváky (tribuna je dimenzována pro 2500 osob), zázemí pro Favorit Brno a také sekce pro sklady kol a jejich údržbu. Stadion je také vybaven prostory pro těžbu kryptoměny Bitcoin a využití přebytkového tepla jako benefit. Samotný stadion je pak zastřešen parametrickou ocelovou konstrukcí společně s pláštěm, který obsahuje fotovoltaické panely. Celkový návrh stadionu, pak respektuje technický ráz oblasti.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / - architektonická studie - design
Horčičková, Anastázie ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracovat architektonický návrh stadionu pro dráhovou cyklistiku. Jedná se o krytou halu umístěnou v Brně Komárově na území sportovního areálu Hněvkovského. Současně se studií samotného objektu je zpracován i urbanistický návrh celého území. Areál nabízí široké spektrum sportovišť pro rekreační i vrcholové sportovce a nová hala velodromu by měla být dominantou celého území. Stavba poskytuje zázemí významnému cyklistickému klubu TJ Favorit Brno, reaguje na současné požadavky dráhové cyklistiky a umožňuje tak pořádání i mezinárodních závodů.
Architektonická studie sportovního areálu cyklistického stadionu Favorit Brno
Hyánků, Alex ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce byl návrh přestavby cyklistického stadionu Favorit Brno, tzv. velodrom, který se nachází v Brně – střed Pisárky, jihovýchodně od brněnského výstaviště při ulici Křižíkovsého. Velodrom nevyhovuje nynějším požadavkům dráhové cyklistiky. Do stávajícího stadionu bude postavena nová dřevěná cyklistická dráha o délce 250m. Prostor, který vznikne po zkrácení dráhy, bude sloužit jako multifunkční plocha, na které se dá postavit mobilní BMX dráha. Ta navazuje na průjezd „vycházející“ z objektu ven a vrací se zpět dovnitř. Zázemí bikrosu je situováno pod tribunami velodromu v jižní části. V návrhu je i zahrnuta přístavba, která bude sloužit jako zázemí dráhové cyklistiky a prostory pro administrativu. Součástí návrhu je i celoplošné zastřešení, jelikož v současnosti střešní konstrukce zakrývá jenom tribuny. Nové zastřešení navazuje na stávající, jelikož konstrukce střechy má svou historickou hodnotu.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / architektonická studie - design / etapa 2021/22
Salajová, Barbara ; Hrabec, Josef (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadání diplomové práce předcházel předmět NGA056 Specializovaný ateliér na téma Architektonická studie cyklistického stadionu sportovní organizace Favorit Brno. Výsledkem tohoto předdiplomového projektu bylo zhodnocení stavu současného velodromu a vytvoření varianty na jeho možnou úpravu nebo zbourání. Diplomová práce navazuje na zmíněný předchozí projekt a ve formě studie rozpracovává návrh na nový objekt cyklistického stadionu sportovní organizace Favorit Brno. Nově navržený velodrom reaguje na současné požadavky dráhové cyklistiky jako je délka dráhy (250 m), materiál dráhy, zastřešení budovy a také je dbáno na splnění všech potřeb sportovců, ale i návštěvníků. Objekt je situován na místě původního velodromu v Brně-Pisárkách.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / architektonická studie - design / etapa 2021/22
Nováková, Lucie ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadáním diplomové práce je architektonická studie cyklistického stadionu – velodromu v městské části Pisárky v Brně pro TJ Favorit Brno. Stávající velodrome je situován jihozápadně na okraji brněnského výstaviště při ulici Křížkovského. Velodrom již neodpovídá nynějším požadavkům dráhové cyklistiky, avšak po historické stránce je cenný a má své genius loci. Nová dřevěná cyklistická dráha o délce 250 m (spolu s dalšími parametry mezinárodní cyklistické unie) a k ní přidružená sportoviště jsou „vložena“ do stávajícího velodromu, který je dle požadavků upraven a rekonstruován. Tribuny zůstaly zachovány stávající. Vestavěný objekt s novou dráhou je pak kompletně zastřešen a vytváří tak uzavřený prostor. V rámci rekonstrukce stadionu došlo také k vytvoření nového zázemí pro TJ Favorit Brno z modulárního kontejnerového systému, jedná se o šatny pro sportovce, prostory pro administrativu, dále zázemí pro hostující kluby a sportovce a VIP prostory. Systém kontejnerové výstavby pro sportovní zázemí je velmi praktický, ekonomický, rychlý, šetrný k životnímu prostředí a variabilní a flexibilní k aktuálním požadavkům sportu, který se neustále vyvíjí. Předprostor a parter v jižní části stávajícího velodromu je vybaven službami pro veřejnost – kavárnou, prodejnou suvenýrů, pokladnou, infocentrem, servisem a prodejnou kol a sportovního vybavení. Nová dráha s tribunami je zastřešena ETFE folií ukotvenou na nové příhradové vazníky, které jsou napojeny na stávající zastřešení.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / architektonická studie - design / etapa 2021/22
Maršálek, Filip ; Hrabec, Josef (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Diplomová práce rozvíjí architektonickou studii předdiplomového projektu, který se soustředil na téma staveb se sportovním zaměřením. Cílem této diplomové práce je návrh konkrétního stadionu pro konání závodů v dráhové cyklistice na úrovni olympijských staveb. V rámci návrhu je brán zřetel i na nutné provozní a technické zázemí stavby. Hlavní myšlenkou projektu bylo vytvořit objekt poskytující důstojné plochy pro sport, diváky, multifunkci a v neposlední řadě také kvalitní a fungující stavební dílo. Nutné je i vytvoření klubových prostorů pro členy cyklistického klubu Favorit Brno a také pro návštěvníky sportovních událostí. Objekt je tvořen jednou hlavní hmotou stavby, která je členěna jak provozně, tak dispozičně do několika celků a podlaží. Hlavním cílem projektu bylo vytvoření jednoduché hmoty velodromu, která bude schopna reagovat na roztříštěnou okolní zástavbu a rovněž vytvoří ucelený veřejný prostor. V interiéru je pak stadion s kruhovým půdorysem sofistikovaně rozčleněn do traktů, které jsou obsluhovány systémem chodeb. Samotná závodní dráha se pak nachází na úrovni 2. NP. Důležitým faktorem při návrhu byl i dostatek světla, které je nutné dostat do velké části masivní stavby. Hrubé rozměry stavby pak činí asi 120 m v průměru a 21 m na výšku. Podzemní podlaží, které slouží primárně pro parkování dosahuje hloubky 3,8m. Architektonická studie zahrnuje i využití pro vybrané stávající objekty, jako je například objekt správní budovy klubu Favorit, která bude obsahovat stravovací provoz, důležité prostory s energetikou budovy a také administrativní a klubové prostory. Ve vyšších patrech soustřeďuje barové a VIP prostory. Hmota stávající ponechávané budovy je začleněna do navržené hmoty stadionu v blízkosti hlavního vchodu do budovy. Poslední velkou stavební hmotou velodromu jsou zachované fragmenty stávající betonové závodní dráhy, které již nesplňuje délkové požadavky pro mezinárodní sportovní události a je zakomponována do celku stavby s pozměněným využitím

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.