Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
CAD systém pro 2D kreslení
Murín, Michal ; Chudý, Peter (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Bakalářska práce je zaměřená na návrh a tvorbu CAD systému pro dvojrozměrné kreslení. Obeznamuje s využitím počítačů v průmyselné výrobě a s výhodami, které jejich využití přináší, s obecnou definicí CAD systémů a požadavkami na ně. Práce obsahuje návrh vytvářeného CAD systému a jako praktickou čásť, implementaci navržené aplikace. Na závěr je shrnuto, čeho bylo při tvorbě dosaženo a čeho by potenciálně v budoucnu mohlo být dosaženo při dalším rozšiřování aplikace.
Proposal of the Business Plan: E-shop in France.
Komenda, Zdeněk ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis focuses on a proposal of the business plan, which is based on establishing an e-shop in Lyon, France. Offered products are called ‘party products’, which consist in snacks, non-alcoholic and alcoholic drinks and party accessories. Individual orders are delivered within thirty minutes around Lyon after online payment or ordering by phone. The proposal of the business plan is based on collecting data and subsequent analyze of local market in Lyon. This work can be used by Czech citizens as a plan, how to establish a company within the European Union market. Apart from that, it covers also a graphic presentation of a company: a logotype, a business card, a correspondence and a visualisation of the index page of the e-shop.
CAD systém pro 3D modelování
Arlet, Filip ; Chudý, Peter (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou CAD systému pro 3D kreslení. Obsahuje uvedení do problematiky a stručnou charakteristiku CAD systémů. Hlavní náplní práce je návrh a implementace 3D CAD systému. V závěru práce jsou zhodnoceny dosažené výsledky a stanoveny možnosti dalšího vývoje.
Editor objektově orientovaných Petriho sítí
Kovács, Zoltán ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Práce se věnuje návrhu a implementace editoru OOPN popsaných jazykem PNTalk. Vytvoří se kompatibilní zobrazení PNTalk a formát uložení založený na technologií XML. V návrhu jednotlivých částí editoru je kladen důraz na vnitřní uložení objektů, grafického uživatelského rozhraní a funkcionalitu. V závěru práce jsou demonstrovány praktické ukázky z aplikace.
CAD systém pro 2D kreslení
Hübner, Lukáš ; Kubíček, Radek (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá charakteristikami počítačem podporovaného projektování a specifikuje typické metody kreslení používané v CAD systémech. Praktickou část tvoří program pro 2D kreslení, který implementuje některé z těchto základních metod. V textu je popsán návrh a tvorba této aplikace s pomocí knihoven Qt a Open Scene Graph a následné zhodnocení jejích možností.
Blender plugin pro převod modelů na vektorovou grafiku
Kopáček, Jiří ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh a implementaci rozšíření (pluginu) pro software Blender. Toto rozšíření přidává funkcionalitu převodu 3D modelů ve scéně Blenderu na soubor 2D vektorové grafiky ve formátu SVG tak, aby tento soubor reprezentoval původní scénu. Práce se zabývá tvorbou uživatelského rozhraní pluginu, převodem souřadnic vrcholů modelů ze 3D souřadnic scény na 2D souřadnice okna, výpočtem barvy výsledných polygonů na základě osvětlení a barvy materiálu, řezáním konfliktních (zaklíněných) objektů a určováním pořadí, v jakém je třeba výsledné polygony vykreslit. Výsledkem implementace je plugin, který umožňuje uživateli namísto ruční tvorby 2D vektorových obrázků vytvářet 3D modely, které lze následně ze scény Blenderu převádět (fotit) do souborů vektorové grafiky ve formátu SVG.
Transformace dokumentů HTML na vektorovou grafiku SVG
Šafář, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší problematiku vykreslování HTML/CSS dokumentů pomocí vektorové grafiky ve formátu SVG. Cílem práce je návrh a implementace rozšíření knihovny CSSBox o možnost vektorového výstupu. Nejprve jsou popsány základy jazyka SVG a existující knihovny na platformě Java, které s SVG pracují. Dále je popsána knihovna CSSBox a postup vykreslování webových stránek v této knihovně. Poté následuje rozbor některých CSS3 vlastností. Hlavní částí této práce je návrh řešení renderování CSS3 vlastností jako jsou zaoblené rámečky, gradienty, nebo transformace. U jednotlivých CSS vlastností je popsána jejich specifikace podle standardu CSS3 a způsob řešení v jazyce SVG. Po návrhu následuje popis implementace výsledného rozšíření a nakonec je zhodnocena úspěšnost implementace při testování. V závěru práce jsou navržena možná rozšíření této práce.
Výukový program pro demonstraci rasterizace 2D objektů
Krupička, Vojtěch ; Kubíček, Radek (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problémem rasterizace vektorových objektů na zobrazovacích zařízeních (např. monitoru počítače). Rasterizace je jedním z nejdůležitějších jevů v počítačové grafice. Pro jeho pochopení je potřebná znalost matematických rovnic a vzorců jimiž jsou příslušné vektorové objekty popsány. Pro názornou demonstraci rasterizace vznikl výukový program, který jednoduchou cestou seznámí uživatele s principem rasterizace vybraného vektorového objektu.
Aplikace pro online sazbu notového zápisu
Mackovič, Jakub ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
V tejto práci je predstavená aplikácia pre online zápis hudby s použitím SVG vektorovej grafiky v prostredí webových prehliadačov. Pozrieme sa na relevantné postupy pri notovom zápise a na históriu sadzby hudobného zápisu. Preskúmame a roztriedime existujúce programy na notový zápis. Na ich základe navrhneme užívateľské rozhranie pre aplikáciu s niekoľkými obmenami. Nasleduje popis implementácie aplikácie. Predstavíme tiež sadu funkcionalít, ktorých užitočnosť spolu s užívateľským rozhraním otestujeme na užívateľoch. Vyhodnotíme výsledky testovania a na jeho základe vylepšíme niektoré črty aplikácie. Nakoniec vyhodnotíme aplikáciu a jej budúci vývin. Keďže SVG sa stále považuje za experimentálnu technológiu a niektoré prehliadače ju stále nepodporujú alebo sa ich implementácia líši, bola aplikácia vytvorená tak, aby fungovala na prehliadači Chrome od spoločnosti Google.
Výukový program pro demonstraci generování 2D objektů v rastru
Šůs, Martin ; Šiler, Ondřej (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
V prvej, teoretickej časti sú diskutované rozdiely medzi rastrovou grafikov a vektorovou grafikou. Spomenuté sú ich klady a zápory a je vysvetlená potreba prevodu medzi týmito dvoma typmi grafík. Proces rasterizácie, prevodu z vektorovej do rastrovej grafiky, je dôkladne popísaný pre vybrané základné grafické prvky/entity. Druhá časť opisuje proces vývoju a implementáciu aplikácie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.