Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výukový program pro demonstraci rasterizace 2D objektů
Krupička, Vojtěch ; Kubíček, Radek (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problémem rasterizace vektorových objektů na zobrazovacích zařízeních (např. monitoru počítače). Rasterizace je jedním z nejdůležitějších jevů v počítačové grafice. Pro jeho pochopení je potřebná znalost matematických rovnic a vzorců jimiž jsou příslušné vektorové objekty popsány. Pro názornou demonstraci rasterizace vznikl výukový program, který jednoduchou cestou seznámí uživatele s principem rasterizace vybraného vektorového objektu.
Bezsnímkové renderování
Krupička, Vojtěch ; Navrátil, Jan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problémem zobrazovaní počítačové grafiky v reálném čase s využitím metody bezsnímkového renderování jako protipólu k tradičnímu způsobu, který je založen na přepínání výstupu mezi dvěma buffery. Metoda bezsnímkového renderování je zkoumána a definována do větší hloubky a detailně popsána její adaptivní varianta, která přináší kvalitnější výstup bez výraznějšího snížení odezvy. Dále tato práce popisuje implementaci aplikace, která byla vyvíjena pro demonstraci principu a funkčnosti metody bezsnímkového renderování na vybraných scénách a vyhodnocení prováděných testů se zaměřením na kvalitu výstupu.
Výukový program pro demonstraci rasterizace 2D objektů
Krupička, Vojtěch ; Kubíček, Radek (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problémem rasterizace vektorových objektů na zobrazovacích zařízeních (např. monitoru počítače). Rasterizace je jedním z nejdůležitějších jevů v počítačové grafice. Pro jeho pochopení je potřebná znalost matematických rovnic a vzorců jimiž jsou příslušné vektorové objekty popsány. Pro názornou demonstraci rasterizace vznikl výukový program, který jednoduchou cestou seznámí uživatele s principem rasterizace vybraného vektorového objektu.
Bezsnímkové renderování
Krupička, Vojtěch ; Navrátil, Jan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problémem zobrazovaní počítačové grafiky v reálném čase s využitím metody bezsnímkového renderování jako protipólu k tradičnímu způsobu, který je založen na přepínání výstupu mezi dvěma buffery. Metoda bezsnímkového renderování je zkoumána a definována do větší hloubky a detailně popsána její adaptivní varianta, která přináší kvalitnější výstup bez výraznějšího snížení odezvy. Dále tato práce popisuje implementaci aplikace, která byla vyvíjena pro demonstraci principu a funkčnosti metody bezsnímkového renderování na vybraných scénách a vyhodnocení prováděných testů se zaměřením na kvalitu výstupu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.