Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Poděbradská Commercial and Administrative Center - construction technology project
Kmeť, Peter ; Boháček, Adam (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on construction technology preparation of shopping center in Prague 9, Vysočany. The aim of this work was to choose an appropriate construction process. The thesis contains general information about construction with construction technology project, its financial and time consuming, facilities for construction and traffic situation in the surroundings of the construction, design of main machinery and mechanisms, technological regulation with control and test plan. The diploma thesis is focused on piles realization.
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
ŠPILLEROVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybraném obchodním centru v rámci terénního výzkumu a uvedení návrhu na zlepšení nákupní atmosféry. Tato práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní informace o obchodu, který je dál členěn na velkoobchod a maloobchod, protože je tato práce věnována obchodnímu centru, rešerše obsahuje část i o obchodních centrech. Dále je vymezena nákupní atmosféra a jsou rozebírány její prvky. Jako poslední je popisován marketingový výzkum a jeho metody. V praktické části je definován cíl této práce, stanovena výzkumná otázka a metodika práce. Dále je popisováno vybrané obchodní centrum, a tím je IGY Centrum v Českých Budějovicích. Práce obsahuje výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě jsou doporučovány návrhy ze zlepšení atmosféry ve vybraném obchodním centru.
Optimalizace a komunikace produktu vybraného obchodního centra
Brabec, Lukáš ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace a následné komunikace mobilní aplikace, kterou pro svoje potřeby vyvíjí jedno pražské obchodní centrum, použitím vhodného komunikačního mixu postaveným na dosavadních zkušenostech od spuštění aplikace v září 2017. Komunikaci samotné aplikace směrem ke všem zájmovým skupinám zajišťuje reklamní agentura ve spolupráci s managementem marketingu daného obchodního centra. Ačkoliv se na první pohled jedná o B-2-B trh, hlavním zájmem je spokojenost koncového zákazníka, což je tedy B-2-C trh. V práci je provedena podrobná analýza pražského trhu obchodních center s důrazem na jiné mobilní aplikace stejného účelu. Z výstupů analytické části jsou navržena opatření, jak zefektivnit marketingovou komunikaci aplikace a tím zlepšit povědomí o aplikaci mezi zákazníky obchodního centra.
Chování návštěvníků nákupního centra
MEJZLÍKOVÁ, Lucie
Tato diplomová práce je zaměřena na chování návštěvníků vybraného nákupního centra. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které s tématem souvisejí. Praktická část se zabývá výzkumem chování návštěvníků v nákupním centru City Park Jihlava. Cílem práce je segmentace návštěvníků a následné navržení doporučení pro management daného centra. Návrhy jsou zpracovány na základě analýzy a vyhodnocení dat osobního dotazování.
Chování návštěvníků nákupního centra
POPELOVÁ, Renata
Diplomová práce je zaměřena na chování návštěvníků nákupního centra Géčko. V teoretické části jsou vysvětlené základní pojmy z oblasti spotřebního chování a specifikována nákupní centra. Praktická část se zabývá kvantitativním výzkumem. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro management nákupního centra na základě dotazníkového šetření.
Vzduchotechnika v obchodním cetru
Pospíšil, Tomáš ; Uher, Pavel (oponent) ; Rubinová, Olga (vedoucí práce)
Bakalářská práce je členěna do tří částí: teoretická, výpočtová a projekční. V praktické části následující bakalářské práce řeším návrh vzduchotechniky obchodního centra, který zahrnuje hlavní obchodní prostor a příslušné místnosti. V teoretické části se zabývám akustikou ve vzduchotechnice. Zdroji hluku a možnostmi jejich útlumu.
Marketing nákupního centra
POLÁKOVÁ, Lucie
Předložená diplomová práce pojednává o nově otevřeném nákupním centru Galerie v Teplicích, které v současné době usiluje o vybudování výhodné pozice na trhu a rovněž pracuje na svém vhodném vymezení vůči stávající silné konkurenci. Hlavními cíli této práce je zjistit, jakou pozici výše zmíněné nákupní centrum v současné době na trhu zaujímá, poznat blíže jeho návštěvníky a následně na základě výsledků realizovaných šetření lépe zacílit a přizpůsobit stávající marketingovou komunikaci centra. Z tohoto důvodu je tato diplomová práce zaměřená zejména na zjišťování a analýzu bližších informací o chování, vnímání a preferencích návštěvníků určených nákupních center, především pak nákupního centra Galerie a rovněž na vymezení jeho současného positioningu ve vztahu k určeným konkurentům.
Nákupní centrum v Ivanovicích na Hané
Čech, Martin ; Šmak, Milan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce nákupního centra. Jde o halový objekt obdélníkového půdorysu o rozměrech 28 x 55 m a výšky 11 m s válcovou střechou o poloměru 50 m. Příčné vazby jsou navrženy po 5,5 m a tvoří je obloukové vazníky z kruhových trubek, které jsou uloženy na plnostěnných sloupech. Střešní a stěnový plášť je tvořen sendvičovými panely Kingspan. Střešní plášť je navržen v bezvaznicovém provedení, stěnový plášť je montován k paždíkům. Prostorová tuhost je zajištěna podélnými ztužidly a příčným ztužidlem z táhel Macalloy.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Brabec, Lukáš ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou posílení konkurenceschopnosti obchodního centra Futurum Brno použitím vybraných marketingových nástrojů. Celý koncept bakalářské práce cílí především na koncového zákazníka, tedy na B2C trh. V práci je provedena podrobná analýza obchodního centra a brněnského trhu. Na základě výstupů analytické části jsou navržená opatření, která vedou k posílení konkurenceschopnosti obchodního centra a zlepšení jeho pozici na trhu.
Krizový plán obchodního centra pro ochranu osob před nástražným výbušným systémem, či úmyslně nastraženým nebezpečným chemickým látkám.
Venclovský, Filip ; Kirsch, Libor (oponent) ; Mika, Otakar Jiří (vedoucí práce)
Práce je ve své podstatě zaměřena na možnost spáchání teroristického činu za použití nebezpečných chemických látek nebo nástražného výbušného systému v obchodních centrech v podmínkách České republiky. Teoretická část práce má za cíl souhrnně informovat o této problematice z hlediska legislativního ošetření, obecné charakteristiky obchodních center, použitelných prostředků pro spáchání teroristického činu a nástrojů pro řešení takovéto mimořádné události. Praktické části této práce dominuje unikátní průzkum provedený za účelem zjištění nejvhodnějších možností pro spáchání teroristického činu, kdy se na sběru dat podílelo více než dvě desítky expertů z oboru. Dále jsou v této části popsané možné scénáře teroristických útoků, zásadní návrhy pro ochranu osob přítomných v obchodním centru a krizový plán obchodního centra pro řešení mimořádné události popisované v této diplomové práci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.