Název:
Chování návštěvníků nákupního centra
Překlad názvu:
Behaviour of Shopping Centre Visitors
Autoři:
POPELOVÁ, Renata Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na chování návštěvníků nákupního centra Géčko. V teoretické části jsou vysvětlené základní pojmy z oblasti spotřebního chování a specifikována nákupní centra. Praktická část se zabývá kvantitativním výzkumem. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro management nákupního centra na základě dotazníkového šetření.Diploma thesis is focused on the behavior of the visitors of the Shopping Center Géčko. In the theoretical part, there are explained the basic terms from the domain of customer behavior and there is also the specification of shopping centers. The practical part contains quantitative research. The main purpose of this thesis is to propose recommendations for the management of the shopping center based on the results of the questionnaire.
Klíčová slova:
marketing; nákupní centra; nákupní chování; spotřební chování; řízení; consumer behavior; management; marketing; shopping behavior; shopping center Citace: POPELOVÁ, Renata. Chování návštěvníků nákupního centra. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50794