Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr - zřízení lesní školky
Kohoutková, Martina ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením realistického a aplikovatelného podnikatelského záměru pro nově vznikající podnik lesní školku. Práce se dělí na čtyři hlavní části. První část popisuje cíl práce a metodiku zpracování. Následuje druhá část, teoretická, ve které jsou popsány a vysvětleny teoretické poznatky a východiska, potřebná k vytvoření podnikatelského záměru. Ve třetí části je za pomoci teoretických poznatků analyzována současná situace na trhu, vnitřní a vnější podnikatelské prostředí. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení podnikatelského záměru a je zakončena závěry a doporučeními, které se mohou do budoucna přispět k založení a rozvoji podniku.
Studie školkařského provozu Ludkovice
Navrátil, Jakub
Diplomová práce se zabývá studií vybudování lesní školky na území lesní správy Luhačovice, podniku Lesy České republiky s.p. Práce popisuje místní podmínky založení lesní školky, ale také údaje o lesní správě a jednotlivé technologie pěstování sadebního materiálu. Jedná se o kompletní studii, ve které je projekt hodnocen také po ekonomické stránce, biologické a lesnické. Cílem je navrhnout lesní školku, která by produkovala sadební materiál pro lesní správu Luhačovice.
Výběr vzdělávacího zařízení z pohledu rodičů dětí docházejících do lesních školek
Štanclová, Tereza ; Mouralová, Magdalena (vedoucí práce) ; Hejzlarová, Eva (oponent)
Tato práce pojednává o problematice výběru vzdělávacích zařízení z pohledu rodičů dětí docházejících do lesních školek. Práce nabízí odpověď na otázky, které důvody vedly rodiče k zápisu potomka do lesní školky a jakým způsobem tito rodiče vybírají zařízení, kam potomka přihlásí k nástupu do primárního vzdělávání. Snahou je lépe rozpoznat jevy stojící za sledovaným početním nárůstem lesních školek v České republice a nastínit důvody jejich zakládání, ale i možné otázky týkající se jejich trvalosti v čase. Cílem práce je zodpovězení otázky, jakým způsobem reagují rodiče - coby klienti vzdělávací politiky a veřejně političtí aktéři - na dostupnou nabídku těchto služeb. V rámci práce jsou identifikovány nejen podobné znaky klientů lesní pedagogiky, jejich hodnotové preference a očekávání od vzdělávání, ale byly blíže popsány i tři typy lesních školek a specifické komunity, které se uvnitř nich rozvinuly. Práce předkládá osvětlení, jaké vzdělávání je občanskou společností navštěvující lesní školky skutečně poptáváno a jakým směrem lze nabízené vzdělávací služby dále rozvíjet, zda existence lesních školek pramení z potřeby rodičů edukovat dítě specifickým způsobem, nebo zda se jedná o jev pramenící z obecné potřeby rodičů umístit dítě do kolektivního zařízení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Zařízení předškolního vzdělávání jako prostředek harmonizace rodičovských a pracovních rolí v Ústeckém kraji
Sluková, Kristýna ; Angelovská, Olga (vedoucí práce) ; Hejzlarová, Eva (oponent)
Bakalářská práce "Zařízení předškolního vzdělávání jako prostředek harmonizace rodičovských a pracovních rolí v Ústeckém kraji" se zabývá různými typy mateřských škol, které mohou být jedním z nástrojů harmonizace rodičovských a pracovních rolí. S touto problematikou je také spojen problém nedostatku míst v mateřských školách, který není zcela nový, ale také nebyla nalezena vhodná řešení, která by pomohla tento problém odstranit. Jednotlivé typy mateřských škol nabízí rodičům možnost volby zařízení, které bude vhodné pro jejich dítě, a zároveň se jednotlivá zařízení mohou přizpůsobit požadavkům rodičů tak, aby jim bylo umožněno vrátit se zpět do zaměstnání. Tato práce se zabývá tím, do jaké míry mohou ředitelé mateřských škol (jako pracovníci první linie) a obce (zástupci byrokracie) ovlivnit stanovené indikátory (časová dostupnost, prostorová dostupnost, finanční dostupnost a služby) a přizpůsobit chod zařízení v rámci harmonizace rodičovských a pracovních rolí. Na základě polostrukturovaných rozhovorů s řediteli MŠ a se zástupci jednotlivých obcí bylo zjištěno, že stanovené indikátory jsou více ovlivnitelné v mateřských školách zřizovaných soukromým sektorem, jelikož ředitelé těchto MŠ jsou zároveň jejich zřizovateli. Na druhou stranu obce podporují pouze zařízení, kterými jsou samy zřizovateli....
Příroda - nejlepší tělocvična pro děti MŠ
Dymáčková, Blanka ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Dvořáková, Hana (oponent)
NÁZEV: Příroda - nejlepší tělocvična pro děti MŠ AUTOR: Blanka Dymáčková DiS KATEDRA (ÚSTAV) Tělesné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Věra Kuhnová ABSTRAKT: Předmětem bakalářské práce je pohyb dětí v přírodě v rámci předškolní výchovy. V praktické části je popsán a zhodnocen mnou navržený a uskutečněný program Putování se sovou. Ověřuji v něm, zda lze naplnit cíle RVP PV bez přítomnosti kamenné budovy. Tedy jen v přírodním prostředí. Program jsem uskutečnila během školního roku 2012/2013 ve Lesním klubu Tři údolí, KLÍČOVÁ SLOVA: předškolní výchova, pohyb, příroda, lesní školka
Vliv kvality substrátu na růst jednoletých semenáčků lesních dřevin
Vaďura, Ondřej
Hlavním cílem školkařství je získat kvalitní rostliny za nejnižší cenu. Cílem práce je zhodnotit kvalitu a vhodnost rozdílných substrátů pro semenáčky smrku a buku, které byly pěstovány v lesních školkách Budišov a Planá nad Lužnicí. K pěstování semenáčků bylo použito substrátů Gramoflor, Agro CS a Rašelina. U semenáčků byly měřeny jejich parametry, které byly poté statisticky vyhodnoceny. Výsledky jsou znázorněny pomocí okomentovaných tabulek a grafů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.