|
Marketingová komunikace nové sociální sítě
Stibůrek, Ondřej ; Stráníková, Martina (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je vyhodnotit nejlepší nízkonákladovou marketingovou metodu reklamy a navrhnout, jaká metoda je nejlepší pro rozšíření povědomí o nové sociální síti. Při zpracovávání této práce bude probíhat spouštění a optimalizování webové stránky www.pudeto.com, na které tyto metody také aplikuji. Zhodnocení této metody bude probíhat za pomoci poměru rozdaných reklamních prostředků a jejich konverze v uživatele na webové stránce či počtu zobrazení stránky. Tato práce neobsahuje výsledná data z těchto postupů, ale pouze návrhy řešení.
|
|
Business Plan
Murín, Miroslav ; Studenka, Jaroslav (oponent) ; Afonina, Anna (vedoucí práce)
The object of the master´s thesis is a business plan for internet portal Sportuj.cz, which will provide information about sports centres in Brno and surroundings. The thesis contains the theoretical introduction of the business plan and also the analysis of practical part.
|
| |
|
Investigativní obsese nepodstatnou teorií, a damn fine cup of coffee
Nytrová, Kristýna ; Šrámek, Jan (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Prostřednictvím internetu se k nám dostává nepřeberné množství informací, s touhou zachytit jich co nejvíce přeskakujeme z jedné stránky na druhou a scrolujeme stránkou tak rychle, abychom ve dvou milisekundách mohli rozpoznat zdali je informace zajímavá či ne, zůstává nám tedy v těchto úštěpcích nezkutečné množství nedokončených myšlenek, nedopovězených vět, nenačtených obrázků a nedokoukaných videí. Otevřené formy, které jsou neustále v proměnném pohybu. Množina, kterou sestavujeme jako skládačku, které chybí díly a přesto vyjeví obraz. Ve své práci se věnuji brisknímu vytahování těchto střepů z paměti v podobě asociativních reakcí a pohotově vyhledaných odkazů, které na otázku odpovídají opět otázkou. To je nicméně také jediná “odpověď“, kterou lze ve většině konverzací v současné době nabídnout.
|
| |
|
Návrh na vytvoření členské databáze
Rumplík, Martin ; Krč, Petr (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření návrhu databáze pro potřeby občanského sdružení Cyrilek.net. Databáze má za úkol pokrýt veškeré evidenční procesy v rámci této organizace, které spočívají zejména v evidenci osobních údajů členů a nainstalovaného hardwaru. Jako uživatelské rozhranní pro přístup do databáze bude navržen a částečně realizován informační systém, který bude přístupný přes webový prohlížeč.
|
|
Návrh komunikačního mixu firmy
Havlíčková, Romana ; Fiala, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu pro společnost M-soft, spol. s. r. o., která provozuje internetové služby a zabývá se prodejem výpočetní techniky. Práce zkoumá společnost, analyzuje komunikační mix a okolí a navrhuje vhodnou kombinaci nástrojů komunikačního mixu.
|
| |
|
Informační systém pro správu obsahu webových prezentací
Šulc, Zbyněk ; Kolář, Dušan (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem práce je návrh a realizace systému pro správu obsahu webové prezentace. Tento systém má umožnit vytvoření a správu webové prezentace osobám, které nemají zkušenosti s technologiemi pro tvorbu webové prezentace. Systém dále umožňuje snadné přidávání komponent rozšiřující počet implementovaných funkci. Tyto funkce pak mohou přidělovány na základě uživatelských skupin.
|
|
Návrh internetových stránek
Wojtowicz, Erik ; Mika, Rostislav (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci srovnávám tři různé grafické návrhy webové prezentace firmy Stavmont. Každý z návrhů Red, Green, Blue jsem vytvořil odlišnou technologií. Tyto metody tvorby webových stránek blíže prozkoumám, určím výhody, či nevýhody daného zvoleného řešení a doporučím firmě nejlepší variantu k její marketingové propagaci.
|