Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Základní aspekty při hodnocení značky podniku
Horváth, Martin ; Richter, Vít (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou metód ocenenia Goodwill stavebného podniku. Popisuje správanie zákazníkov na stavebnom trhu, navrhuje zlepšenia marketingovej komunikácie pre vybranú spoločnosť a hodnotí metódy používané pre stanovenie Goodwill firmy. Slúži k pochopeniu potreby marketingových stratégii manažmentom firiem pre udržanie konkurencie schopnosti.
Zvláštní vlivy působící na cenu nemovitostí
Kulil, Vladimír ; Mikš, Lubomír (oponent) ; Abraham, Karel (oponent) ; Matějka, Libor (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Předmětem dizertační práce je návrh způsobu ocenění zvláštních vlivů, které působí na cenu nemovitostí. Jedná se o návrh postupů pro praktické oceňování tohoto nehmotného majetku a jsou navrženy jeho definice. Zvláštními vlivy jsou zejména jméno, historická hodnota, design, kvalita dispozice, aspekty bezpečnosti, dostupnosti, přítomnosti konfliktních skupin obyvatelstva v nemovitosti nebo blízkém okolí a poloha. Hodnotu zvláštních vlivů lze vypočítat jako rozdíl mezi hodnotou obvyklou a věcnou hodnotou majetku bez koeficientů prodejnosti. Pro ocenění cenou zjištěnou podle cenového předpisu je v rámci disertační práce navržena úprava některých paragrafů zákona o oceňování majetku č. 151/1997 Sb. a provádějící vyhlášky tohoto zákona v aktuálním znění. Součástí metodiky je všeobecný návrh způsobu rozdělení majetku na hmotnou a nehmotnou část. Ve věci konkrétního postupu při výpočtu cen nemovitostí je v práci popsán postup pro ocenění zvláštních vlivů. Je navržena forma součtové matice zahrnující tyto vlivy. Cena v jednotlivých metodikách pro ocenění majetku se upraví o přiměřenou výši odhadnutého vlivu. Pro nemovitosti na území České republiky se využijí i koeficienty prodejnosti Kp podle cenového předpisu s ohledem na jejich vývoj v historických statistikách.
Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách
Ustohalová, Markéta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách. Diplomová práce analyzuje stavební firmu Imos Brno, a.s. Práce je zaměřena na sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení optimalizace v souvislosti se získáváním veřejných zakázek.
Změna konsolidované účetní závěrky v důsledku změny velikosti podílu ve společnosti
Křenková, Vendula ; Škodová, Eva (oponent) ; Rajchlová, Jaroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku konsolidované účetní závěrky, konkrétně na změnu metody konsolidace u konsolidačního celku Energie – stavební a báňská. Teoretická část vymezuje základní pojmy a způsoby výpočtů souvisejících s tématem. V analytické části se práce zaobírá nejdříve analýzou současné ekonomické situace skupiny, taktéž se zabývá výpočtem plné metody konsolidace. Tato oblast bude volně pokračovat na návrhovou část, která zahrnuje konkrétní návrh pro zefektivnění ekonomických výsledků konsolidačního celku. Nakonec budou komplexně zhodnoceny vlivy navržené změny konsolidační metody pomocí finanční analýzy.
Reporting of Intangible Assets according to Czech Accounting Legislation and IFRS in the Selected Business Units
Gonová, Lucia ; Tumpach, Miloš (oponent) ; Křížová, Zuzana (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on reporting of intangible assets according to Czech accounting legislation and International Financial Reporting Standards. Based on the comparison of intangible assets reporting, the impact of the differences on the financial situation of selected business units operating in the energy industry is mentioned. It contains a proposal for a procedure to assess the relevance of displayed information about intangible assets to selected groups of users of financial statements.
Tvorba marketingových strategií při budování goodwill stavebního podniku
Rumanová, Beáta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na goodwill stavebních firem, jeho budování a marketingové aktivity s ním spojené. Teoretická část popisuje základní pojmy důležité k pochopení problematiky, jako jsou podnik, goodwill, značka nebo marketing. Závěr teoretické části je věnován marketingovému strategickému procesu. V praktické části je proveden průzkum tří stavebních firem, pomocí kterého jsou navrženy marketingové strategie při budování goodwill společnosti.
Rozdíly mezi českou účetní legislativou a mezinárodními účetními standardy u dlouhodobého majetku
Valihrachová, Lea ; Fiala, Viktor (oponent) ; Pernica, Martin (vedoucí práce)
Účtování a vykazování dlouhodobého majetku v konceptu české účetní legislativy a mezinárodních účetních standardů obsahuje řadu odlišností. Tyto jsou odstraňovány procesem harmonizace účetních systémů v Evropské unii. Harmonizace obou koncepcí přináší jasné výhody pro uživatele finančních informací, není však procesem plně ukončeným. Neustálé změny účetních pravidel navíc přinášejí podnikům i řadu komplikací a dodatečných nákladů. Práce prezentuje porovnání obou účetních koncepcí, diskuzi nad jejich výhodami a nevýhodami a demonstraci rozdílných pojetí na konkrétních příkladech účtování a vykazování dlouhodobého majetku podniku.
Problematika Goodwill jako nedílné součásti hodnoty stavebního podniku
Lipovská, Zuzana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na hodnotu goodwill i značky vybraného stavebního podniku a v současnosti užívaných metod pro jejich stanovení. V teoretické části práce jsou popsány základní teoretické pojmy, které se vztahují k problematice goodwill, značka, stavební podnik a jejich hodnota. Dále jsou představeny metody výpočtu goodwill a značky a metoda řízeného rozhovoru. V závěru teoretické části je popsáno marketingové plánování. V praktické části práce jsou zpracovány vybrané metody ocenění hodnoty goodwill a hodnoty značky firmy. Následně jsou stanoveny tři hypotézy a otázky pro metodu řízeného rozhovoru, které jsou testovány. Na základě zjištěných analýz jsou v závěru práce navrženy marketingové strategie na udržení a posílení hodnoty goodwill a značky firmy.
Zjištění marketingových procesů stavebního podniku
Mášová, Veronika ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na výpočet hodnoty goodwill vybraného stavebního podniku několika metodami a doporučení vhodné kombinace těchto metod pro její stanovení. V teoretické části jsou charakterizovány základní teoretické pojmy z oblasti marketingu ve stavebnictví, včetně rozdělení stavebního trhu. Dále je definován pojem goodwill a následuje několik metod pro jeho stanovení. V závěru teoretické části je popsáno marketingové plánování. V praktické části práce jsou zpracovány vybrané metody ocenění hodnoty goodwill, které jsou následně zhodnoceny. Poté je provedena analýza prostředí pomocí SWOT analýzy. Na základě získaných výsledků a informací je v závěru práce navržena marketingová strategie a návrh na vhodnou kombinaci metod pro stanovení hodnoty goodwill stavebního podniku.
Rozšíření konsolidačního celku u vybraného koncernu
Štěpánová, Markéta ; Kubovic, Pavel (oponent) ; Rajchlová, Jaroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku konsolidované účetní závěrky skupiny WOOD-FOREST GROUP a. s.. Na základě teoretických poznatků uvedených v první části práce je následně zhodnocen konsolidační celek a provedeny jeho změny. Z důvodu nevýznamnosti nejsou vybrané dceřiné podniky zahrnuty do konsolidace a je zpracován návrh nové konsolidované účetní závěrky. Na závěr jsou zhodnoceny dopady provedených změn pomocí vybraných ukazatelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.