Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj malé firmy pomocí franchisingu
Červinka, Michal ; Mikulecký, Petr (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Anotace: Tato diplomová práce se zabývá vytvořením franchisingového konceptu rozvoje firmy. Tento koncept je vypracován na základě kritického hodnocení vybrané společnosti. V teoretické části jsem zpracoval téma franchisingu obecně. Obsahem praktické části je charakteristika vybrané organizace CZECH RENT A SKI s.r.o., která se zabývá provozem půjčoven zimního vybavení. Dále jsem vypracoval kritickou analýzu vybrané společnosti a na jejím základě vypracoval franchisingový koncept. Poslední částí práce je časový harmonogram implementace.
Franchising a právo
Hampejsová, Jitka ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Levý, Jan (oponent)
Práce se zabývá úpravou franchisingu v právu České republiky, jakých právních odvětví se dotýká a jak je problematika vztahu s dalšími právními odvětvími řešena. Práce je zaměřena na obsah franchisingové smlouvy, na řešení ustanovení typických pro franchising v rámci kartelového práva, na ochranu nehmotných statků ve franchisingu, problematiku nekalé soutěže a ochranu osobních údajů. Některé aspekty franchisingové smlouvy jsou řešeny i z pohledu práva USA a SRN a jsou porovnány s národní právní úpravou. Při řešení práce byla využita i dostupná judikatura vztahující se na franchisingové smlouvy. Získané poznatky byly využity pro analýzu franchisingové smlouvy konceptu NATURHOUSE, jejímu zhodnocení a navržení případných doporučení.
Franchisingová smlouva
Tomšová, Lucie ; Moravec, Tomáš (vedoucí práce) ; Andreisová, Lucie (oponent)
Cílem bakalářské práce je objasnění právních aspektů franchisingové smlouvy. Získané poznatky poté budou aplikovány do praxe, a to na základě franchisingové smlouvy společnosti ICE'N'GO! CZ, s. r. o.
Franchisingový koncept mateřské školy
Matyáštíková, Romana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována teoretickému vymezení franchisingu, vedle definice, základních pojmů a druhů franchisingu jsou zde popsány výhody a nevýhody pro zúčastněné strany a dále je zde nastíněn postup při budování franchisového podniku, včetně jeho náležitostí v podobě pilotního provozu, tvorby provozní příručky a sepsání franchisingové smlouvy. Druhá část práce se pak zabývá praktickou aplikací franchisingu na koncept mateřské školy a jeslí.
Franšízingová smlouva - možnosti využití v ČR
Scheubová, Lucie ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Hásová, Jiřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá franchisingem a franchisingovou smlouvou. Popisuje obchodní koncept franchisingu, jeho rozšířením ve světě a především v České republice. Dále se věnuje právní úpravě franchisingové smlouvy včetně procesu vyjednávání mezi franchisorem a franchisantem před uzavřením smlouvy. Nakonec se práce zabývá podrobným popisem jednotlivých ustanovení smlouvy. To vše je ilustrováno na imaginárním franchisovém řetězci Mlsný kocour.
Franchising jako úspěšná metoda podnikání
TŘEŠTÍK, Miroslav
Franchising v posledním čtvrtstoletí zaznamenává velmi dynamický rozvoj díky stále snazšímu překonávání technologických a politických bariér v šíření informací a kapitálu. Dnes mu mnoho velkých firem vděčí za své silné celosvětové konkurenční postavení a věhlas. Nejúspěšnější franchisové koncepty nabyly postupem času globálního významu. Z praxe víme, že franchising snižuje podnikatelská rizika držitelům franchisové licence oproti samostatně podnikajícím až o 80 %. V současné době se odhaduje, že existuje na celém světě přes 16 tisíc samostatných franchisových koncepcí, značek a sítí uspokojujících konečného spotřebitele. Cílem této práce bude charakterizovat franchisingové podnikání, vysvětlit podstatu jeho fungování, ukázat jeho silné ale i slabé stránky a na základě konkrétního případu konceptu společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. zhodnotit výhodnost zvoleného způsobu podnikání. Celá práce je rozdělena na dvě části. V úvodu se věnuji charakteristice franchisingu, jeho historii, současné situaci, definici a výkladu pojmů. Dále se věnuji srovnání s jinými systémy spolupráce, zmiňuji se o různých druzích franchisingu, o jeho výhodách a nevýhodách a o jeho silných stránkách. Také se zmíním o vlivu na malé a střední podnikání. Na konci první části se zabývám okolnostmi při zakládání franchisového podniku a současnou situací v České republice po vstupu do Evropské unie. Ve druhé části se podrobně věnuji výše zmíněnému konceptu samoobslužného zařízení, kde se úvodem zmíním o historii společnosti a o vzniku konceptu. Popisuji zde podrobně celý koncept, zmiňuji jeho výhody a v prvé řadě také jeho jedinečnost. Ilustruji zjednodušenou ekonomickou rozvahu. Zmiňuji zde náležitosti, které je nutno splnit při záměru stát se franchisantem. Nastiňuji také aktuální problémy při rozrůstání sítě. Pro gastronomické činnosti se jeví franchising jako velice výhodný způsob podnikání. Avšak pro každou podnikatelskou činnost je nutné pečlivě zvážit, zdali se hodí právě tento způsob. Z praxe víme, že lze provozovat touto metodou úspěšně i realitní kanceláře a mnohé jiné druhy podnikání. Velkou roli v tomto podnikání hraje komunikace mezi franchisorem a franchisantem. Zakladatelům zkoumaného konceptu se nepochybně povedlo nabídnout tržnímu světu něco nového, ojedinělého a to nejen v České republice ale i v zahraničí. To dokazuje zájem jak domácích, tak zahraničních uchazečů. Bohužel momentálně nelze koncept z technického ani obchodního hlediska realizovat v zahraničí.
Proces zavádění nového produktu ve franchisingové firmě
Žďárská, Iva ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krejčík, Petr (oponent)
Práce popisuje podstatu franchisingu a předpoklady jeho úspěšného fungování. Je charakterizován vznik, vývoj a současný stav franchisingu v České republice. Dále jsou analyzovány nezbytné náležitosti franchisingového podnikání, tj. franchisingová smlouva a manuál. V praktické části je zhodnocen a blíže specifikován franchisingový koncept společnosti McDonald's. Následuje představení marketingového plánu a konkrétní řešení zavádění nového dětského produktu do McDonald's.
Franchising jako forma vstupu na trh
Sedlářová, Alena ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tématem této bakalařské práce je Franchising jako forma vstupu na trh. Samotná práce je rozdělena do 3 částí. První je věnována teorii franchisingu obecně (druhy franchisingu, jeho výhody, nevýhody, možnosti financování,apod.). Druhá část se zabývá franchisingem v České republice a obsahuje také popis několika franchisových příležitostí na našem trhu. Třetí kapitola je zaměřena na legální aspekty této problematiky, právní prostředí a hlavně franchisingovou smlouvu a kapitola je uzavřena popisem případu Pronuptia, jednoho z nejvýznamějších soudních sporů této oblasti.
Aplikace franchisingu v potravinářském odvětví
Holeček, Jan ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; López, Beatriz (oponent)
Diplomová práce se zabývá aspekty podnikání franchisingových společností. První část práce se zabývá zařazením franchisingu v rámci podnikatelských sítí, charakteristikou subjektů, které se věnují a působí ve franchisingu a dále popisu potravinářského odvětví v ČR. Další část je zaměřena na konkrétní aspekty podnikání ve franchisingu, tedy na výběr franchisora franchisantem, podnikatelský plán, financování tohoto plánu a náležitostmi franchisingové smlouvy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.