Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh 3D katalogu pro firmu
Hubert, Michal ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice internetových 3D katalogů. Obsahuje teoretické základy počítačové grafiky a 3D modelování. Analyzuje současný stav společnosti S&K KONTAKT a jejího aktuálního katalogu produktů. Dále popisuje návrh a možnosti na přepracování dosavadního stavu do podoby interaktivního 3D katalogu, díky kterému S&K KONTAKT získá nové zákazníky a odliší se od konkurence.
Model marketingu elektronického obchodu ve stavebninách
Kubín, Peter ; Janáček, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na přiblížení pojmu marketing a na aplikaci znalostí z marketingu a elektronického obchodu při zlepšování elektronického obchodu ve firmě, která se zabývá prodejem stavebniního materiálu.
Návrh na zvýšení obchodní úspěšnosti elektronického obchodu
Kuna, Martin ; Veselý, Karel (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením základních faktorů, které ovlivňují obchodní úspěšnost elektronického obchodu Anglia-Trading.cz, a návrhem změn, jež by měly jeho obchodní úspěšnost dále zvýšit. První část obsahuje stručný úvod do problematiky elektronického prodeje a obchodní úspěšnosti webu. Jsou zde rovněž představeny faktory, které úspěšnost elektronického obchodu v této oblasti ovlivňují, a to včetně ukazatelů, které je možno pro měření úspěšnosti využívat. Tyto teoretické poznatky jsou následně využity ve druhé, praktické, části ke zpracování analýzy uvedených faktorů, jež je zaměřena zejména na identifikaci slabých míst a příležitostí pro zlepšení. Z tohoto rozboru následně vychází popis návrhů řešení nalezených problémů, který je stěžejní částí práce. Práci pak uzavírá kapitola, ve které jsou popsány hlavní přínosy zavedení navržených změn v praxi.
Návrh Elektronického Obchodu a Marketingové Strategie
Novosadová, Petra ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem elektronického obchodu a marketingové strategie. Zaměřuje se zejména na zvýšení návštěvnosti jak webových stránek, tak kamenné prodejny lékárny, a jejího obratu. V práci bude zmapována současná situace lékárny pomocí analýz SWOT, SLEPT a Porterova modelu pěti sil a na základě zjištěných údajů bude zvoleno vhodné řešení k dosažení vytyčených cílů.
Strategie elektronického obchodu
Štěrba, Radek ; MSc, Martin Daniel, (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce se bude zabývat volbou ideální strategie pro vybudování elektronického obchodu. Primárně se v této práci zaměřím na to, jakým způsobem docílit úspěšného a tím i ekonomicky přínosného elektronického obchodu. Právě především volba vhodné strategie pro elektronický obchod je základním kamenem předurčující budoucí úspěch či neúspěch projektu na trhu. V práci budu dále informovat o současném stavu problematiky elektronických obchodů. Zaměřím se též na technické možnosti zavedení těchto systémů do firem či podniků a budu se i věnovat velikosti nákladů, které budou muset firmy s tímto krokem vynaložit. V praktické části se zaměřím na elektronický obchod firmy Gronka s.r.o., kde budu mít možnost na bázi relevantně získaných dat, popsat problémy a navrhnout řešení na zlepšení situace elektronického obchodu firmy.
Komplexní řešení elektronického obchodu pro stavebniny
Kubín, Peter ; Janáček, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na komplexní řešení otázky elektronického obchodu pro společnost zabývající se prodejem stavebnin. Řeší otázky práce na skladu prostřednictvím vytvořeného programu, realizace internetových stránek, programové propojení, zásilkové služby a informuje o právních otázkách i otázkách elektronického obchodování jako takovém.
Elektronický obchod - jeho založenie, prevádzkovanie, propagácia a problémy s tým súvisiace
Vastušková, Valéria ; Laclavik,, Michal (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Predmetom bakalárskej práce je analýza a následné zhodnotenie efektívnosti spôsobu organizácie a súčasnej marketingovej stratégie internetového obchodu Petra computer s.r.o. Na základe získaných informácií tvorí výstup práce návrh na zlepšenie prevádzkovania a propagácie firmy. V prvej časti je spracovaná analýza súčasného stavu firmy. Druhá, teoretická časť, je venovaná teoretickým poznatkom a východiskám v oblasti e-komercie v spojení s marketingom spoločností. V tretej, praktickej časti, je spracovaný vlastný návrh na zlepšenie prevádzkovania a propagácie firmy Petra computer s.r.o., ktorý je vyhotovený na základe vopred zistených faktov a informácií tak, aby bol firme nápomocný a viedol k jej úspešnému pôsobeniu na trhu.
Návrh elektronického obchodu pro umělce a architekty
Hložanka, Jan ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem elektronického obchodu, který by měl sloužit začínajícím umělcům a architektům. Blíže porovnává a analyzuje různá řešení elektronického obchodu. Pomocí open-source řešení, ukazuje jak navrhnout základní vzhledovou šablonu elektronického obchodu a základy toho jak správně využít optimalizaci pro webové vyhledávače, webovou reklamu a webovou analytiku.
Analýza a návrh zdokonalení jednotlivých elementů elektronického obchodu
Tuma, Michal ; Paul, Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou existujícího internetového obchodu z různých pohledů a snaží se identifikovat oblasti vhodné pro zlepšení zejména v jeho klíčových vlastnostech a marketingu. Cílem práce je pak vytvořit návrhy ke zkvalitnění internetového obchodu a zvýšení jeho prodejů.
Realizace internetového obchodu
Zháněl, Jiří ; Poslušný, Marek (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou způsobu prodeje odborné literatury a navrhuje řešení, jak realizovat internetový obchod za podmínky minimálních nákladů. Zaměřuje se na propagaci nabídky využitím online nástrojů a sociálních sítí a dává návod, jak se stavět k řešení prodeje přes internet.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.