Název: Strategie elektronického obchodu
Překlad názvu: Strategy of E-business
Autoři: Štěrba, Radek ; MSc, Martin Daniel, (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2C; elektronické obchodování; Elektronický obchod; Internet; marketing; podpora prodeje; PPC marketing.; strategie; technologie; B2C; E-commerce; Electronic commerce; internet; marketing; PPC marketing.; sales promotion; strategy; technology

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/19023

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-587327


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet