Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit podniku cestovní kancelář Cílka, s.r.o.
Procházková, Ivana ; Műllerová, Monika (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci cestovní kanceláře Cílka, s r.o. Analyzuje současný stav podniku, pojednává o vlivech vnitřního a vnějšího okolí, které působí na podnikatelské činnosti. Z analýzy vnitřního a vnějšího okolí jsou definovány příležitosti a hrozby a dále silné a slabé stránky. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu.
Podnikatelský záměr pro rozvoj malé firmy
Černý, Michal ; Kyselák,, Pravoslav (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Podnikatelský záměr pro rozvoj malé firmy“ je poskytnout návod jak rozvinout mikrofirmu na úspěšnou malou firmu, která bude mít reálný předpoklad uplatnit se na současném trhu. Diplomová práce se skládá z části teoretické, z analýzy problémů a z vlastního návrhu řešení. V teoretické části jsou uvedena klíčová východiska a poznatky, které jsou aplikovány v další části práce. Analýza je zaměřena na současné a budoucí prostředí firmy. Na základě závěrů plynoucích z analýz jsou formulována konkrétní doporučení. Návrh je zpracován do uceleného postupu, jenž poskytuje návod k dosažení firemního rozvoje.
Cenová mapa pražského rezidenčního trhu
Černý, Štěpán ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Donoval, Daniel (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomocí stanovené metodiky, která bude co nejpravdivěji odrážet skutečnou hodnotu bytu, stanovit průměrné ceny za m2 bytové plochy u aktuálních pražských developerských projektů s minimálně 50 byty. Na základě těchto výsledků bude sestavena cenová mapa Prahy, která umožní třídění podle zvolených kritérií (např. dle městských částí, kategorií bytů atd.). Pomocí této mapy budou navržena cenová pásma pro byty jednotlivých kategorií v rámci nově připravovaného projektu společnosti EKOSPOL a.s.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
Barcalová, Lucie ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vondřička, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá situační analýzou developerské společnosti V Invest CZ a.s., její hlavní část tvoří analýza marketingového mixu společnosti a v závěru pomocí marketingového výzkumu ověřuje známost značky V Invest CZ a.s. a známost jednotlivých projektů společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části se práce zabývá teorií týkající se problematiky marketingového mixu a marketingovým výzkum v obecné rovině. V analytické části potom práce představuje společnost V Invest CZ a.s., její přístup k tvorbě developerských projektů, její historii a realizované projekty. Dále se práce zabývá situační analýzou společnosti, marketingovým mixem jednotlivých projektů společnosti, které můžeme nazvat nabídkovými řadami a v závěru prezentuje výsledky marketingového výzkumu provedeného za účelem zjištění známosti značky V Invest CZ a.s. a známosti jednotlivých projektů, jako ověření efektivnosti marketingového, a především komunikačního mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.