Název: Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen Firm
Autoři: Barcalová, Lucie ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vondřička, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: development; komunikační mix; marketingový mix; marketingový výzkum; communications mix; development company; marketing mix; marketing research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31930

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114306


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet