Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen Firm
Autoři:
Barcalová, Lucie ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vondřička, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá situační analýzou developerské společnosti V Invest CZ a.s., její hlavní část tvoří analýza marketingového mixu společnosti a v závěru pomocí marketingového výzkumu ověřuje známost značky V Invest CZ a.s. a známost jednotlivých projektů společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části se práce zabývá teorií týkající se problematiky marketingového mixu a marketingovým výzkum v obecné rovině. V analytické části potom práce představuje společnost V Invest CZ a.s., její přístup k tvorbě developerských projektů, její historii a realizované projekty. Dále se práce zabývá situační analýzou společnosti, marketingovým mixem jednotlivých projektů společnosti, které můžeme nazvat nabídkovými řadami a v závěru prezentuje výsledky marketingového výzkumu provedeného za účelem zjištění známosti značky V Invest CZ a.s. a známosti jednotlivých projektů, jako ověření efektivnosti marketingového, a především komunikačního mixu.The thesis deals with the analysis of the marketing mix of the development company V Invest CZ and in the use of marketing research verifies the knowledge of tag Invest CZ a.s. and projects of the company. The thesis is divided into a theoretical and analytical part. In the theoretical part the thesis deals with theories regarding the issue of marketing mix and marketing research in general. The analytical part of the work represents the company Invest CZ a.s., its approach to development projects, its history and realized projects. Furthermore, in the thesis deals with situational analysis company and marketing mix of individual projects of the company. In conclusion, the thesis presents the results of marketing research carried out to identify acquaintances tags in V Invest CZ a.s. and acquaintance of projects of the company, such as verification of the effectiveness of marketing, and in particular the communications mix.
Klíčová slova:
development; komunikační mix; marketingový mix; marketingový výzkum; communications mix; development company; marketing mix; marketing research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31930