Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
Barcalová, Lucie ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vondřička, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá situační analýzou developerské společnosti V Invest CZ a.s., její hlavní část tvoří analýza marketingového mixu společnosti a v závěru pomocí marketingového výzkumu ověřuje známost značky V Invest CZ a.s. a známost jednotlivých projektů společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části se práce zabývá teorií týkající se problematiky marketingového mixu a marketingovým výzkum v obecné rovině. V analytické části potom práce představuje společnost V Invest CZ a.s., její přístup k tvorbě developerských projektů, její historii a realizované projekty. Dále se práce zabývá situační analýzou společnosti, marketingovým mixem jednotlivých projektů společnosti, které můžeme nazvat nabídkovými řadami a v závěru prezentuje výsledky marketingového výzkumu provedeného za účelem zjištění známosti značky V Invest CZ a.s. a známosti jednotlivých projektů, jako ověření efektivnosti marketingového, a především komunikačního mixu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Vondřička, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.