Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Smart Home System
Hájek, Jaroslav
This work deals with connecting remoted devices and controling logics between them using Blockly. In the work is used lots of technologies for examples: MQTT, Websockets GSM, Lightweight Mesh and others. The Work is based on microservice which named is Flask. This service is an application interface for http services of Python programming language.
Systém pro sledování osob
Girin, Andrey ; Benedikt, Jan (oponent) ; Hájek, Jaroslav (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis deals with a system that monitors people using ESP32 modules.The created system is able to detect people in real time using Bluetooth low energybased on the mean RSSI value. The system consists of three main blocks: applicationfor ESP32 module, server application, web interface. The created application for ESP32modules collects BLE data. The server application provides communication with thepostgreSQL database for personal identification and API provisioning. The web interfaceserves as a tracking system that displays the person’s location in the room and forcommunication with the database
Systém inteligentní domácnosti
Hájek, Jaroslav ; Lattenberg, Ivo (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá propojováním vzdálených zařízení měřící data různých typů od fyzikálních veličin jako je teplota, vlhkost až po data zobrazující uživateli zatížení procesoru či využití paměti systému. Dále se zabývá kontrolní logikou a závislostmi mezi zařízeními za použití Blockly. V práci je použito mnoho technologií například: MQTT, Websockets, GSM, Lightweight Mesh a další. Systém je založen na mikroslužbě nazvané Flask. Tato služba je aplikační rozhraní rozšiřující základní HTTP služby programovacího jazyka Python. Umožňuje tím prezentovat uživateli naměřená data pomocí grafů či předdefinovaných komponent pro zobrazování dat. Pro ovládání systému byl využit jednodeskový počítač Raspberry Pi spolu se sedmi palcovým dotykovým displejem.
Výuková aplikace stránkování paměti
Nechvátal, Petr ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací výukové aplikace pro stránkování paměti.Úkolem této aplikace je pomoci studentům pochopit a procvičit si některé koncepty ohledněstránkování paměti. Umožní studentům napsat části těchto konceptů a vidět na vizualizaci,jak jejich kód pracuje při simulaci paměťového systému. Aplikace bude implementovánajako webová aplikace v HTML, CSS a JavaScriptu. Server se bude starat o překladuživatelského kódu, bude desktopová aplikace. Tato práce se zaměřuje na popis stránkovánípaměti a technologie, které byly použity pro tuto práci a návrhem aplikace. Také obsahujepopis implementace a testování této práce.
Informační systém soukromého učitele s možností zkoušení studentů
Záruba, Ondřej ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Hlavním tématem této práce je modernizace stávájícího systému pro podporu výuky realizované na základě požadavků pana Martina Říhy. V rámci jednotlivých kapitol se postupně seznámíme se základními principy tvorby webových aplikací, zaměříme se na analýzu stávajícího systému a navrhneme možné metody a postupy použité při jeho modernizaci a úpravách. Detailněji se budeme věnovat především kapitolám zabývajícím se samotným návrhem nových částí aplikace a postupně projdeme celý proces od samotného návrhu přes implementaci až ke stručné kapitole zabývající se testováním aplikace. Dále se práce bude zabývat speciální částí aplikace, která umožní učiteli a studentům vzájemnou real-time komunikaci v prostředí podobnému fungování interaktivní tabulí, jaké známe ze škol a jejímu využití pro zatraktivnění výuky.
Portálové řešení informačního systému na platformě Meteor
Masopust, Ondřej ; Šilerová, Edita (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem real-time reaktivních portálových aplikací postavených na platformě Meteor. Cílem práce je uvést do jednotlivých částí platformy a ukázat nejlepší způsoby, jak takové aplikace vyvíjet. Teoretická část práce se zabývá souvisejícími technologiemi Node.js a MongoDB a jejich specifickými vlastnostmi. Praktická část popisuje postup návrhu a vysvětluje použití jednotlivých komponent aplikace. Na závěr jsou shrnuty výsledky a jsou rozebrány výhody a nevýhody platformy Meteor oproti běžným technologiím. Výstupem a hlavním přínosem práce je systém Opticube, který je použit v praxi. Přínosem je i to, že se tato práce jako první zabývá platformou Meteor na České zemědělské univerzitě v Praze.
Řízení Lego Mindstorms
Chudík, Vladimír ; Pikula, Stanislav (oponent) ; Klusáček, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje popis a využití modulu BrickPi v kombinaci s mikropočítačem Raspberry Pi, jako náhrady za ovládací kostku Lego Mindstorms. V první části práce se nachází krátký popis a porovnání ovládací kostky Lego Mindstorms a Raspberry Pi s modulem BrickPi. Jsou tam taky zmíněny možnosti napájení systému a rozdíly mezi variantami modulu. Dále je popsán návrh vzdáleného ovládání pomocí www prohlížeče, možnost zobrazování údajů ze senzorů, možnost přenosu videa a je popsána forma komunikace mezi uživatelem a serverem. V poslední části práce jsou navrženy úlohy do předmětu BROB, které využívají modulu BrickPi. Jedna úloha je realizována a je k ní poskytnuta dokumentace.
Implementace on-line API pro rozpoznávač řeči a Android demoaplikace
Gabčo, Jakub ; Schwarz, Petr (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
V moderní době se lidé snaží všechno si ulehčit. Tohle může splniť rozpoznávaní řeči. Lokální rozpoznávání řeči je výpočetně náročné, proto se mnoho společností snaží vytvořit vzdálene takzvané síťové rozpoznávaní řeči. V téhle práci se venujeme vytvoření serveru pro rozpoznávání řeči, Android aplikace a výber vhodného protokolu na komunikaci klienta se serverem. Rozebírají se zde prokoly HTTP a Websocketový protokol, rozdíli a výhody  mezi nimi.
WebSockets - technologie pro tvorbu real time webových aplikací
Bulvas, Vít ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá popisem technologie HTML5 WebSockets, která umožňuje komunikaci v reálném čase mezi serverem a webovou aplikací. V teoretické části práce je popsán význam této technologie a je porovnána se staršími přístupy pro komunikaci v reálném čase v rámci webových aplikací včetně uvedení výhod a případných záporů. Práce obsahuje náhled na aktuální verze dvou specifikací, ze kterých se WebSockets skládá. To znamená jak Protokol WebSocket, který vytváří obousměrný komunikační kanál mezi serverem a klientem, tak WebSocket API, které dává nástroj pro tvorbu webových aplikací řízených událostmi psaných v jazyce JavaScript. Práce také obsahuje popis podpory WebSockets v současných internetových prohlížečích. Práce dále ve své praktické části může sloužit jako návod pro zprovoznění WebSocket serveru v domácnosti a tvorbu moderní webové aplikace, konkrétně chatu umožňujícího komunikovat v reálném čase pomocí WebSockets.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.