Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika japonského managementu na příkladu Mitsubishi Electric Automotive Czech, s.r.o.
Nováková, Anna ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
V této diplomové práci jsou zkoumány některé prvky japonského modelu managementu v kontextu euroatlantického modelu managementu. Protože jednotný integrální model japonského managementu neexistuje, jsou nejdříve v teoretické části vysvětleny dvě skupiny vybraných prvků japonského řízení. Cílem práce je analyzovat, zda jsou tyto japonské přístupy k řízení uplatňovány ve společnosti Mitsubishi Electric Automotive Czech s. r. o. a jakým způsobem jsou modifikovány v českém prostředí. První skupina prvků japonského řízení zahrnuje přístupy, jež díky aktivním zaměstnancům umožňují organizaci dosahovat vysoké kvality výrobků a služeb - jde o strategii kaizen, o činnost zaměstnaneckých kroužků kvality a o absolutní kontrolu kvality. Japonské prvky řízení, které jsou zařazeny do druhé skupiny, vedou k minimalizování nákladů organizace. Konkrétně je v této práci popsán způsob výroby právě včas, strategie absolutní údržby výrobních prostředků, metoda 5S, technika systematického odstraňování plýtvání a fenomén loajality zaměstnanců. Realizací kvalitativního šetření se sedmi respondenty bylo zjištěno, že vybrané přístupy se v organizaci s výjimkou kroužků kvality uplatňují. Strategie kaizen byla zúžena na zlepšovací návrhy vytvářené určenými skupinami zaměstnanců. Absolutní kontrola kvality je úzce spojena s...
Implementation of Total Quality Management System in Small or Medium Service Enterprise
Hemerka, Jakub ; Šlemr, Martin (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Success of service company is highly determined by effective utilisation of qualified human resources. Opposite to manufacturing firm it is not always feasible to implement required performance standards therefore efficiency has to be delivered by optimised business processes and exact definition of roles in organisation. Principles of Total Quality Management applied on service company enable standardisation of business processes and preserve the flexibility of firm which in long-term perspective ensure for service company competitive advantage, efficiency in the management of organisation and the increase of return on investment for the entrepreneur. Practical example of TQM implementation is prepared for SME providing IT services.
Zavedení účinného systému HACCP ve firmě Cutisin s.r.o.
Hájková, Marcela ; Cwiková, Olga (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na navrhnutí systému HACCP jako vhodného způsobu řešení vzniklé reklamace. Při řešení vycházím z teoretických základů a z analýzy současného stavu ve firmě Cutisin s.r.o. Projektová část obsahuje analýzu nebezpečí jednotlivých článků výrobního procesu, kritické body ve výrobě, preventivní a nápravná opatření.
Návrh na sloučení norem ISO 9001:2000 dvou závodů firmy
Skřehot, Tomáš ; Šmatelka, Pavel (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na nalezení optimálních postupů dvou různě prováděných systémů ISO 9001:2000 společnosti KVS EKODIVIZE a.s. Cílem práce je sjednocení těchto postupů s ekonomickým vyhodnocením nákladů spojených s tímto sjednocením.
Strategie jakosti strojírenského podniku
Illková, Martina ; MBA, David Halámek, (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současnou strategii konkrétního strojírenského podniku s cílem navrhnout nejvhodnější strategii řízení jakosti, která povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a snížení nákladů.
Nástroje managementu kvality.
Lysý, Zbyněk ; Vintr, Michal (oponent) ; Vintr, Michal (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodami a především nástroji managementu jakosti. Je rozdělena do dvou částí. V první části je pojednáváno o nástrojích sloužících k přípravě rozhodnutí. Jedná se zejména o nástroje pro statistické řízení procesů a metody týmové práce. V části druhé jsou pak popisovány nástroje sloužící převážně k prosazení rozhodnutí. Sem spadají nástroje jako motivace, vedení či hodnocení.
Quality management in logistics
Chomová, Petronela ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá aplikací managementu kvality v netradiční oblasti logistiky, která se postupně stává její nedílnou součástí. Cílem diplomové práce je zjistit postoj a mínění českých poskytovatelů služeb v oblasti logistiky o jednotlivých aspektech kvality, jejich zájem o management kvality a hlavně jeho využití v reálném světě. Druhotným cílem je analýza konceptu managementu jakosti, jeho metody, přístupy a propojení s logistikou. Práce se v první teoretické části zaměřuje historickým vývojem a definicí kvality. Jsou definovány metody zlepšování kvality, její strategický význam a druhy ocenění za kvalitu v České republice a ve světě. V další části jsou rozebírány nejčastější přístupy k managementu kvality v podobě norem ISO řady 9000 a Total quality management. Následující kapitola je věnována otázce logistiky a poskytovatelům logistických služeb. Poslední díl se zabývá spokojeností zákazníka v 21. století a jeho očekáváním. V praktickém bloku je představen postup při tvorbě dotazníku, jeho výsledky a vyhodnocení získaných dat.
Výběr a implementace ERP pro malé expandující podniky
Sýkora, Václav ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Illichmann, Karel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zlepšováním procesů a výběrem ERP systému v podmínkách malých podniků. V teoretické části této práce je vysvětlen pojem proces a metody analýzy, řízení a zlepšování podnikových procesů. Dále jsou zde charakterizovány základní typy ERP systémů a jejich možnosti pořízení. Praktická část práce je rozdělena na dva funkční celky, kde v prvním z nich je provedena analýza procesů a návrhy jejich zlepšení v konkrétním podniku. Druhý celek se zabývá analýzou a metodami výběru konkrétního ERP systému pro daný podnik.
Dobrovolné přístupy jako alternativní nástroj k ochraně životního prostředí
Karlík, Pavel ; Slavík, Jan (vedoucí práce) ; Vejchodská, Eliška (oponent)
Tato práce je zaměřena na hledání motivací, které navádí firmy v prostředí České republiky k aplikování dobrovolných přístupů k ochraně životního prostředí do svých procesů, a to ať řídících či výrobních. Cílem práce je definovat nejefektivnější dobrovolné přístupy k ochraně životního prostředí na podnikové úrovni ČR. Ekonomie jako věda již analyzovala teoretické podmínky, za kterých jsou dobrovolné nástroje pro firmy výhodnější, než nástroje administrativní či ekonomické environmentální regulace, avšak je otázkou, zda podniková praxe teoretická doporučení reflektuje a řídí se jimi. Na základě dotazníkového šetření budou analyzovány motivace, které jsou pro firmy při zavádění dobrovolných nástrojů stěžejní a díky tomu bude možné stanovit nejefektivnější dobrovolný přístup, případně jej modifikovat nebo vytvořit nový model tak, aby nejlépe splňoval svůj účel. Tím je snožování negativních dopadů na životní prostředí a zároveň atraktivita pro firmy, které dobrovolné nástroje samy užívají.
Spokojenost zákazníka
Lukšík, Martin ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Spokojenost zákazníka, zákaznická loajalita, CSI

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.