Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace zaměstnanců v organizaci
Treskoň, Lukáš ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Vosmik, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy zjistit motivaci zaměstnanců na pracovišti třech největších telekomunikačních firem na českém trhu. Analýza je rozdělená do dvou částí. V první části byly použity osobní pohovory se zaměstnanci o jejich motivaci k práci. Druhá část zkoumá motivaci zaměstnanců pomocí dotazníkového šetření, jehož výsledkem je zjištění vnímání preferencí zaměstnanců. Návrhy opatření a doporučení bude navrženo na základě teoretických zásad a výsledků získaných z provedené analýzy, které by mohly vést ke zlepšení současné situace.
Analýza vývoje regulace na trhu mobilních operátorů v České republice od jeho vzniku do současnosti
Kolářová, Zuzana ; Chmelová, Pavla (vedoucí práce) ; Štípek, Vladimír (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza regulační činnosti státu na telekomunikačním trhu v České republice se zaměřením na trh mobilní a její zhodnocení. Na základě analýzy z dostupných údajů o vývoji trhu mobilních telekomunikací, srovnání jednotlivých ekonomických a telekomunikačních parametrů a analýzy opatření jak regulujících úřadů, tak úřadů na ochranu hospodářské soutěže je v práci dosaženo zhodnocení regulace trhu. Současná snaha o deregulaci telekomunikací je shledána jakožto částečně úspěšná. Problém shledává autorka práce v nejasné zákonné definici konkurenčního trhu a v nízké rychlosti a adaptibilitě deregulace, jež jsou příčinou nedostatečného konkurenčního prostředí na trhu mobilních služeb, které vede k pomalému snižování cen pro spotřebitele.
Analysis of the current situation in the telecommunication market with a focus on B2B
Pčolová, Oľga ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá trhem telekomunikací v České republice. Cílem práce je prozkoumat vstup telekomunikačních společností do oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT) se zaměřením na trh firemních zákazníků. Základem pro dosažení tohoto cíle je analýza současného stavu telekomunikačního trhu, na kterou navazuje kvalitativní výzkum se zaměřením na stav telekomunikačních společností a jejich další směřování.
Komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu
Němcová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Machander, Aleš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu. Cílem této práce je poznat a posoudit komunikační strategie společnosti Vodafone a současně zjistit, jak spotřebitelé vnímají nejen Vodafone, ale i jeho konkurenci. Následně na základě této analýzy a dotazníkového šetření navrhnout optimální komunikační strategii pro společnost Vodafone. Práce je rozdělena na dvě části, kdy v teoretické pasáži je definován pojem komunikace, marketingový a komunikační mix a také je popsáno několik nových trendů v marketingové komunikaci. V druhé části práce je představena společnost Vodafone a její konkurence, včetně analýzy postavení operátorů na českém trhu. Dále je analyzována komunikační strategie Vodafone a jsou popsány její jednotlivé prvky. Poslední část se věnuje dotazníkovému šetření, na jehož základě je sestavena SWOT analýza a vlastní doporučení.
Zhodnocení zavedení neomezených tarifů na český trh
Myšková, Marika ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit proces zavedení neomezených tarifů společností O2 Czech Republic a.s. na český telekomunikační trh. Zaměřila jsem na problematiku jak z pohledu inovátorské společnosti, tak jejích konkurenčních firem. Do perspektivy hodnocení jsem uspořádáním výzkumu spokojenosti zahrnula i zákazníky. V úvodní části práce jsem se zabývala především obecné teorii zavádění inovativních produktů na trh, s čímž souvisí i potřebné podnikové průzkumy, zejména analýzy konkurence a trhu. V praktické části jsem sledovala již samotný proces zavedení, včetně hodnocení výchozí situace na trhu, nastavení cenové politiky či použitých nástrojů komunikace. V závěru jsem porovnávala předchozí očekávání s reálnými dopady.
Evropská regulace roamingových služeb a její dopady na společnost T-Mobile Czech Republic, a.s.
Burian, Martin ; Bič, Josef (vedoucí práce) ; Šaroch, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat dopady evropské regulace cen za roamingové služby ze strany Evropské unie. Z pohledu zákazníků mobilních operátorů je snížení cen krok vítaný, jiný názor mají logicky samotné telekomunikační společnosti, které musí na tento krok určitým způsobem reagovat. V teoretické části se budu snažit popsat fungování roamingové služby a přiblížit obsah legislativních nařízení, kterými se společnost musí řídit při tvorbě své nabídky roamingových služeb. Praktická část práce se bude zabývat faktickými dopady evropské regulace na využívání roamingových služeb, na skladbu roamingových tarifů a také na finanční ukazatele společnosti. Na závěr bude nastíněn možný další vývoj v oblasti roamingových cen, protože se v poslední době hovoří o jejich úplném zrušení, což by mohlo znamenat dotvoření jednotného evropského trhu v oblasti telekomunikací.
Ideální obsluha mladých u mobilního operátora v Česke republice
Földesová, Simona ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je porozumění aktuálních potřeb české generace Y a zároveň navrhnout takové produkty mobilních služeb, které by se nejvíce hodily pro potřeby této generace. Téma této práce je zpracováno jak z teoretické tak z praktické stránky. Teoretická část poskytuje lepší porozumění daného tématu a analýzy trhu. Praktická část navazuje na teoretickou část a upřesňuje definici cílové skupiny, její nakupovací návyky a jejich neuspokojené potřeby.
Analýza současných služeb vybraného mobilního operátora
Havlíčková, Klára ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Hirsch, Jan (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza současných služeb vybraného mobilního operátora. Tato práce se zaměřuje na současný a také na budoucí vývoj mobilního připojení k internetu. Cílem práce je provést analýzu současných služeb ve společnosti Telefónica Czech Republic a.s. Práce je rozdělena do několika částí. První část je zaměřena na výběr konkrétního operátora. Popsala jsem se na spol. Telefónica Czech Republic a.s., která je prvním integrovaným operátorem v České republice. Společnost v současnosti provozuje více než sedm miliónů mobilních čísel a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zaměřila jsem se na organizační strukturu společnosti a na její popis. Druhá část je historická, popisuje historii mobilních sítí v ČR, historii mobilní komunikace v datech a také vývoj mobilního připojení v ČR. Třetí část je teoretická, obsahuje popis spol. Telefónica Czech Republic a.s. z pohledu služeb, které nabízí, v této části je také popsána certifikace ISO, politika EMS a etické zásady podnikání. Dále jsou popsány hlasové a mobilní služby, datové mobilní služby a možnosti připojení jednotlivými technologiemi a typy technologií (GSM, GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, HSPA+ a LTE). Další část obsahuje vývoj mobilního připojení v ČR, současný stav, kdy Telefónica poskytuje připojení 3G pro téměř 71% populace a dále aktuální stav komerční sítě LTE. Pokusila jsem se popsat současné mobilní platformy a vůbec telekomunikační trh v České Republice. Předposlední část specifikuje geografické rozdělení provozu mobilního operátora a v poslední části jsem se zabývala analýzou a srovnáním služeb. Celkový přínos diplomové práce vidím v přiblížení a zhodnocení současných služeb spol. Telefónica Czech Republic, a.s., která je jednou z největších telekomunikačních firem na světě.
Analýza konkurenčního prostředí na trhu mobilních komunikací v České republice
Honzáková, Tereza ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá efektivitou konkurenčního prostředí na trhu mobilních komunikací v České republice. Posuzuje chování mobilních operátorů působících na českém trhu a jeho dopad na koncové uživatele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část se věnuje popisu telekomunikačního odvětví jako síťového odvětví vykazující rysy nedokonalé konkurence. Dále jsou zde uvedeny instituce pověřeny regulací trhu mobilních telekomunikací a jejich působnost. Druhá část se zabývá konkrétními ekonomickými hodnotami dosahovaných jednotlivými operátory a dále pak jejich strategií charakteristickou pro subjekty působící na nedokonale konkurenčním trhu. V samotném závěru práce je učiněn návrh směřující k efektivně konkurenčnímu prostředí.
CPM - Řízení podnikové výkonnosti v prostředí telekomunikační společnosti
Svoboda, Ondřej ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Drábek, David (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení podnikové výkonnosti, což představuje nový směr ve využívání dat produkovaných Business Intelligence. Hlavním přínosem této práce je aplikace tohoto přístupu v prostředí telekomunikačního operátora. Teoretický základ řízení podnikové výkonnosti, který například zachycuje rozbor komponent, architektury, budoucího vývoje a současného stavu na trhu, je popisován v prvních dvou kapitolách. Třetí kapitola představuje předstupeň praktické části, protože se zabývá vybranou metodikou implementace řízení podnikové výkonnosti. V rámci této metodiky se práce zaměřuje na dvě části, kterými jsou analýza a návrh. Zatímco čtvrtá kapitola popisuje výchozí situaci a metodu sběru informací, pátá a šestá tvoří jádro samotné práce. Pátá kapitola, která se zaměřuje na již zmíněnou analýzu, mapuje současný stav potřebných částí pro navržení řízení podnikové výkonnosti a tam, kde je třeba, předkládá návrhy změn. Šestá kapitola, která z analýzy současné situace ve společnosti a návrhu změn vytváří komplexní návrh řízení podnikové výkonnosti v reálném prostředí. Tento návrh představuje souhrn teoretických poznatků o řízení podnikové výkonnosti a současné situace v telekomunikační společnosti. Poslední sedmá kapitola uvádí doporučení, která by přispěla k budoucí možné implementaci navrženého řízení podnikové výkonnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.