Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aviation Phraseology Study Tool
Lacková, Karolína ; Červenka, Miroslav (oponent) ; Šoustek, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with creation of study tool for teaching aviation phraseology. Theoretical part is focused on explanation of communication at controlled and non-controlled airports. It deals with learning platform Moodle and also defines other already existing softwares for aviation phraseology. Practical part is targeted on creation of study tool for teaching aviation phraseology in module E-learning in Information system of VUT.
E-learningový kurz "Bezpečnost v elektrotechnice"
Haresta, Petr ; Strnadel, Josef (oponent) ; Růžička, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá e-learningem a e-learningovým nástrojem Moodle. Náplní práce je také zjištění stavu legislativy v oblasti bezpečnosti práce v elektrotechnice (vyhláška 50/1978 Sb.). Dále se věnuje vytvoření kurzu, který studenta připraví pro přezkoušení z bezpečnosti práce v elektrotechnice. Shrnuje využití a historii e-learningu na VUT.
Využití cloud computingu ve vzdělávacím procesu
Mráz, Jaroslav ; Kusala, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá pouţitím nově vzniklého modelu vyuţití prostředků informačních technologií nazývaného cloud computing. Teoretická část je vymezena vysvětlením pojmu cloud computingu a jeho uplatněním. Praktická část je věnována implementaci nástrojů cloud computingu od společnosti Microsoft BPOS jako učební pomůcky pro výuku v kombinovaném studiu a celoţivotním vzdělávání na Fakultě podnikatelské VUT v Brně.
Nové možnosti a trendy v oblasti elektronického vyučování
Šprta, Vlastimil ; Honzík, Petr (oponent) ; Valenta, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce navazuje na semestrální projekt, ve kterém jsem se převážně zabýval pojmem e-learning jako takovým. Jelikož e-learning je pojem velmi široký a v odborném světě neustále dochází k jeho transformacím, v práci popisuji a hodnotím jeho formy, standardy a nejpodstatnější součásti z nejrůznějších hledisek. Každou součást zvlášť charakterizuji a uvádím jak potřebné, tak ideální parametry. Neopomínám jak vazby mezi jednotlivými součástmi tak hardwarovou stránku e-learningu. Věnuji detailní pozornost systému Moodle, přičemž jej charakterizuji, popisuji jeho vznik, historii a speciální pozornost věnuji hodnocení statistik, spojených s užíváním tohoto systému. Jako hlavní náplní se v práci zabývám e-learningovými prostředky na VUT v Brně na Fakultě elektrotechniky a komunikačních technologií, Ústavu automatizace a měřící techniky. Zde detailně popisuji a hodnotím všechny prostředky užívané prostředky elektronické výuky. Na základě tohoto hodnocení, dotazníkové průzkumu a všech obecných získaných poznatků, práce obsahuje návrh hardwarové a softwarové optimalizace a zefektivnění e-learningových prostředků a to i po stránce přístupu studentů i zaměstnanců.
Využití e-learningu ve výuce odborného výcviku vybrané SOŠ
Holoubek, David
Bakalářská práce je zaměřená na možnosti využití e-learningu ve výuce odborného výcviku SOŠ. V práci je vytvořen výukový materiál na téma Inteligentní budovy v elektronické podobě. Navržená učební pomůcka je zpracována ve formě elektronické učebnice, elektronické přednášky, videa a powerpointové prezentace. Výukový materiál bude využit v odborném výcviku na Střední škole informatiky, poštovnictví a finančnic-tví Brno, Čichnova 23. Je určen zejména pro žáky, kteří si např. z důvodu vysoké ab-sence ve výuce, potřebují doplnit teoretické znalosti. V teoretické části se bakalářské práce se zabývá analýzou distančního vzdělávání a problematikou e-learningu. Hlavním cílem teoretické části je zjistit a popsat výhody a nevýhody distančního vzdělání, možnosti komunikace mezi žáky a učitelem, vymezit složení e-learningového týmu, který se stará o tvorbu kurzů. V druhé části je popis sys-témů, ve kterých lze vytvářet e-learningové kurzy. Cílem praktické části je vytvoření e-learningového kurzu v řídicím systému -- Moodle. Obsahem kurzu je výukový materiál, který je zpracován ve čtyřech provede-ních. Součástí kurzu je i didaktický test, který slouží k ověřování vědomostí.
Proměny výuky na středních školách vlivem e-learningových nástrojů
KAFKA, David
Bakalářská práce se zabývá teoriemi učení a to neobehavioristickou, konstruktivistickou, kognitivistickou a konektivistickou teorií, také různými e-learningovými nástroji. V práci byla použita vícečetná případová studie, jejímž základem byly polostrukturované hloubkové rozhovory týkajících se e-learningových nástrojů. Hlavním cílem práce bylo zmapovat, jak se proměnil vzdělávací proces na středních školách vlivem e-learningových nástrojů, práce také obsahuje domácí přípravu žáků a jaké výhody a nevýhody s sebou používání e-learningových nástrojů přináší.
Videokonference ve škole
Karadžos, Petr ; Lustig, František (vedoucí práce) ; Stejskal, Martin (oponent)
NÁZEV: Videokonference ve škole AUTOR: Petr Karadžos KATEDRA: Katedra technické a informační výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: doc. RNDr. František Lustig, CSc. ABSTRAKT: Cílem teoretické části je podat rešerši videokonferenčních systémů z pohledu dělení podle využitelnosti ve vzdělávacím procesu, dále pak zpracování rešerše aplikačních řešení videokonferenčních systémů. Dalším prvkem teoretické části je osvětlení fungování videokonferencí na technické bázi. Tedy popis, jakým způsobem se navazuje spojení mezi dvěma a více systémy a jaké jsou zákonitosti přenosu multimediálních dat během videokonferenční relace. Předmětem empirické části je ověření použití videokonferencí jako technického výukového prostředku během vyučování v praxi. Jedná se o pilotní projekt, jehož výsledkem je závěr, respektive názor respondentů na to, jestli videokonference mají budoucnost ve školním prostředí. KLÍČOVÁ SLOVA: Videokonference ve škole, H.323, SIP, webinář, multimédia, ICT, Multicast, Moodle, GoToWebinar
Použití Learning management systému v univerzitním prostředí: Aplikace pro lékařskou informatiku a stomatologii
Feberová, Jitka ; Dostálová, Taťjana (vedoucí práce) ; Ohlídková, Blanka (oponent) ; Dušek, Jaroslav (oponent)
Disertační práce se zabývá možnostmi zvýšení úrovně odborné přípravy studentů medicínských oborů využitím LMS (Learning Managemet System) Moodle ve výuce. Je založena na dlouholeté zkušenosti s tvorbou a provozem e-learningových kurzů na UK a využívá poznatky a zkušenosti s počítačem podporovanou popř. řízenou výukou na vysokých školách. Vychází z analýzy měnící se situace na vysokých školách, pro kterou jsou charakteristické rostoucí počty studentů, vznik bakalářských studijních oborů a nikoliv ideální finanční zajištění výuky na straně jedné a významný rozvoj ICT na straně druhé. V rámci této práce byla modelově řešena využitelnost ICT v medicínských studijních oborech v předmětech "Lékařská informatika", "Protetická technologie a materiály" a "Gnatologie". V loňském roce (2010) byla spuštěna instalace LMS Moodle pro celou síť lékařských fakult, spolupracujících na tvorbě a zpřístupňování elektronických výukových materiálů MEFANET (Medical Faculties Nettwork projekt od roku 2007). Analýza provozu centrální instalace LMS Moodle UK pro výuku od roku 2004 do roku 2010, která je součástí předkládané práce dává dobrou představu o aspektech spojených s provozem LMS Moodle UK, které by mohly pomoci při řízení provozu LMS MoodleMefanet. Dalším předpokladem rozvoje e-learningových kurzů, jako prostředku pro výuku,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.