Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 699 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh optimalizace elektronického obchodu
Bureš, Petr ; Hudák, Michal (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a optimalizaci internetového obchodu. Jejím hlavním cílem je navrhnout optimalizace z pohledu online marketingu, informační architektury, webové analytiky a dalších slabých stránek, které jsou výstupem analýzy. Zvolená problematika je řešena pomocí několika nástrojů a metod. V práci je provedena vybraná data miningová metoda analýzy nákupního košíku, která je aplikována do reálného provozu internetového obchodu. Přínosy jednotlivých návrhů jsou na závěr ekonomicky zhodnoceny.
Marketing Communication
Váhovská, Viktória ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This Diploma thesis focuses on the marketing communication of the company named Záhradní vinařství. The issue of interest will be explained in the theoretical part, which will serve as the foundation for the outputs of the analytical part of the thesis. Based on the conducted analyses, an appropriate marketing communication strategy will be suggested in the practical part of thesis.
Model e-marketingu firmy
Hladišová, Dana ; Hladiš, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti, které elektronické obchodování může nabídnout firmám podnikajícím prostřednictvím internetové sítě. Kterých postupů se má firma držet, aby dosáhla úspěchů využitím e-marketingu.
Proposal of E-commerce Solution Based on the Dropshipping Model
Blažek, Ľubomír ; Červienka, Juraj (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with e-business in general and specializes in the production of e-shop, which uses the model of dropshipping to operation. The paper covers the entire process of creating e-shop. The analytical part focuses on finding a suitable partner and analysis of open source platforms that are used in the development of e-shops. The practical part describes the selection of a partner from the analytical part as well as the entire process of creating e-shop.
Návrh internetových stránek
Vidlák, Marek ; Smejkal, Ladislav (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce má za cíl navrhnout moderní a dynamické internetové stránky. Vytvořené webové stránky by měly poskytnout kompletní podnikatelský nástroj pro prezentaci konkrétních produktů včetně jejich možného zakoupení on-line. Práce klade důraz na uživatelskou přívětivost stránek, jejich strukturu, a tím i snadnější propagaci. Součástí práce je i potřebná teoretická základna pro danou problematiku.
Návrh a propagace elektronického obchodu
Šiková, Barbora ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Brož, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá internetovým obchodem specializovaným na prodej dřevěných postelí pro psy. Na základě provedené analýzy stávajícího stavu budou navrženy změny, které povedou k lepšímu umístění internetového obchodu ve vyhledávačích po zadání klíčového slova. Dále se také zaměřím na funkčnost e-shopu pro uživatele. Především to bude proces objednávání zboží. Poslední část bude věnována návrhu vhodné marketingové strategie.
Návrh portálu pro zlepšení informovanosti zákazníků firmy
Bednářová, Iveta ; Holásek, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice bezdrátových sítí, problémech s rozsahem znalostí zákazníků v této oblasti, tvorbě internetových stránek a elektronickém obchodě. Obsahuje návody, postupy a potřebné informace, které jsou úzce spjaty s prosperitou firmy, jejím lepším postavením na trhu a rozšířením znalostí zákazníka. Výstupem práce je funkční návrh informačního portálu.
Model internetového obchodu se sanitární technikou
Pavlů, Jan ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje návrh modelu internetového obchodu se sanitární technikou. Jsou v ní popsány základní teoretické pojmy a problematika s touto formou obchodování spojená. Práce popisuje vybrané moduly a funkce internetového ochodu, pojednává o legislativě, možnostech marketingu, způsobech objednávání a plateb v prostředí elektronického obchodu.
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Kosíř, Martin ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem strategického řízení elektronického obchodu firmy, tak aby byly splněny nejmodernější trendy v oblasti elektronického obchodování, firma byla schopná konkurence na poli elektronického obchodování a zvýšila tím své zisky. V bakalářské práci jsem se zaměřil na konkrétní firmu, která neměla elektronický obchod, a vytvořil jsem strategii elektronického obchodu pro vstup firmy do oblasti elektronického obchodování.
Elektronický obchod nad systémem SAP R/3
Krutiš, Rostislav ; Vlk, Vladimír (oponent) ; Adámek, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o zpracování elektronického obchodu pro VUT v Brně, ve kterém by se měli prodávat propagační předměty a publikace vydané na VUT. Elektronický obchod je pomocí integrační platformy napojen přímo na informační systém SAP R/3.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 699 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.