Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 409 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení služeb cestovní kanceláře.
Procházková, Ivana ; Müllerová, Monika (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb cestovní kanceláře Cílka, s.r.o. První část je zaměřena na výklad pojmů, problematiku cestovního ruchu, marketing služeb a metody analýzy konkurence, jejich produktů a služeb. Druhá část práce zahrnuje vlastní analýzu s následným vyhodnocením a návrhy změn. Cílem bakalářské práce je navrhnout taková opatření, která by vedla ke spokojenosti zákazníků a zvýšení počtu prodaných zájezdů.
Averze spotřebitele/investora ke ztrátě
Svorad, Michal ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou postoje a chování spotřebitele v roli investora na finančních trzích ke ztrátě, respektive jak předcházet riziku budoucí ztráty. V teoretické části je popsána teorie nutná k porozumění druhé, praktické části, dále také nástroje a metody, které jsou využívány pro snižování rizika ztráty.
Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice
Jindrová, Marta ; Spanilý, Ivo (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ekologického zemědělství v ČR. Cílem práce je prozkoumat vztah českých spotřebitelů k biopotravinám a pokusit se nalézt postupy pro zlepšení situace ekologických zemědělců.
Marketing Plan of a New Product Launch
Polák, Peter ; MBA, Svetlana Poláková, (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The point of my work is to consider resources for implementation process of marketing plan of new product launch that is dealing with the analysis of market segments and opportunities in this branch for concrete product.
Management kvality v malém podniku
Stodůlka, Michal ; Koška, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Management kvality v malém podniku“ se zabývá systémem managementu kvality v malé a poměrně krátkou dobu fungující firmě zabývající se kovovýrobou. Měla by firmě My&Ko, s.r.o. pomoci při dalším budování a zlepšování systému managementu a posloužit jako návod pro postup při budoucí certifikaci systému normou ISO 9001:2001.
Vybudování efektivního elektronického obchodu pro malou firmu
Krejčík, Václav ; Pernes, Petr (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou elektronického obchodování a jeho možnou aplikací ve firmě Inteka Brno, spol. s r. o. Hlavním cílem této práce je praktické využití teoretických poznatků z oblasti elektronického obchodu v prostředí malé firmy.
Analýza marketingových aktivit a návrh na jejich změnu ve vybraném podniku
Němcová, Marie ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je provést marketingové analýzy společnosti WELLE J.N.K. s.r.o. a následně navrhnout změny v marketingové komunikační strategii a tím zajistit další rozvoj firmy. Důraz byl kladen na analýzu současného stavu a na kalkulaci nákladů v navrhované části, která by měla firmě pomoci v rozhodování o jejím přijetí.
Averze spotřebitel/investora ke ztrátě
Mazánek, Lukáš ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
V diplomové práci se budu zabývat vztahem spotřebitele a jeho averze ke ztrátě. Vyjádřením možných rizik, které je možné vystihnout za pomocí behaviorálních teorií a psychologického přístupu. Praktická část práce bude soustředěna na popis chování spotřebitelů v roli investora. Vztah těchto spotřebitelů ke ztrátě vzhledem k výši jejich příjmu a praktická doporučení jak případná rizika ztráty zohledňovat a minimalizovat.
Kritická analýza spotřebitelské poptávky s ohledem na vývoj ekonomiky v České republice
Holásková, Romana ; Žilková, Zdenka (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spotřebního chování v České republice. Teoretická část vymezuje základní pojmy a údaje, které se týkají spotřebitelské poptávky a informace nezbytné k pochopení analyzované části. Následující část se věnuje kritické analýze spotřebního koše a vynakládání výdajů domácností do různých komodit. Analytická část je zaměřena rovněž na vývoj ekonomiky, podle které lze vyvodit reakce domácností a s tím spjaté chování spotřebitelů. V závěru je práce doplněna o návrhy vedoucí ke snížení přebytečného vynakládání výdajů, které jsou doporučením pro občany České republiky.
Tools of Marketing Support of the Organic Food Market
Jindrová, Marta ; Doležel, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This master's thesis is focused on organic food products market in the Czech Republic. It analyses the market and used marketing tools. It contains recommendations of improving marketing tools performance to support the market growth of organic food products in the Czech Republic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 409 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.