|
Rozvoj cestovního ruchu v Beskydech a jeho dopad na podnikání v oblasti
Mucková, Krystyna ; Zich, Robert (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Rozvoj cestovního ruchu v Beskydech a jeho dopad na podnikání v oblasti“ se zabývá posouzením podmínek pro rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Beskydy. Na základě analýzy současného stavu turistického ruchu, popisu nejvýznamnějších atraktivit regionu a možnostech financování jsou výstupem práce návrhy na rozvoj cestovního ruchu, s tím souvisejících podnikatelských aktivit a rozvoje regionu.
|
| |
|
Komunikační mix cestovní agentury
Zlámal, Tomáš ; Sedláček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu komunikačního mixu cestovní agentury, kde na základě zjištěných výsledků této analýzy a za pomoci provedeného marketingového výzkumu, který je proveden na základě dotazníkového šetření, jsou navržena taková doporučení, která povedou ke zlepšení stávajícího komunikačního mixu a následně k rozšíření povědomí o cestovní agentuře, větší konkurenceschopnosti a ke zvýšení objemu prodeje.
|
| |
|
Podnikatelský záměr - rozšíření Hostelu u Minoritů
Bertelová, Sandra ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského záměru na rozšíření ubytovacích prostor podnikatelského subjektu s názvem Hostel u Minoritů, zabývající se poskytováním krátkodobých ubytovacích služeb. Prostory podniku jsou momentálně umístěny ve druhém nadzemním podlaží soukromého domu na ulici Minoritská 10. Rozšíření se týká celého třetího nadzemního podlaží stejného domu. Na základě teoretických poznatků a zjištěných skutečností tato práce navrhuje způsob realizace změn a jejich ekonomické zhodnocení.
|
|
Marketing Strategy for the Selected Company
Rehuš, Martin ; Bordera, MBA Víctor (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
My diploma thesis deals with the marketing strategy of the Medplaya Hotel Bali, which is a three-star hotel located close to Málaga, Spain. It is made up of three attached buildings that form a modern vacation complex. The theoretical part defines terms related to marketing strategy which then serve to process the analytical part. Based on research results of questionnaires and fundamental analysis of internal and external factors, proposed recommendations will be made for the development and improvement of services of the Medplaya Hotel Bali.
|
|
Použití statistických metod pro analýzu cestovního ruchu na Jesenicku
Hořava, Zdeněk ; Stoličný‚, Peter (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je statistická analýza současného stavu cestovního ruchu na Jesenicku. Teoretická část popisuje jednotlivé statistické metody, dále pak rozebírá základní pojmy cestovního ruchu a marketingu cestovního ruchu. Praktická část je věnována analýze současného stavu rozvoje cestovního ruchu na Jesenicku. Analýza má tři hlavní části. První je analýza cestovního ruchu pomocí časových řad, např. přírodní podmínky, kulturní a historické památky, doprava nebo ubytování. Druhá polovina analytické části se týká statistického zpracování dat z dotazníku. Výsledky analýzy jsou shrnuty ve SWOT analýze turistické oblasti Jeseníky. Poslední část práce obsahuje doporučení pro rozvoj cestovního ruchu na Jesenicku.
|
| |
|
Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti
Žamberská, Šárka ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti.“ se zabývá posouzením podmínek pro rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti města Třebíč. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické práci jsou popsány základní teoretické poznatky z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Analytická část se věnuje posouzení současného stavu Třebíče, zahrnuje možnosti financování a stručný popis potenciálu města. Výstupem práce jsou návrhy na rozvoj cestovního ruchu v Třebíči, s tím související zvýšení konkurenceschopnosti regionu a rozvoj podnikatelských aktivit v této oblasti.
|
|
Podnikatelský záměr rozvoje podniku
Skřivánková, Eva ; Ing. Jiří Ficbauer, CSc. MBA (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o založení cestovní kanceláře v oblasti Jihomoravského kraje za účelem zajišťování i poskytování služeb a informací pro zákazníky. Podnikatelský záměr se skládá z pěti částí, kde v úvodní části je popsán cíl práce a metodologie jeho zpracování. Další část obsahuje základní popis nově vzniklé organizace, včetně vyjádření její mise a vize. Třetí část se zaměřuje na analýzu externího a interního prostředí. Čtvrtá část pojednává o marketingovém mixu a plánu implementace. V závěru je vyhodnoceno plnění zvolené cílové práce. Práce obsahuje návody, postupy a potřebné informace k vytvoření efektivního podnikatelského záměru.
|