Název: Marketingová strategie pro vybranou společnost
Překlad názvu: Marketing Strategy for the Selected Company
Autoři: Rehuš, Martin ; Bordera, MBA Víctor (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: customer satisfaction; marketing strategy; Medplaya Hotel Bali; questionnaire; Spain; SWOT analysis; tourism; cestovní ruch; dotazník; marketingová strategie; Medplaya Hotel Bali; spokojenost zákazníků; SWOT analýza; Španělsko

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81296

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-598414


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet