Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
CHLÁDEK, Lukáš
Diplomová práce je zaměřená na analýzu vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich zhodnocení ve vybraném podniku.
Analýza využívání studentské karty ISIC
KREJČÍ, Michal
Bakalářská práce je zaměřená na skutečnou situaci využívání studentských ISIC karet. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o historii vzniku ISIC karet, vývoji a distribuci karet, podporovaném území, partnerství značek, ale i o IT technologii spojené s kartami. Dále pak o popisu slev, benefitů a pojištění. Praktická část popisuje metody a cíle výzkumu, realizovaného pomocí dotazníkového šetření, ve spolupráci se společností GTS ALIVE s.r.o. Na základě zjištěných výsledků byla poté provedena analýza využívání ISIC karet.
Information System Assessment for AIESEC Slovensko and Changes Suggestion
Gajdošová, Martina ; Maderová, Zuzana (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the information system in organization AIESEC Slovakia. Through appropriate methods and analysis, the current state of the IS will be assessed. Based on results of these analyzes, there will be proposed changes that will lead ultimately to higher efficiency of the organization and improvement of quality of services provided.
Volunteering as a Preparation of future Managers
Ivaničová, Martina ; Havlová, Lenka (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá tématem dobrovolnictví jako přípravy budoucích manažerů. Zaměřuje se na zkušenosti a kompetence získané podílením se na dobrovolnické činnosti v organizacích AIESEC a zkoumá jejich využitelnost na manažerských pozicích. V první části práce jsou definována teoretická východiska z oblasti managementu, manažerských kompetencí a z oblasti dobrovolnictví. V druhé části práce je blíže popsána nezisková organizace AIESEC. Dále následuje dotazníkové šetření, jeho vyhodnocení a prezentace výsledků. Primárním cílem práce je zjistit, zda dobrovolnictví v AIESEC může fungovat jako manažerská praxe.
Marketing na sociálních sítích a jeho využití organizací AIESEC
Hoang, Nam ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Úvod 1 Sociální sítě 1.1 Co jsou sociální sítě 1.2 Historie sociálních sítí 1.3 Uživatelé sociálních sítí 1.4 Druhy sociálních sítí 1.5 Nejznámější sociální sítě 1.5.1 Facebook 1.5.2 YouTube 1.5.3 LinkedIn 1.5.4 Twitter 1.5.5 Google+ 2 Marketing na sociálních sítích 2.1 Princip využití marketingu na sociálních sítích 2.1.1 Firemní profil 2.1.2 Reklama na hlavní stránce 2.1.3 Cílení uživatelů 2.2 Nejužívanější sociální sítě pro marketing 2.1.4 Marketing na Facebooku 2.1.5 Marketing na LinkedIn 2.1.6 Marketing na Youtube 3 Charakteristika organizace AIESEC 3.1 AISEC jako studentská nezisková organizace 3.2 Služby poskytované organizací AIESEC 3.1.1 Zahraniční stáže 3.1.2 Projekty do škol 3.1.3 Služby pro firmy 3.3 Přidaná hodnota AIESEC 3.4 Marketing organizace AIESEC 3.5 Využití marketingu na sociálních sítích organizací AIESEC Závěr Seznam zdrojů
Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Lačevová, Aneta ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Hájková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu údajů o zákaznících studentské organizace AIESEC shromážděných v letech 2012 a 2014. Výsledky ukazují segmenty zákazníků definované podle univerzity, fakulty a ročníku, úspěšnost studentů při hledání stáže, podíly jednotlivých programů (a podprogramů), nejžádanější země jako destinace stáží, nejúčinnější komunikační kanály a průměrnou dobu trvání procesu vyjetí na stáž. Na základě výsledků a poznatků z teorie která pojednává o využívání internetu v komunikaci s mládeží, autorka ve své práci navrhuje konkrétní návrhy na zlepšení procesů v AIESEC, tak aby organizace získala více zákazníků. Tyto návrhy se zaměřují na zvýšení návratnosti investice organizace. Navrhuje zvýšení kvality selekčního procesu, strategie na zvyšování množství nových zákazníků a zvýšení účinnosti procesu AIESEC.
Tools of strategic management in AIESEC Praha
Angelovič, Juraj ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Beran, Marek (oponent)
Cílem práce je kriticky zhodnotit používanou soustavu nástrojů řízení studentské organizace AIESEC Praha. V práci jsou rozebrány otázky poslání organizace a jejího strategického řízení, zejména pomocí systému Balanced Scorecard. Dále jsou definovány pojmy jako kritické faktory úspěchu a klíčové indikátory výkonnosti, které jsou zkoumány v jednotlivých fázích vývoje strategické mapy Balanced Scorecard AIESEC Praha s důrazem na jejich meziroční změny, konzistenci a provázanost s ostatními nástroji řízení organizace, jejím interním vývojem a vývojem externího prostředí. V závěru je popsán návrh kvalitativně lepšího systému soustavy nástrojů řízení AIESEC Praha s ohledem na uvedené cíle. Důraz je také kladen na podmínky použití soustavy nástrojů řízení a faktory, které dále ovlivňují její vývoj.
Procesní analýza studentské organizace AIESEC Praha
Krotký, Vojtěch ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Práce se věnuje vyřešení problému, který vzniká převážně častou obnovou členů, za pomoci procesní analýzy a implementací procesního řízení v neziskové organizaci AIESEC Praha. Zaměřením teoretické části je představení procesního řízení a souvisejících pojmů. Úvod praktické části pojednává o organizaci, její kultuře a zákonech souvisejících s hlavními procesy, společně s kulturou organizace a zákony souvisejícími s hlavními procesy. Následující strategická analýza je základem pro identifikaci jednotlivých procesů. Procesní analýza je hlavní částí diplomové práce a obsahuje popis některých hlavních procesů organizace. Ke konci práce je představena databáze znalostí Tiki, závěr a konečné zhodnocení.
Hodnotová orientace vysokoškolských studentů ekonomických oborů
Hobl, Michal
Hobl, M. Hodnotová orientace vysokoškolských studentů ekonomických oborů. Bakalářská práce. Brno. Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato práce se zaobírá životními hodnotami u brněnských studentů vysokých škol ekonomických oborů a dobrovolníků v organizaci AIESEC. V úvodní části jsou představeny základní pojmy týkající se hodnot, přístupy ke zkoumání hodnot a organizace AIESEC. Předmětem vlastní práce je dotazníkové šetření u současných studentů Provozně ekonomické fakulty MENDELU v Brně a studentů Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity s cílem zjistit jejich hodnotovou orientaci v souvislosti s jejich aktivitami. Stejný dotazník byl předložen dobrovolníkům v organizaci AIESEC s cílem zjistit zda se hodnoty studentů aktivních v této organizaci odlišují od hodnot ostatních studentů z uvedených škol. Zjištěné údaje byly porovnávány s výsledky již provedených šetření zabývajících se hodnotami v České republice.
Efektivní využívání systému CRM v neziskové organizaci
Foks, Adam ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Smolarčík, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o efektivním využívání systému CRM v neziskové organizaci, konkrétně na příkladu AIESEC. Cílem práce je zhodnotit současný stav používání CRM v AIESEC a navrhnout řešení pro zvýšení efektivity. Tyto závěry jsou následně zobecněny pro neziskové organizace jako takové. První část práce se zabývá stručným popisem samotné organizace AIESEC a procesů uvnitř fungujících. Následující část poté pojednává o CRM z teoretického hlediska, jeho vývoji, cíli, přínosu, inovaci a vztazích mezi organizacemi a jejich zákazníky. Součástí práce je rovněž popis současného CRM systému AIESEC a stručná zmínka a lídrech na trhu v této oblasti. Praktická část si bere za cíl především analyzovat spokojenost uživatelů se současným systémem AIESEC a navržení změn pro budoucí vývoj. Tyto závěry jsou následně shrnuty v poslední části, společně s poznatky z teoretické části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.