Název: Marketing na sociálních sítích a jeho využití organizací AIESEC
Překlad názvu: Social network marketing and its usage of organization AIESEC
Autoři: Hoang, Nam ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AIESEC; Marketing; Sociální sítě; AIESEC; Marketing; Social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45801

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195321


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet