Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing na sociálních sítích a jeho využití organizací AIESEC
Hoang, Nam ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Úvod 1 Sociální sítě 1.1 Co jsou sociální sítě 1.2 Historie sociálních sítí 1.3 Uživatelé sociálních sítí 1.4 Druhy sociálních sítí 1.5 Nejznámější sociální sítě 1.5.1 Facebook 1.5.2 YouTube 1.5.3 LinkedIn 1.5.4 Twitter 1.5.5 Google+ 2 Marketing na sociálních sítích 2.1 Princip využití marketingu na sociálních sítích 2.1.1 Firemní profil 2.1.2 Reklama na hlavní stránce 2.1.3 Cílení uživatelů 2.2 Nejužívanější sociální sítě pro marketing 2.1.4 Marketing na Facebooku 2.1.5 Marketing na LinkedIn 2.1.6 Marketing na Youtube 3 Charakteristika organizace AIESEC 3.1 AISEC jako studentská nezisková organizace 3.2 Služby poskytované organizací AIESEC 3.1.1 Zahraniční stáže 3.1.2 Projekty do škol 3.1.3 Služby pro firmy 3.3 Přidaná hodnota AIESEC 3.4 Marketing organizace AIESEC 3.5 Využití marketingu na sociálních sítích organizací AIESEC Závěr Seznam zdrojů

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.