Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Agenda ředitele základní školy v přípravném týdnu
Doubravský, Petr ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá přípravným týdnem ve škole. Jedná se o velmi důležité období pro zahájení školního roku a následný chod školy. Práce je zaměřena na ředitele základních škol a jejich činnosti v přípravném týdnu. Vychází z teoretické části, která pojednává o principech týdenního plánování, organizování, delegování a také time managementu. Nedílnou součástí je výzkumná část, ve které se jedná o vícečetnou případovou studii. Výzkumná část je zaměřena na analýzu a zjištění skladby a rozsahu jednotlivých činností ředitelů základních škol různých velikostí v přípravném týdnu. Tato práce přináší na základě analýzy časového snímku dne, rozboru dalších dokumentů a rozboru rozhovorů činnosti, kterými se ředitel základní školy v přípravném týdnu zabývá, resp. které činnosti jsou dále delegovány na jiné osoby. V neposlední řadě práce také přináší doporučení, jak efektivně naplánovat a rozvrhnout přípravný týden z pohledu ředitele základní školy.
Časový snímek ředitele základní školy
Vršecká, Anna ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá technikou, která slouží ke zjištění rozložení jednotlivých aktivit v rámci dne. Tato analytická technika je známa pod názvem "časový snímek". V práci je tato technika popsána nejen teoreticky včetně krátkého seznámení s ostatními manažerskými technikami vedoucími ke zvýšení efektivity práce ředitelů základních škol, ale je zde i ukázka praktického výzkumu. Formou speciálního dotazníku jsou zde zjištěny a zpracovány časové snímky pracovního dne několika ředitelů základních škol, včetně části jejich osobního času mimo pracovní dobu. Jsou zde navrženy postupy v obraně proti zlodějům času a zefektivnění každodenních pracovních návyků ředitele ZŠ. Tento text poukazuje na provázanost jednotlivých manažerských technik s oblastí timemanagementu a přináší inspiraci ředitelům základních škol, jak efektivněji využívat svůj čas.
Ředitel základní školy a jeho potřeby adaptace na profesní roli
Valentová, Hana ; Havrdová, Zuzana (vedoucí práce) ; Masáková, Václava (oponent)
V předkládané diplomové práci se zabývám procesem adaptace ředitelů základních škol na svoji pracovní pozici. V teoretické části jsem se zaměřila na představení školy jako systému, na specifika školství a jeho řízení, na práci ředitelů škol a na proces adaptace pracovníků ve školství. V praktické části jsem se zabývala začátkem ředitelské kariéry a procesem adaptace ředitelů na tuto profesní roli. Hledala jsem jevy, které jsou pro začátek ředitelské kariéry typické, jak ovlivňují samotný proces adaptace ale i zbytek ředitelovi kariéry. Pro získání potřebných dat jsem zvolila kvalitativní výzkum, konkrétně formu rozhovorů, které jsem provedla s deseti řediteli základních škol v Praze a v Kraji Vysočina. Klíčová slova: škola, ředitel základní školy, adaptace, rozhovor
Efektivní komunikace vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy
Foralová, Hana ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Efektivní komunikace vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy AUTOR: Hana Foralová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr.Irena Lhotková, PhD ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem efektivní komunikace na úseku vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy, v situaci, kdy organizace základní školy zaštiťuje provoz školní jídelny. V rámci tohoto uspořádání vzniká komunikace dvou nesourodých prostředí, která představuje velkou zátěž a klade důraz na komunikační dovednosti, zvláště ze strany ředitele základní školy. Cílem této bakalářské práce je zodpovědět na otázky: Jaké jsou nejdůležitější společné okruhy komunikace, pokud vůbec jsou? Jaká je optimální frekvence vzájemné komunikace? Které komunikační kanály jsou v této interní komunikaci nejvíce využívány? Získaný materiál a vyhodnocení výsledků je zpracováno v závěru bakalářské práce jako stručné doporučení, jednoduchý manuál, který by mohl být základem pro vytvoření nebo zlepšení efektivní komunikace na daném úseku. KLÍČOVÁ SLOVA: Efektivní komunikace Frekvence komunikace Komunikační kanál Komunikační téma Ředitel základní školy Vedoucí školní jídelny

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.