Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh dálkového ovládání mobilního robotu pomocí Microsoft Kinect.
Barcaj, Adam ; Marada, Tomáš (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá využitím čidla Microsoft Kinect pro dálkové ovládání mobilního robotu. Cílem práce byl návrh způsobu ovládání autonomního mobilního robotu pomocí předem definovaných gest, tyto gesta následně zrealizovat a prakticky otestovat.
Člověk jako faktor kvality vzduchu
Kops, Tomáš ; Uher, Pavel (oponent) ; Rubinová, Olga (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit pomocí měření produkci oxidu uhličitého, kterou člověk vyprodukuje při různých typech fyzické aktivity. S využitím daného modelu je cílem simulovat reálnou produkci oxidu uhličitého pro typový objekt a dále navrhnout způsob automatické regulace, přívodu a odvodu vzduchu pro získání kvalitnějších vlastností vnitřního prostředí (reprezentovanou koncentrací oxidu uhličitého).
Řízení dopravníkového systému pro zkušebnu
Lorenc, Michal ; Pásek, Jan (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá programováním dopravníkového systému, ovládaného pomocí PLC. První částí je rozbor řízené technologie a popis požadované funkce. Následuje seznámení s programovacím prostředím, PLC, čidly, akčními členy a ovládacími prvky. V druhé části je návrh řešení funkce dopravníkového systému a jeho implementace. Poté je celý systém odzkoušen, zhodnocen a jsou podány návrhy na zdokonalení.
Řízení pohonů pomocí PLC s využitím sběrnice CAN
Polach, Tomáš ; Němec, Zdeněk (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a aplikací řídícího algoritmu všesměrového autonomního robotu. Robot je řízen pomocí PLC řady X20 společnosti Bernecker&Rainer. Pohon je realizován třemi integrovanými regulačními pohony IclA D065, společnosti SIG Positec, komunikujících po sběrnici CAN. Robot dále využívá čidla snímání polohy podvozku z důvodu prokluzu kol na povrchu se sníženou adhezí. Toto čidlo využívá pro komunikaci s automatem sběrnici RS 232. Díky všem výše uvedeným vlastnostem a napájení z baterie je výsledkem plně autonomní zařízení.
Analýza rizik spojených se samočinně řízenými vozidly
Weigel, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
{Cílem práce bylo navrhnout a implementovat systém pro analýzu rizik v samočinně řízených vozidlech. Práce se zaměřila návrh a implementaci systému pro řešení analýzy rizik založené na modelech. Požadavkem na systém byla jeho flexibilita a robustnost. Návrh analýzy rizik byl nejprve předveden v teoretické rovině a poté implementován v modelech systémů ABS a ESP v prostředí UPPAAL. Systém byl dále podroben různým experimentům a testům pro ověření jeho funkcionality. Na implementovaném systému byly vykonané experimenty. Experimenty byly přínosné a systém pro analýzu rizik korektně vyhodnocoval scénáře selhání a adekvátně na vzrůstající riziko reagoval. Výsledky experimentů byly prezentovány na grafech s komentářem daných scénářů selhání.
Bezkontaktní měření teplot
Kužel, Kristián ; Nykodým, Libor (oponent) ; Němec, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce shrnuje dosavadní poznatky o bezkontaktním měření teplot v průmyslových aplikacích, věnuje se jednotlivým druhům měřicích přístrojů a obsahuje přehled trhu. Zaměřuje se především na stacionární přístroje používané v průmyslu. V závěru se věnuje výběru bezkontaktních pyrometrů a cenové stránce věci. Rozebírá rovněž problémy související s bezkontaktním měřením a možnostem, jak jim zabránit.
Analýza rizik spojených se samočinně řízenými vozidly
Weigel, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
{Cílem práce bylo navrhnout a implementovat systém pro analýzu rizik v samočinně řízených vozidlech. Práce se zaměřila návrh a implementaci systému pro řešení analýzy rizik založené na modelech. Požadavkem na systém byla jeho flexibilita a robustnost. Návrh analýzy rizik byl nejprve předveden v teoretické rovině a poté implementován v modelech systémů ABS a ESP v prostředí UPPAAL. Systém byl dále podroben různým experimentům a testům pro ověření jeho funkcionality. Na implementovaném systému byly vykonané experimenty. Experimenty byly přínosné a systém pro analýzu rizik korektně vyhodnocoval scénáře selhání a adekvátně na vzrůstající riziko reagoval. Výsledky experimentů byly prezentovány na grafech s komentářem daných scénářů selhání.
Optimalizace dopravních křižovatek pomocí metod strojoveho učení
Hlaváček, Jakub ; Frýza, Tomáš (oponent) ; Götthans, Jakub (vedoucí práce)
Práce se věnuje oblasti problematiky řízení dopravy, konkrétně světelnému řízení křižovatek, zejména technologiím řízení na základě získaných dat o provozu. Hlavním cílem práce je návrh a následná implementace reálné křižovatky Anenská a kpt. Jaroše, Pardubice v podobě modelu. Práce se dále zabývá úkázkou využívaných signálních programů řízení křižovatek skrze vytvořený model. Model je sestaven ze dřevěné základny a menší součásti vyhotoveny 3-D tiskem. Celek je řízen mikropočítačem Arduino. Při tvorbě této práce se mi podařilo porozumět komplexnímu řízení dopravy v dnešních městech, která si aktuální dopravní situace žádá.
Řízení dopravníkového systému pro zkušebnu
Lorenc, Michal ; Pásek, Jan (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá programováním dopravníkového systému, ovládaného pomocí PLC. První částí je rozbor řízené technologie a popis požadované funkce. Následuje seznámení s programovacím prostředím, PLC, čidly, akčními členy a ovládacími prvky. V druhé části je návrh řešení funkce dopravníkového systému a jeho implementace. Poté je celý systém odzkoušen, zhodnocen a jsou podány návrhy na zdokonalení.
Řízení dopravníkového systému pro zkušebnu
Lorenc, Michal ; Pásek, Jan (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá programováním dopravníkového systému, ovládaného pomocí PLC. První částí je rozbor řízené technologie a popis požadované funkce. Následuje seznámení s programovacím prostředím, PLC, čidly, akčními členy a ovládacími prvky. V druhé části je návrh řešení funkce dopravníkového systému a jeho implementace. Poté je celý systém odzkoušen, zhodnocen a jsou podány návrhy na zdokonalení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.