Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  začátekpředchozí108 - 117  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie pro stavební firmu Kaláb, s.r.o.
Mládková, Šárka
Mládková, Š. Návrh strategie pro společnost Kaláb - stavební firma, spol. s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zaměřuje na návrh vhodné strategie pro společnost Kaláb - stavební firma, spol. s.r.o. Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část, literární rešerše, je zaměřena na definování základních pojmů, které jsou následně prakticky využity v druhé části bakalářské práce. Pro vyhodnocení vhodné strategie byla provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí, doplněná analýzou zájmových skupin. K posouzení faktorů vnějšího prostředí byla využita analýza PESTE a Porterův model pěti konkurenčních sil. Faktory vnitřního prostředí byly posouzeny situační analýzou vnitřního prostředí a prostřednictvím finanční analýzy. Výsledkem provedených analýz je identifikování příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek podniku. Pomocí SWOT analýzy byla navržena výsledná strategie.
Využití metod Competitive Intelligence pro malé a střední podniky
Kristianová, Barbora ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Černý, Jan (oponent)
Tato předkládaná diplomová práce se zabývá možnostmi využití metod Competitive Intelligence (dále CI) pro malé a střední podniky. Jejím cílem je především analyzovat možnosti, jakým způsobem může konkrétní podnik z oblasti malých a středních podniků využívat metody CI. První část práce poskytuje ucelený přehled teoretických informací, které jsou nutné k identifikaci pojmu CI. Na počátku jsou uvedeny definice CI a dále dochází postupně k podrobnějšímu popisování oboru. Dalším krokem je charakteristika malých a středních podniků, možnosti využití CI v těchto podnicích a nakonec jsou podrobně specifikovány jednotlivé analytické metody, kterými jsou SLEPT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a další. Praktická část práce se zabývá nejen popisem konkrétního podniku z oblasti stavebního projektování a architektury, ale její stěžejní částí je především zmapování externího prostředí firmy pomocí uvedených analytických metod a návrh využití informačních zdrojů dle potřeb společnosti. Poslední kapitola se zabývá návrhem vhodného způsobu aplikace CI v oblasti architektury a stavebnictví, kde jsou shrnuty návrhy jak pro konkrétní podnik, tak obecně pro danou oblast.
Možnosti rozvoje společnosti na základě analýzy konkurentů
SLAVÍKOVÁ, Tereza
Tato diplomová práce se zaměřuje na možnosti rozvoje společnosti na základě analýzy společnosti OfficeCare na českém trhu. V literárním přehledu byla popsána problematika týkající se situační analýzy, konkurence, analýzy konkurence, SWOT analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. V praktické části byl vypracován seznam konkurentů, SW analýza s bodovým ohodnocením, vytipování klíčových silných a slabých stránek a následné celkové vyhodnocení.
Využití metod Competitive Intelligence v rodinném podniku
Špírek, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Střelka, Jindřich (oponent)
Tato práce je primárně zaměřena na využití konkurenčního zpravodajství (Competitive Intelligence -- CI) v praxi. Jejím cílem je především využití metod CI v malém rodinném podniku za účelem zvýšení jeho konkurenceschopnosti. K tomuto účelu jsou v práci využity metody pro analýzu získaných informací a to zejména Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Tyto dvě metody umožňují analyzovat jak okolní prostředí podniku, tak i vyhodnocení jeho současné pozice a vymezení vůči konkurenci. Za účelem zvýšení konkurenceschopnosti je v práci také provedena analýza webových stránek firmy a jejích konkurentů, dle předem definovaných kritérií, vycházejících převážně z obecně uznávané metodiky WCAG 2.0. Přínosem této práce v obecné rovině je praktická ukázka možnosti využití metod CI v malém rodinném podniku. V konkrétní rovině je to pak především vyhodnocení jednotlivých provedených analýz, jejich závěry a doporučení, které z nich byly vyvozeny a dále "Návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy". To vše s cílem zlepšit postavení firmy na trhu, zvýšit její konkurenceschopnost a zlepšit její strategické plánování. Vzhledem k tomu, že CI je po teoretické stránce v dnešní době již poměrně známé a dopodrobna popsané v mnoha odborných publikacích a článcích, je zde popsáno a definováno jen velmi stručně ve druhé kapitole. Hlavní část práce je věnována sběru a analýze informací o odvětví a konkurenci a jejich následnému vyhodnocení a tvorbě doporučení. Předposlední kapitola je pak věnována vytvoření návrhu strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Komparativní analýza konkurenčních dodavatelů elektrické energie domácnostem
Hančl, Matyáš ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Pavlas, Luboš (oponent)
V teoretické části této diplomové práce vysvětlím základní pojmy klíčové pro pochopení celé práce. Rád bych zde vysvětlil teorii související s trhem elektrické energie v České republice a strategickou analýzou vnějšího prostředí. Zároveň zde budou nastíněny a uvedeny základní energetické pojmy, složení ceny elektrické energie, historie otevírání trhu s elektrickou energií, působnost Energetického regulačního úřadu a detaily cenového kalkulátoru. Dále se zaměřím na popsání jednotlivých nástrojů strategické analýzy vnějšího prostředí. V praktické části charakterizuji celé odvětví, provedu externí strategickou analýzu a srovnám konkrétní dodavatele elektrické energie domácnostem.
Strategická analýza zdravotnického zařízení: Centrum zdravotní péče Jirny
Hůrková, Iva ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent)
Diplomová práce obsahuje strategickou analýzu společnosti "Centrum zdravotní péče Jirny". V práci jsou analýzy vnitřního prostředí a vnějšího prostředí, kdy na základě dosažených poznatků jsou vytvořena doporučení na možná zlepšení a volba vhodné strategie.
Analýza konkurence
ŘEŘÁBEK, Tomáš
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu konkurence společnosti Zeelandia na českém trhu. V literárním přehledu je uvedena problematika týkající se situační analýzy, konkurence, analýzy konkurence, SWOT analýzy, SW analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. V praktické části je vypracován seznam konkurentů, srovnání finančních ukazatelů, stanovení tržních podílů, SW analýza s bodovým ohodnocením, vytipování klíčových silných a slabých stránek a následné celkové vyhodnocení.
Strategická analýza podniku
Kubátová, Petra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je zpracovat strategickou analýzu minulého vývoje a současné strategické pozice firmy a následně formulovat její závěr. Práce je zaměřena na zpracování analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy a jejich vývoje v čase, odhalení silných a slabých stránek podniku, příležitostí a hrozeb okolí, posouzení dosažení stanoveného cíle a návrh vhodné strategie dalšího vývoje společnosti.
Strategická analýza firmy
Janurová, Jana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování strategické analýzy firmy. Jsou zde použity vhodné modely a nástroje, které jsou nejprve teoreticky popsány, poté aplikovány na konkrétní firmu a následně jsou vyvozeny závěry z jednotlivých analýz.
Strategická analýza podniku
Návarová, Ivana Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Korčák, Jan (oponent)
Nejdříve teoreticky popisuji proces strategického managementu a jednotlivé interní a externí strategické analýzy. Ve druhé části této práce popisuji podnik, kde spracovávám diplomovou práci. V poslední části aplikuji teoretické poznatky přímo na podnik JIP Papírny Větřní, a.s. . Z výsledku těchto základních analýz navrhuji konkrétní strategii a porovnávám ji se současnou strategií podniku. V závěru své práce se pokusím celkově zhodnotit postavení podniku na trhu a nově zvolenou strategii podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   začátekpředchozí108 - 117  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.