|
Warehouse Modeling Using Graphical User Interface
Rajnoha, Martin
This paper describes a new algorithm which enable efficient conversion of graphical representation of warehouse into graph theory representation and consequently accelerates estimation for route costs. The proposed algorithm computes route distances between any place in warehouses and does so significantly faster than traditional approaches. For this purpose an algorithm based on Breadth first search, image processing “skeletonization” and Dijkstra algorithm was proposed. Using the proposed algorithm it is possible to search routes in a warehouse effectively and fast using precomputed routing table. Searching time is approximately hundreds of microseconds using routing table and even it is independent on size of warehouse instead of using Dijkstra algorithm.
|
| |
| |
|
Interaktivní vizualizace XML
Albrecht, Pavel ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Chmelař, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vizualizace formátu XML a jeho definicemi. Stručně shrnuje vývoj XML, jeho charakteristiku a syntaxi. Popisuje i různá řešení, jimiž jsou v současné době tyto dokumenty vizualizovány a vhodné implementační a vývojové nástroje, které je možno pro tento účel využít. Dále práce identifikuje problémy vyzualizace a navrhuje moné řešení, jakými bude směřována. Hlavním cílem je vytvořit jednoduchou a přehlednou aplikaci, která bude interaktivně vizualizovat zmiňované XML dokumenty.
|
|
Webová aplikace nákupního centra
Kitaš, Petr ; Techet, Jiří (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
V práci nejprve nastíníme požadavky na systém než se v dalších kapitolách věnujeme návrhu a implementaci databáze, popsání struktury, implementace a tvorby uživatelského rozhraní pro jednotlivé části aplikace. Nakonec podíváme na použití Lagrangeova interpolačního polynomu pro predikci ceny a na strandardy použité v této práci.
|
|
Pokročilá webová aplikace elektronického obchodu
Kmoščák, Ondřej ; Techet, Jiří (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou webového elektronického obchodu se sportovními potřebami. Požadavkem bylo implementovat pokročilou webovou aplikaci elektronického obchodu s důrazem na bezpečnost, příjemný vzhled a jednoduchost a intuitivnost práce s obchodem. Dále je diskutována jednoduchá predikční metoda, předpovídající předpokládaný vývoj ceny výrobku. Informační systém byl implementován pomocí PHP, MySQL a JavaScript pro platformu Apache.
|
|
Redesign frézky X-Graph 650 CNC
Michele, Jiří ; Blecha, Radim (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá redesignem frézky X-Graph 650 CNC firmy KNUTH Werkzeugmaschinen GmbH. Součástí práce je popis konstrukčního řešení stroje včetně volby materiálů, návrh konstrukce nového stroje dle základních konstrukčních výpočtů hlavních částí a vytvoření 3D modelu návrhu.
|
| |
| |
|
Untitled toy
Ambrůz, Kryštof ; Artamonov, Vasil (oponent) ; Cenek, Filip (vedoucí práce)
Instalace zasvěcena přírodě, materiálu a technologii. Užitím postinternetové estetiky, chci ukázat formu která není v našem uměleckém prostředí uplně běžná. Vytvořením pomyslené laboratoře, neboli místa pro práci s jasně stanoveným rozvžením v prostoru, chci vyvolat v divákovi pocit který přichází, když se nacházíme u památníku. Hlavním bodem je tedy stůl na kterém vznikly všechny práce, na kterých jsem poslední rok pracoval.
|