Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hliník a jeho slitiny v automobilovém průmyslu
Slavíček, Jiří ; Liškutín, Petr (oponent) ; Němec, Karel (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na popis hliníku a jeho slitiny používaných v automobilovém průmyslu. Obsahuje základní rozdělení na slévárenské a tvářené slitiny s popisem jejich vlastností a aplikací na konkrétní komponenty. Dále je zde popsána výroba moderního materiálu - pěnového hliníku.
Motivace a prožitek flow u žáků hudebního oboru základní umělecké školy (teoreticko empirická analýza aspektu hlubokého zaujetí činností flow)
Slavíček, Jiří ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Hudebni vzdelaváni rna v Ceske republice dlouholetou tradici. Jeho cHern je v dnesni dobe nejen rozvoj osobnostnich vloh a schopnosti predevsim deti a mladych lidi cimz prispiva k vytvareni kulturni a umelecke platformy spolecnosti. Jde take 0 vytvoreni pozitivniho vztahu k hudebnim Cinnostem a hudbe vubec, aby se tyto aktivity staly soucasti zivotniho stylu jedince. Pozitivni zazitky z hudebnfch cinnosti mohou tomuto nasmerovani jedince pomoci. Hudebni vzdelavani se realizuje na hudebnim oboru v zakladnfch umeleckych skolach (dale jen ZUS). Rigorozni prace se zabyva problematikou motivace hlubokym zaujetim cinnosti flow a tyto poznatky se snazi vyuzit v hudebnim vzdelaváni. DalSim predmetem zajmu jsou konkr6tni faktory podporujici navozeni stavu flow pfi cviceni na hudebni nastroj. Jsou hledány souvislosti jednak mezi osobnostni vybavou zaka a schopnosti zazivat flow pri autoregulovanem cviceni na nastroj, jednak je zkoumá vliv vychovne-vzdelavaciho stylu ucitele na tento typ motivace.
Vliv Hip Hopu na jazzovou hudbu
Lipenský, Oliver ; Hovorka, Jan (vedoucí práce) ; SLAVÍČEK, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá reflexí vlivů, které má hiphop na jazz a via versa v historickém kontextu vývyoje populární hudby. Relfexe postupuje chronologicky, přes díla až po hráče, kteří mají v jazz hip hopovém kontextu zásadní postavení.
Vnitřní a vnější aspekty motivace žáků ke studiu hudebního oboru na základní umělecké škole
Slavíček, Jiří ; Počtová, Lenka (oponent) ; Krykorková, Hana (vedoucí práce)
Hudební vzdělávání má v České republice dlouholetou tradici. Jeho cílem je rozvoj osobnostních vloh a schopností především dětí a mladých lidí čímž přispívá k vytváření kulturní a umělecké platformy společnosti. Hudební vzdělávání se realizuje na hudebním oboru v základních uměleckých školách (dále jen ZUŠ). Práce se zabývá problémem motivace v hudebním vzdělávání a předkládá konkrétní postupy, které se vztahují k ovlivňování motivace žáků hudebního oboru ZUŠ. Úspěšné hudební vzdělávání se totiž bez motivace neobejde, protože motivace je jedním z předpokladů rozvoje hudebních schopností a dovedností. Struktura motivace se formuje v průběhu vývoje jedince. Práce proto z hlediska věku a také pohlaví dále zkoumá jednak intenzitu vnitřní a vnější motivace, jednak intenzitu vybraných motivačních vlivů na docházku žáků do hudebního oboru ZUŠ.
Motivace a prožitek flow u žáků hudebního oboru základní umělecké školy (teoreticko empirická analýza aspektu hlubokého zaujetí činností flow)
Slavíček, Jiří ; Koťa, Jaroslav (oponent) ; Krykorková, Hana (vedoucí práce)
Hudebni vzdelaváni rna v Ceske republice dlouholetou tradici. Jeho cHern je v dnesni dobe nejen rozvoj osobnostnich vloh a schopnosti predevsim deti a mladych lidi cimz prispiva k vytvareni kulturni a umelecke platformy spolecnosti. Jde take 0 vytvoreni pozitivniho vztahu k hudebnim Cinnostem a hudbe vubec, aby se tyto aktivity staly soucasti zivotniho stylu jedince. Pozitivni zazitky z hudebnfch cinnosti mohou tomuto nasmerovani jedince pomoci. Hudebni vzdelavani se realizuje na hudebnim oboru v zakladnfch umeleckych skolach (dale jen ZUS). Rigorozni prace se zabyva problematikou motivace hlubokym zaujetim cinnosti flow a tyto poznatky se snazi vyuzit v hudebnim vzdelaváni. DalSim predmetem zajmu jsou konkr6tni faktory podporujici navozeni stavu flow pfi cviceni na hudebni nastroj. Jsou hledány souvislosti jednak mezi osobnostni vybavou zaka a schopnosti zazivat flow pri autoregulovanem cviceni na nastroj, jednak je zkoumá vliv vychovne-vzdelavaciho stylu ucitele na tento typ motivace.
Život Arta Tatuma a jeho význam v histor ii jazzu
Lobanova, Elena ; SLAVÍČEK, Jiří (vedoucí práce) ; Kristian, Vítek (oponent)
Tato práce pojednává o životě a tvorbě jazzového klavíristy Arta Tatuma, jeho významu pro generace muzikantů mezi 40-50 lety. V práci je kladen důraz na jeho hudební život a historii jazzu v 30-40 letech. Jádrem práce je popsání rozvoje Tatuma jako osoby a vznikání a popisu jeho vlastního stylu hry na klavír. Jádrem pojednání je analýza nahrávky jazzového standardu "Ain't Misbehavin' " od vynikajícího klavíristy Fattsa Wallera z roku 1938 v interpertaci Arta Tatuma. Autor své poznatky podkládá vlastními hudebními postoji a východisky.
Hliník a jeho slitiny v automobilovém průmyslu
Slavíček, Jiří ; Liškutín, Petr (oponent) ; Němec, Karel (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na popis hliníku a jeho slitiny používaných v automobilovém průmyslu. Obsahuje základní rozdělení na slévárenské a tvářené slitiny s popisem jejich vlastností a aplikací na konkrétní komponenty. Dále je zde popsána výroba moderního materiálu - pěnového hliníku.
Postprodukční zpracování koprodukčního TV seriálu v době technologického rozvoje
Slavíček, Jiří ; MARÁK, Ivo (vedoucí práce) ; FRIČOVÁ, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice postprodukčního zpracování audiovizuálního materiálu v dnešní době rozvoje digitální technologie. Klade si za cíl zaměřit se na zpracování materiálu při natáčení koprodukčního televizního seriálu, a to zejména z pohledu obrazového postprodukčního studia. Práce je napsána především na základě informací získaných při četných konzultacích se zkušenými specialisty z oboru filmové a televizní postprodukce.
Problematika pirátství v oblasti filmového průmyslu
Slavíček, Jiří ; Kallista, Jaromír (vedoucí práce) ; Šuster, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu filmového pirátství, které je zvláště v poslední době stále více aktuálním problémem pro veškerou oblast kinematografického průmyslu. Jsou zde popsány a vysvětleny základní typy filmového pirátství s ohledem na dnešní technologický rozvoj a celá problematika je zasazena do právně legislativního rámce. Úvodem bylo zapotřebí pojednat o základech autorského práva a přiblížit pojem duševního vlastnictví, kterých se uvedené téma týká. V díle je také pojednáno o zásadních organizacích, jež působí v oblasti autorskoprávních vztahů, jsou zmíněny i některé známé kauzy z poslední doby. Výchozím bodem pro práci byl osobní kontakt se zástupcem České protipirátské unie. Tato setkání byla největším zdrojem informací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.