Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postprodukční zpracování koprodukčního TV seriálu v době technologického rozvoje
Slavíček, Jiří ; MARÁK, Ivo (vedoucí práce) ; FRIČOVÁ, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice postprodukčního zpracování audiovizuálního materiálu v dnešní době rozvoje digitální technologie. Klade si za cíl zaměřit se na zpracování materiálu při natáčení koprodukčního televizního seriálu, a to zejména z pohledu obrazového postprodukčního studia. Práce je napsána především na základě informací získaných při četných konzultacích se zkušenými specialisty z oboru filmové a televizní postprodukce.
Kolorování na platformě Apple Macintosh
Gunaratna, Vidu ; Marák, Ivo (vedoucí práce) ; Jícha, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o principech a postupech kolorování digitálního kinematografického obrazu na platformě Apple Macintosh v aplikacích Final Cut Pro a Color. Snaží se obsáhnout důležité aspekty digitálního obrazu, které je nutné znát před tím, než se přistoupí k jeho kolorování. Popisuje uspořádání správného pracovního prostředí daného různými technickými standardy a s ohledem na zrakové vnímání. Seznamuje s nástroji tonální a barevné korekce obrazu jako jsou zdiv, gama, zisk, masky apod., a vysvětluje jejich použití. Dále prakticky vysvětluje postupy primární a sekundární korekce. V neposlední řadě obrací pozornost na specifickou metodu kolorování prováděnou ve Final Cutu Pro vypracovanou kameramanem Markem Jíchou AČK, kterou používá jak k výuce Kolorování na FAMU, tak ve svém profesionálním životě.
Moderní technologie v současné filmové produkci
Ludvík, Jan ; Marák, Ivo (vedoucí práce) ; Hřebačka, Martin (oponent)
Tato práce se pokouší vybavit čtenáře - producenta dostatečnou technologickou znalostí a přehledem pro zodpovědnou volbu technologie pro každou část procesu výroby audiovizuálního díla. V první části jsou popsány principy jednotlivých technologií s důrazem na jejich možnosti a omezení. Procházíme od snímání, kompresi a ukládání až k zobrazovacím technologiím. V další části jsou rozebrány jednotlivé kroky výroby s důrazem na možnosti a dopad moderních technologií. Zdůrazněny jsou aktuální možnosti volby na základě potřeb daného díla a samozřejmě i s omezením daným rozpočtem. V části věnující se postprodukčním technologiím jsou uváděni hlavní výrobci spolu s produkty, které nabízejí k užití velká postprodukční studia. V závěru je pojednání o digitalizaci klasického distribučního média, kina.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.