| |
|
Marketingová strategie pro hotel Panská lícha
Zábrž, Jan ; Jonáš, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Hotel Pánská lícha. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie firmy. Výsledkem je doporučení návrhů a jejich přínos pro firmu.
|
| |
| |
|
Marketingová strategie pro hotel Panská lícha
Zábrž, Jan ; Jonáš, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Hotel Pánská lícha. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie firmy. Výsledkem je doporučení návrhů a jejich přínos pro firmu.
|
| |