|
Influencer marketing a senioři
Havlíčková, Alena
HAVLÍČKOVÁ, A. Influencer marketing a senioři. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato diplomová práce se zabývá influencer marketingem a seniory. Cílem práce je vytvořit doporučení pro společnosti ohledně vhodnosti využívání influencer marketingu pro spotřebitele v seniorském věku a doporučení pro influencery ohledně správné komunikace se spotřebiteli v seniorském věku. Stanovených cílů je dosaženo na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Pro zjištění in-formací ohledně využívání internetu seniory je využito dotazníkového šetření (n = 200) a hloubkových rozhovorů (n = 20). Výzkum je doplněný o analýzu sociálních sítí včetně krátkých rozhovorů s influencery oslovujícími cílovou skupinu na sociální síti Instagram (n = 5). Získaná data jsou vyhodnocena pomocí statistického software Statistica 12. Na základě zpracování všech dat zatím není Influencer marketing vhodným nástrojem pro cílovou skupinu seniorů.
|
|
Zakladatelský rozpočet pro provozovnu cukrářské výroby
Havlíčková, Alena
Havlíčková A. Zakladatelský rozpočet pro provozovnu cukrářské výrobny. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Cílem bakalářské práce je sestavení zakladatelského rozpočtu pro provozovnu cukrářské výrobny. Práce je rozdělena na 7 kapitol. Popisuje obecné a legislativní požadavky na podnikání v oblasti cukrářské výroby, včetně jejich ekonomických dopadů. Zahrnuje problematiku kalkulací cukrářských výrobků, vyčíslení všech ročních nákladů, které se vztahují k podnikatelské činnosti a sestavení rozpočtu včetně fiktivních výkazů, kterými jsou zahajovací rozvaha, výkaz zisků a ztrát a cash flow na období 3 let.
|
|
Životní styl pedagogů ve městě a na vesnici
Havlíčková, Alena ; Kočí, Jana (vedoucí práce) ; Zvírotský, Michal (oponent)
Cílem práce bylo odhalit odlišnosti právě mezi učiteli ve městě a na venkově a porovnat jejich životní styl, zajímaly nás aspekty života obou skupin, jejich stravovací zvyklosti i způsob trávení volného času. Práce se věnuje zdravému životnímu stylu, jeho aspektům a vztahu k profesi učitele. Je tvořená částí teoretickou a výzkumnou. V teoretické části seznamuje s podstatou zdravého životního stylu, takže se zaměřuje především na to, co je vlastně zdravý životní styl a jak ho dosáhnout. Z tohoto důvodu bylo nutné získat informace i všech faktorech ovlivňujících zdravý životní styl, což je strava, pitný režim, pohyb, spánek, ale i psychická rovnováha a schopnost odolávat stresu. Tím se zabývá jedna z kapitol, která přináší také souvislosti mezi stresem a syndromem vyhoření a informuje o možnostech a technikách obrany proti němu. Výzkumná část byla vytvořena pomocí dotazníku, které sledoval život učitelů, jejich návyky a kvalitu životního stylu, porovnával rozdíly mezi pedagogy ve městě a na vesnicí. Poté, co byly vyhodnoceny dotazníky, byly tyto dvě skupiny porovnány mezi sebou a bylo stanoveno celkové hodnocení životního stylu učitelů. Součástí výzkumné části se staly také doporučení jak oběma skupinám pedagogů, tak vedení škol, protože i v jejich kompetenci jsou některé změny, které by mohly vést...
|
| |
| |