Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Influencer marketing a senioři
Havlíčková, Alena
HAVLÍČKOVÁ, A. Influencer marketing a senioři. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato diplomová práce se zabývá influencer marketingem a seniory. Cílem práce je vytvořit doporučení pro společnosti ohledně vhodnosti využívání influencer marketingu pro spotřebitele v seniorském věku a doporučení pro influencery ohledně správné komunikace se spotřebiteli v seniorském věku. Stanovených cílů je dosaženo na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Pro zjištění in-formací ohledně využívání internetu seniory je využito dotazníkového šetření (n = 200) a hloubkových rozhovorů (n = 20). Výzkum je doplněný o analýzu sociálních sítí včetně krátkých rozhovorů s influencery oslovujícími cílovou skupinu na sociální síti Instagram (n = 5). Získaná data jsou vyhodnocena pomocí statistického software Statistica 12. Na základě zpracování všech dat zatím není Influencer marketing vhodným nástrojem pro cílovou skupinu seniorů.
Zakladatelský rozpočet pro provozovnu cukrářské výroby
Havlíčková, Alena
Havlíčková A. Zakladatelský rozpočet pro provozovnu cukrářské výrobny. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Cílem bakalářské práce je sestavení zakladatelského rozpočtu pro provozovnu cukrářské výrobny. Práce je rozdělena na 7 kapitol. Popisuje obecné a legislativní požadavky na podnikání v oblasti cukrářské výroby, včetně jejich ekonomických dopadů. Zahrnuje problematiku kalkulací cukrářských výrobků, vyčíslení všech ročních nákladů, které se vztahují k podnikatelské činnosti a sestavení rozpočtu včetně fiktivních výkazů, kterými jsou zahajovací rozvaha, výkaz zisků a ztrát a cash flow na období 3 let.
Životní styl pedagogů ve městě a na vesnici
Havlíčková, Alena ; Kočí, Jana (vedoucí práce) ; Zvírotský, Michal (oponent)
Cílem práce bylo odhalit odlišnosti právě mezi učiteli ve městě a na venkově a porovnat jejich životní styl, zajímaly nás aspekty života obou skupin, jejich stravovací zvyklosti i způsob trávení volného času. Práce se věnuje zdravému životnímu stylu, jeho aspektům a vztahu k profesi učitele. Je tvořená částí teoretickou a výzkumnou. V teoretické části seznamuje s podstatou zdravého životního stylu, takže se zaměřuje především na to, co je vlastně zdravý životní styl a jak ho dosáhnout. Z tohoto důvodu bylo nutné získat informace i všech faktorech ovlivňujících zdravý životní styl, což je strava, pitný režim, pohyb, spánek, ale i psychická rovnováha a schopnost odolávat stresu. Tím se zabývá jedna z kapitol, která přináší také souvislosti mezi stresem a syndromem vyhoření a informuje o možnostech a technikách obrany proti němu. Výzkumná část byla vytvořena pomocí dotazníku, které sledoval život učitelů, jejich návyky a kvalitu životního stylu, porovnával rozdíly mezi pedagogy ve městě a na vesnicí. Poté, co byly vyhodnoceny dotazníky, byly tyto dvě skupiny porovnány mezi sebou a bylo stanoveno celkové hodnocení životního stylu učitelů. Součástí výzkumné části se staly také doporučení jak oběma skupinám pedagogů, tak vedení škol, protože i v jejich kompetenci jsou některé změny, které by mohly vést...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.